~Mai 2020~

Det skjønner jeg så inderlig vel! Godt å vite at Hausken vil ta deg inn for en sjekk da i såfall. Vet du når du hadde el denne syklusen da? Kunne den vært forskinket?

Klem til deg:Heartred
Takk for det, Starlight! Eg tok det med vilje litt roleg med EL-testing denne månaden og tempa ikkje. Men hadde EL-smerter til normal tid, så trur ikkje EL var forsinka. Men kven veit, akkurat no er alt «oppi lufta». I morgon skal det iallfall testast, har no gått til innkjøp av testar frå fleire merke for å få eit sikkert resultat. :dead:

Hei! Slenger meg med her :)

Aninewe, 26 år, 1. fryseforsøk på barn nr 2, st Olavs, naturlig syklus.

Venter på mensen nå, tror den kommer i morgen, EL rundt 27. mai (dersom syklusen oppfører seg) og innsett 5 dager senere. Har 2 blasto på frys fra forsøket med den (forhåpentligvis) kommende storesøsteren ❤️

Hei! Slenger meg med her :)

Aninewe, 26 år, 1. fryseforsøk på barn nr 2, st Olavs, naturlig syklus.

Venter på mensen nå, tror den kommer i morgen, EL rundt 27. mai (dersom syklusen oppfører seg) og innsett 5 dager senere. Har 2 blasto på frys fra forsøket med den (forhåpentligvis) kommende storesøsteren ❤️
Hurra! Legger deg inn på listen:)
Masse lykke til med kommende testing, blir spennende å følge deg:Heartred

Jeg kan også settes på stimulerer, får mest sannsynlig uttak ila neste uke :happy:

Skulle ønske jeg kunne forklare det bra, men til det er jeg alt for lost selv! Har brukt disse ulike appene og kalkulatorene også i sted skjønte jeg litt mer, men ikke nok til å kunne forklare det desverre :smiley-ashamed004
Mye å sette seg inn med gravid regning, hvertfall når det brukes så mye forskjellig.
https://www.babyverden.no/gravid/diverse/svangerskapslengde-uker-maneder-trimestre/

Men hvordan går det med deg?:smiley-angelic003
Hehe, det er fult forståelig! ;) Jeg får prøve å sette meg litt inn i det dersom vi er heldig å lykkes!

Med meg går det bra, takk som spør :Heartred Var på kontroll i dag, og har oppjustert dosen på gonal-f. Skal inn på ny kontroll på lørdag (ul og blodprøve), og da håper jeg at vi kan ha uttak førstkommende mandag eller tirsdag! Formen er fin og lite bivirkninger, så dette går strålende foreløpig :love017 Har du tatt blodprøve forresten, for å bekrefte graviditeten? Tenk at du lykkes på første forsøk, det er så fantastisk!!

Hehe, det er fult forståelig! ;) Jeg får prøve å sette meg litt inn i det dersom vi er heldig å lykkes!

Med meg går det bra, takk som spør :Heartred Var på kontroll i dag, og har oppjustert dosen på gonal-f. Skal inn på ny kontroll på lørdag (ul og blodprøve), og da håper jeg at vi kan ha uttak førstkommende mandag eller tirsdag! Formen er fin og lite bivirkninger, så dette går strålende foreløpig :love017 Har du tatt blodprøve forresten, for å bekrefte graviditeten? Tenk at du lykkes på første forsøk, det er så fantastisk!!
Så utrolig spennende! Da er det virkelig rett rundt hjørnet! :woot: så utrolig bra du ikke opplever særlig bivirkninger og at formen er fin! Slik var det for meg og:happy:

Ikke tatt blodprøve, bare hjemmetester. Hvis det passer 2 dager en uke vil jeg gjerne ta blodprøve med 48t mellom for å se om jeg ligger normalt og om stigningen er normal. Men ser ikke et veldig stort behov for det enda :)
Ja jeg er utrolig takknemlig og føler meg veldig heldig. Får bare håpe dette ikke er for godt til å være sant :Heartred:smiley-angelic001

Håper at det går på første forsøk hos deg også!!! Krysser virkelig fingre og tær! :)

Hei! Jeg slenger meg gjerne med her, kjekt å være blant andre som er litt i samme situasjon :happy:

1987-tausa, 32 år, tredje fryseforsøk, Hausken, innsett mandag 18. mai, Ovitrelle

