Symptomer

Ja!! Jeg drømmer og drømmer, blir helt sliten :hilarious: gjorde det med de to forrige også :)
Jeg drømmer ikke noe særlig- det pleier jeg til vanlig, særlig rundt mens. Derimot våkner jeg stort sett hver natt mellom 02-03, og er gjerne halvvåken til ca 05. Veldig slitsomt!

Har ømme pupper spesielt ut mot armhulene. Er veldig trøtt; nytter ikke å sove, føler meg like tung i øyelokkene, haha. Mat og drikke kommer opp igjen ganske fort, spesielt når jeg ligger. :wideyed: Våkner om natten for å tisse. Og så er jeg øm og rar nedi magen; som en mild mensmage. Kjenner at noe skjer i alle fall! Er 3+4, IKM er om tre dager.

Noen som drømmer mer? Jeg har drømt noen stressende drømmer de siste nettene:p vet ikke om det er tilfeldig eller om det har noe med graviditeten å gjøre:joyful: kan ikke huske fra sist

Jeg også! Drømmer veldig rare og stressende drømmer, men samtidig føles de veldig ekte ut.

Jeg drømmer ikke noe særlig- det pleier jeg til vanlig, særlig rundt mens. Derimot våkner jeg stort sett hver natt mellom 02-03, og er gjerne halvvåken til ca 05. Veldig slitsomt!

Det høres slitsomt ut ja! Jeg våkner også mye pga kvalme..

Ja, kommer det så angrer jeg nok! Bare blir så redd av de som sier de har hatt SA og MA og ikke vært kvalme...

Ja det tror jeg og :P
Det er så mange som får friske og fine babyer som ikke var kvalme en eneste dag i svangerskapet. Så jeg tenker at det er større sannsynlig at det går bra, uavhengig av kvalme :)

I går kveld fikk jeg skikkelig menssmerter i mage og rygg som kom og gikk litt på kvelden. Så gikk det bort. Men nå skjedde akkuratt det samme igjen. Varer kanskje 5 min før det gir seg. Ganske ubehagelig. Er dette normalt ? Får jo panikk for abort...

Er det normalt med intense stikk i lysken? Gjør sykt vondt og jeg skvetter hver gang! :laughing002 Kom plutselig da jeg endret stilling i sofa.

Er det normalt med intense stikk i lysken? Gjør sykt vondt og jeg skvetter hver gang! :laughing002 Kom plutselig da jeg endret stilling i sofa.

Jeg leste «insekt stikk» og skjønte ikke helt sammenhengen med insektsstikk i lysken og graviditet :hilarious:

Men ja, det er normalt :)

Jeg leste «insekt stikk» og skjønte ikke helt sammenhengen med insektsstikk i lysken og graviditet :hilarious:

Men ja, det er normalt :)
Haha! :woot:
Så bra! Det er helt nytt for meg, må vel bare bli vant til å kjenne på litt av hvert framover! :laughing002

Noen med erfaringer på kvalme i tidligere svangerskap? Jeg er førstegangsgravid, kun 4+2 hvis jeg har beregnet eggløsning og IKM rett, og jeg er helt utrolig kvalm! Det er da veldig tidlig? Er såpass ille at det er gjennom hele dagen nå, og ikke kun på morgenen, og må konstant småspise noe smått og salt for å holde det litt i sjakk.. Er det noe sammenheng med mye kvalme og mye HCG? Jeg har tvillinger i slekta, og er litt redd dette kan tyde på det :confused: Ser også flere steder at man forbinder mye kvalme med jentebarn.
Var ikke kvalm en eneste dag med gutten, men med jenta var jeg kvalm fra uke 6 til uke 14

Noen som fryser? Jeg fryser store deler av dagen.. sliter med å få varme i meg.. selv med dyne blir jeg ikke varm :(

Noen som fryser? Jeg fryser store deler av dagen.. sliter med å få varme i meg.. selv med dyne blir jeg ikke varm :(
Ja jeg fryser :bored: kroppen jobber med å holde varmen .
Jeg fryser for det meste, men har perioder på ettermiddagen der jeg må kaste klærne, svetter og er så sinnsykt varm:confused: Med begge guttene var jeg konstant kald helt til 3 trimester.
Merker ofte at de varmetoktene ofte blir etterfulgt av kvalmebølger:wtf:

Back
Topp