StrekHar bare 25mlu tester igjen. Tok denne nå
Første redigert lysstyrke andre ikke redigert. Fortsatt skygge? Ser svakt rosa ut, men veldig usikker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StrekHar bare 25mlu tester igjen. Tok denne nå
Første redigert lysstyrke andre ikke redigert. Fortsatt skygge? Ser svakt rosa ut, men veldig usikker
StrekDen der må man ha litt hcg for å få strek
så den er positiv! Den er rimelig treig og dårlig men får du strek på den så er du gravid
![]()

håååper, men jeg tror ikke jeg klarer å slå meg til ro med det før jeg ser den blir sterkere 
Januar her helt på tampen visstnokGratulerer så masse til dere med positiv test da![]()
Blir det Januar eller Februarskatt på dere ?
Sånn i følge termin altså
![]()
Gratulerer så masse til dere med positiv test da![]()
![]()

Januar her helt på tampen visstnok![]()
SÅååå koselig29. januar her ja![]()
Jeg har ikm torsdag så det ble 30 januarSÅååå koselig![]()
Tror slutten av uken havner i Februar
Jeg med IKM Søndag, får termin 3 Februar
![]()
Jeg har 28 januarGratulerer så masse til dere med positiv test da![]()
![]()

Så du noe når testen hadde trukket seg helt ut?Hadde vært fint om den streken heller kunne vært loddrett...![]()
Gratulerer så masse til dere med positiv test da![]()
![]()
Ja jeg tror detÅh, tror du? Jeg er så redd det er skygge! Har fått aaaltfor mange skyggestreker på forskjellige testerhåååper, men jeg tror ikke jeg klarer å slå meg til ro med det før jeg ser den blir sterkere
![]()
Ja jeg tror det![]()
Jeg også har fått en del skygger opp igjennom prøvingen! Men jeg vet med de RFSU test ofte så har jeg aldri fått skygge og man får veldig svake streker på de! Harvdu noen andre tester?

29. Januar blir terminen herGratulerer så masse til dere med positiv test da![]()
![]()

Så du noe når testen hadde trukket seg helt ut?![]()
Blææææ! Jeg som hadde troa på deg denne månedenNei det var fint lite altså!
Blææææ! Jeg som hadde troa på deg denne måneden![]()
Når jeg ble gravid sist så fikk jeg svak svak strek på tidligtest 12 dpo!Jeg ser også litt positivt på det, siden jeg da kan feire ordentlig i morgenMen samtidig er jeg jo fortsatt bare 11 dpo, og leser jo om noen som tester positivt sent. Men lurer på om det er usannsynlig siden jeg forrige gang hadde veldig sterk positiv test allerede 9 dpo. Er det sånn at jeg da kan forvente at jeg «alltid» tester positivt tidlig? Eller er det helt normalt at man kan teste positivt 9 dpo én gang, og neste gang negativt helt frem til 12/13 dpo? Noen som vet?
nå får jeg streker på vanlig 25 ml 8 og 9 dpo
så tydeligvis så kan du ikke regne med at alle graviditeter er like og at man produserer likt mengde hcg vær gang eller at egget fester seg på likt tidspunkt
så da er det bare å vente litt tilHurra hurraJeg er helt i sjokk! Etter 12 prøveperioder! Jeg er så lykkelig! Nå håper jeg bare den sitter hele veien
Vis vedlegget 326225