På uttak i høst ble jeg overstimulert og ingen innsett, men tre blasto på frys. Ble gravid på 2. fryseforsøk i desember, mistet uke 6. Nå skal vi altså i gang med tredje og siste fryseforsøk før det eventuelt blir ny runde med uttak. I første fryseforsøk brukte jeg ingen medisiner. Andre runde fikk jeg Ovitrelle fordi jeg ikke fikk utslag på eggløsningstest. Og siden jeg da ble gravid fikk jeg Ovitrelle også denne syklus, som jeg skulle sette uansett om jeg fikk positiv eggløsningstest eller ikke. Syns det er godt å vite helt sikkert at eggløsning har skjedd :)

Hei! Jeg slenger meg gjerne med her, kjekt å være blant andre som er litt i samme situasjon :happy:

1987-tausa, 32 år, tredje fryseforsøk, Hausken, innsett mandag 18. mai, Ovitrelle

På uttak i høst ble jeg overstimulert og ingen innsett, men tre blasto på frys. Ble gravid på 2. fryseforsøk i desember, mistet uke 6. Nå skal vi altså i gang med tredje og siste fryseforsøk før det eventuelt blir ny runde med uttak. I første fryseforsøk brukte jeg ingen medisiner. Andre runde fikk jeg Ovitrelle fordi jeg ikke fikk utslag på eggløsningstest. Og siden jeg da ble gravid fikk jeg Ovitrelle også denne syklus, som jeg skulle sette uansett om jeg fikk positiv eggløsningstest eller ikke. Syns det er godt å vite helt sikkert at eggløsning har skjedd :)
Masse lykke til! Kjekt å ha deg med her :)

Masse lykke til, blir fint å følge deg!:)

Hei☺️
Hvordan går det med alle sammen?
Jeg er på rugedag 8. Ikke særlig symptomer utenom menssmerter innimellom. Har hatt dette siden rugedag 6. Hvilken symptomer/ bivirkninger har dere andre?

Er det noen av dere som kan hjelpe meg med å regne ut hvor langt jeg er på vei? :oops:
Appene sier 3+5 men jeg føler det blir feil når embryoet er 12 dager gammelt? Uttaket var på CD 12 og nå er jeg på CD 24, virker som appene regner bare syklus lengden og ikke embryoet sin "alder"? Men jeg har jo aldri vært gravid før så kan virkelig ikke noe om dette...

Noen som forstår seg på dette så setter jeg stor pris på hjelp:)

Edit: fant ut av det! Tenkte helt feil :)

Gratulerer så mye

Oppdatering frå meg: Testa i dag og testen var fortsatt negativ. :arghh: Og fortsatt ingen mens... Er ei veke på overtid no, som er veldig ulikt meg. Er oppblåst i magen, det murrar og stikk i livmor og har tidvis vondt i korsrygg og hovudet. Innimellom også uvel. Dette kan jo vera graviditetssymptom også, så eg forstår ingenting. Kjennest ikkje ut som at mensen er på veg og trur altså ikkje at eg har hatt forsinka eggløsning. Huff, blir bekymra også. Er i kontakt med Hausken, så får me sjå kva dei rådar meg til. Denne limbotilstanden er iallfall heilt jævlig... :banghead:

Oppdatering frå meg: Testa i dag og testen var fortsatt negativ. :arghh: Og fortsatt ingen mens... Er ei veke på overtid no, som er veldig ulikt meg. Er oppblåst i magen, det murrar og stikk i livmor og har tidvis vondt i korsrygg og hovudet. Innimellom også uvel. Dette kan jo vera graviditetssymptom også, så eg forstår ingenting. Kjennest ikkje ut som at mensen er på veg og trur altså ikkje at eg har hatt forsinka eggløsning. Huff, blir bekymra også. Er i kontakt med Hausken, så får me sjå kva dei rådar meg til. Denne limbotilstanden er iallfall heilt jævlig... :banghead:
Uff håper du snart får en oppklaring.:Heartred:(

Høres ikke kjekt ut. Håper Hausken kan hjelpe deg!!

Uff håper du snart får en oppklaring.:Heartred:(

Høres ikke kjekt ut. Håper Hausken kan hjelpe deg!!

Tusen takk for det! Fekk endeleg svar frå Hausken no. Legen seier at det ikkje er heilt uvanleg at syklus varierer etter behandling. Dei ber meg sjå det an og ta kontakt igjen uti neste veke om eg ikkje har fått mensen til då. Og ta kontakt før det om eg blir dårleg. Iallfall godt å få legen si vurdering, men denne limboen er altså heilt uuthaldeleg... Skal jo begynna med nytt forsøk når mensen kjem! :arghh: To be continued - fortsatt.

Back
Topp