IKM uke 21

Har bare 25mlu tester igjen. Tok denne nå :nailbiting:
Første redigert lysstyrke andre ikke redigert. Fortsatt skygge? Ser svakt rosa ut, men veldig usikker
Strek ❤️ Den der må man ha litt hcg for å få strek :) så den er positiv! Den er rimelig treig og dårlig men får du strek på den så er du gravid ❤️

Strek ❤️ Den der må man ha litt hcg for å få strek :) så den er positiv! Den er rimelig treig og dårlig men får du strek på den så er du gravid ❤️

Åh, tror du? Jeg er så redd det er skygge! Har fått aaaltfor mange skyggestreker på forskjellige tester :inpain::inpain::inpain: håååper, men jeg tror ikke jeg klarer å slå meg til ro med det før jeg ser den blir sterkere :shy:

Hadde vært fint om den streken heller kunne vært loddrett...:hilarious:

Vedlegg

• 8D894539-4271-4411-92A7-61F8FCDA3194.jpeg
    8D894539-4271-4411-92A7-61F8FCDA3194.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 155
Gratulerer så masse til dere med positiv test da :) :) Blir det Januar eller Februarskatt på dere ? :) Sånn i følge termin altså :)

Åh, tror du? Jeg er så redd det er skygge! Har fått aaaltfor mange skyggestreker på forskjellige tester :inpain::inpain::inpain: håååper, men jeg tror ikke jeg klarer å slå meg til ro med det før jeg ser den blir sterkere :shy:
Ja jeg tror det :) ❤️ Jeg også har fått en del skygger opp igjennom prøvingen! Men jeg vet med de RFSU test ofte så har jeg aldri fått skygge og man får veldig svake streker på de! Harvdu noen andre tester?

Ja jeg tror det :) ❤️ Jeg også har fått en del skygger opp igjennom prøvingen! Men jeg vet med de RFSU test ofte så har jeg aldri fått skygge og man får veldig svake streker på de! Harvdu noen andre tester?

ja jeg har noen makesure 25mlu igjen, men tenkte å vente med de i noen dager. Men får nå se om det blir noen venting nå idetheletatt :laughing002

Blææææ! Jeg som hadde troa på deg denne måneden ❤️

Jeg ser også litt positivt på det, siden jeg da kan feire ordentlig i morgen ;) Men samtidig er jeg jo fortsatt bare 11 dpo, og leser jo om noen som tester positivt sent. Men lurer på om det er usannsynlig siden jeg forrige gang hadde veldig sterk positiv test allerede 9 dpo. Er det sånn at jeg da kan forvente at jeg «alltid» tester positivt tidlig? Eller er det helt normalt at man kan teste positivt 9 dpo én gang, og neste gang negativt helt frem til 12/13 dpo? Noen som vet?

:D
Jeg ser også litt positivt på det, siden jeg da kan feire ordentlig i morgen ;) Men samtidig er jeg jo fortsatt bare 11 dpo, og leser jo om noen som tester positivt sent. Men lurer på om det er usannsynlig siden jeg forrige gang hadde veldig sterk positiv test allerede 9 dpo. Er det sånn at jeg da kan forvente at jeg «alltid» tester positivt tidlig? Eller er det helt normalt at man kan teste positivt 9 dpo én gang, og neste gang negativt helt frem til 12/13 dpo? Noen som vet?
Når jeg ble gravid sist så fikk jeg svak svak strek på tidligtest 12 dpo! :joyful: nå får jeg streker på vanlig 25 ml 8 og 9 dpo:hilarious: så tydeligvis så kan du ikke regne med at alle graviditeter er like og at man produserer likt mengde hcg vær gang eller at egget fester seg på likt tidspunkt :shy: så da er det bare å vente litt til:) jeg kjøpte en alkoholfri cava jeg da:) feirer med den om fortsatt positiv i morgen ❤️

Jeg er helt i sjokk! Etter 12 prøveperioder! Jeg er så lykkelig! Nå håper jeg bare den sitter hele veien:love7

137621F9-FD80-4426-99D1-13F2E048C07B.jpeg

Back
Topp