~Mai 2020~

Fikk nesten angstanfall da Hausken ringte en time før timen, men embryoet har klart seg helt supert, de ville bare minne meg på å ikke tisse :hilarious::nailbiting: Så da kan jeg settes som ruger :)

Gratulerer så ruger :)
Føla meg litt dum nå, men koffor ikke tisse før innsett?

Fikk nesten angstanfall da Hausken ringte en time før timen, men embryoet har klart seg helt supert, de ville bare minne meg på å ikke tisse :hilarious::nailbiting: Så da kan jeg settes som ruger :)
Gratulerer! Kos deg med rugingen :-)

Gratulerer til de som har fått positiv. Dere er heldige ❤️

Her ser det mørkt ut, men har et bittelite håp enda. Fikk blenda på morgen 10dpo i går. Testet på ettermiddagen også, og da kom en tyyyyynn strek. Den var borte igjen på morgenen i dag 11dpo, så da tenkte jeg kjemisk igjen.. Tok en ny nå i ettermiddag for å se, og da var den tynne streken tilbake bittelitt sterkere enn i går. Så jeg tror ikke det er så mye håp her, men vi får vente å se. Den bør være en del sterkere i morgen isåfall.. :)
Mine tester er alltid sterkere utpå dagen, så håper du bare har lavt hcg enda, men at det er stigende :-)

Da har jeg endelig begynt med stimulering :happy: Satt første sprøyte med Rekovelle. Så godt å være i gang :joyful:

Tusen hjertelig takk!:Heartred spennende med termin bare 1 dag fra hverandre!:love2
Ja!! Håper sånn at bøllefrøet har tenkt å bli der inne til januar! Mye tanker frem og tilbake med to SA i kofferten:shy:

Ja!! Håper sånn at bøllefrøet har tenkt å bli der inne til januar! Mye tanker frem og tilbake med to SA i kofferten:shy:
Det forstår jeg og kan virkelig ikke forestille meg hvordan det må være og hvordan det må påvirke svangerskapet :inpain: får virkelig håpe du har fått "din dose" av hva som kan gå galt! :Heartred

Er det noen av dere som kan hjelpe meg med å regne ut hvor langt jeg er på vei? :oops:
Appene sier 3+5 men jeg føler det blir feil når embryoet er 12 dager gammelt? Uttaket var på CD 12 og nå er jeg på CD 24, virker som appene regner bare syklus lengden og ikke embryoet sin "alder"? Men jeg har jo aldri vært gravid før så kan virkelig ikke noe om dette...

Noen som forstår seg på dette så setter jeg stor pris på hjelp:)

Edit: fant ut av det! Tenkte helt feil :)
Av nysgjerrighet, hvordan regnes det ut? :)

Oppdatering frå meg: Her har eg fortsatt ikkje fått mensen og testen var negativ i går, så eg begynner å bli bekymra... Sendte melding til Hausken i dag og beskjeden var å ta ein ny graviditetstest på torsdag om ikkje mensen kjem før den tid. Viss testen fortsatt er negativ, skal dei vurdera om dei skal ta meg inn på kontroll. Huff, som om denne prosessen ikkje var tøff nok frå før av... :banghead:

Håpar ikkje det er hormonane frå stimuleringa forrige syklus som verkar inn. Har andre opplevd forseinka mens i syklus etter IVF-stimulering?

Oppdatering frå meg: Her har eg fortsatt ikkje fått mensen og testen var negativ i går, så eg begynner å bli bekymra... Sendte melding til Hausken i dag og beskjeden var å ta ein ny graviditetstest på torsdag om ikkje mensen kjem før den tid. Viss testen fortsatt er negativ, skal dei vurdera om dei skal ta meg inn på kontroll. Huff, som om denne prosessen ikkje var tøff nok frå før av... :banghead:
Så utrolig frustrende!! Fikk skikkelig vondt av deg nå!:(:Heartred sender deg en klem og håper det ordner seg snarest ene måten eller andre

Håpar ikkje det er hormonane frå stimuleringa forrige syklus som verkar inn. Har andre opplevd forseinka mens i syklus etter IVF-stimulering?

Uff, håper den er på plass straks! Slik at dere kan komme dere til beste steg!
Kan dessverre ikke uttale meg om spørsmålet ditt, da mine sykluser svinger mellom 26 - 40 dager. Håpløs kropp! :wtf:

Tusen takk alle for gode ord, det varmer!:love7 Etter å ha gått i kjelleren noen dager, fikk jeg idag en hyggelig tlf fra Haukeland. De ville gjerne ha meg inn igjen i juni med oppstart allerede 29. Mai med et par justeringer på stimuleringen. Tenker at jeg får bare stole på det og hoppe i det nå når jeg allerede er så godt i gang inni denne IVF karusellen :joyful: Alle gode ting er tre, er det ikke det de sier?:Heartred
Masse lykke til videre alle her og gratulerer til dere som har fått positiv test, det er godt å se at det finnes så mye håp og muligheter for gode resultater! Jeg heier på oss!:cool05
SÅ BRA!!!❤️❤️Hurra, som vi kaver om hverandre her, haha! Håper, håper ❤️❤️

Stimuleringen har virket inn på mine sykluser hvertfall, fra å ha stabil syklus 26-29 dager, er jeg nå opp mot 32 dager.. Hadde sist innsett i februar, og i april var syklus på 32 dager. Nå i mai på 30:) Stresset i tillegg hjelper nok ikke på heller. Håper tanta kommer snart!

Stimuleringen har virket inn på mine sykluser hvertfall, fra å ha stabil syklus 26-29 dager, er jeg nå opp mot 32 dager.. Hadde sist innsett i februar, og i april var syklus på 32 dager. Nå i mai på 30:) Stresset i tillegg hjelper nok ikke på heller. Håper tanta kommer snart!

Aha, OK, takk for info! På dag 32 no. Ser for meg all slags årsaksforklaringer! Drømmescenarioet hadde jo sjølvsagt vore om det faktisk var ei lita spire inni der (på rett plass!), men då burde jo testen ha vore positiv på mandag... Testar igjen i morgon! Worst case scenario er graviditet utanfor livmor. Og innimellom der finn ein dette med at syklus rett og slett er blitt påvirka av hormonstimuleringa.

Huff, no vil eg berre ha eit svar! To be continued... :banghead:

Aha, OK, takk for info! På dag 32 no. Ser for meg all slags årsaksforklaringer! Drømmescenarioet hadde jo sjølvsagt vore om det faktisk var ei lita spire inni der (på rett plass!), men då burde jo testen ha vore positiv på mandag... Testar igjen i morgon! Worst case scenario er graviditet utanfor livmor. Og innimellom der finn ein dette med at syklus rett og slett er blitt påvirka av hormonstimuleringa.

Huff, no vil eg berre ha eit svar! To be continued... :banghead:
Det skjønner jeg så inderlig vel! Godt å vite at Hausken vil ta deg inn for en sjekk da i såfall. Vet du når du hadde el denne syklusen da? Kunne den vært forskinket?

Klem til deg:Heartred

Back
Topp