Jeg så strek på Metode-testen din. Ser også på denne.
Takk! Men er det bare skygge tro?

Har samlet på urinen fra i morgen, men kan den stå i 3 timer til apoteker åpner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så strek på Metode-testen din. Ser også på denne.

Takk! Men er det bare skygge tro?
Har samlet på urinen fra i morgen, men kan den stå i 3 timer til apoteker åpner?
10 dpo og blenda test, tviler på at det vil dukke opp noen strek de nærmeste dagene.
«Feirer» med vin og spekemat de PP’ene det ikke går.. hyggelig å gjøre noe sånt sammen synes jeggjør det litt lettere klargjøre hodet for ny PP
9 dpo. Har kun 25mlu tester igjen
Synes jeg ser noe på Make Sure. Den var litt sterkere før tidsfristen. Nå mer som skygge. Håper jeg fikk fanget den på bilde. Mener å huske at jeg fikk skygge på Make Sure forrige pp også. Litt usikker
Slenger med alle bildene denne gangen også
Vis vedlegget 325492 Vis vedlegget 325493 Vis vedlegget 325494 Vis vedlegget 325495 Vis vedlegget 325496 Vis vedlegget 325498
Vurderer å løpe på apoteket så snart det åpner for en tidlig test![]()

Herregud!!! Jeg ser jo strek!! Og det er make sure sin øverst!?![]()

makesure på 25mlU/ml![]()

samme som meg, og du få ikke skygger? Lurer sånn på om det er håp![]()

ikke en skygge å spore her, jeg har troa for din del!![]()

8 dpo og 3 dager til testing.
Ikke vært noe mer tykk blodig utflod, var bare en gang igår og litt rester etterpå, tror jeg?
(Har ikke hatt sex siden forrige helg,så var ikke pga det)
Nå gleder jeg meg til kl 10 og flere tester fra Bamsemums!jeg ser også strek på første bildene
![]()
Håper så inderlig!Oioi, det kan jo være festeblødning.
blir noen lange dager fremover
Holder seg i 72 timer i kjøleskap fant jeg ut så da tipper jeg det går bra med 3 timer i romtempIkke godt å si om det er ekte strek eller skygge, men det vil jo vise seg om noen dager.
Jeg vil tro det går bra? I hvert fall i kjøleskap. Bare husk at prøven skal være romtemperert før du tester med den.
Dagens - og gårsdagens tester![]()
gratulerer så mye