Resultat av utfordringen uke 0

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det laget som fikk mest poeng her skal altså lage en ny utfordring innen i morgen klokken 18 (var det det? eller huske jeg feil?) er det RØDE laget.

Skulle de mot formodning ikke poste ny utfordring i tide, er det det blå laget som kom på andreplass.

Gul, revansje neste uke?


Og nå er dt fritt frem for laget å være kreative og finne på en god og morsom utfordring

Og for oss andre, lykke til med ny uke, og husk vekt FREDAG INNEN KLOKKEN 12!
 
Det laget som fikk mest poeng her skal altså lage en ny utfordring innen i morgen klokken 18 (var det det? eller huske jeg feil?) er det RØDE laget.

Skulle de mot formodning ikke poste ny utfordring i tide, er det det blå laget som kom på andreplass.

Gul, revansje neste uke?


Og nå er dt fritt frem for laget å være kreative og finne på en god og morsom utfordring

Og for oss andre, lykke til med ny uke, og husk vekt FREDAG INNEN KLOKKEN 12!
Kl 20 lørdag har det vært men ingenting som tilsier at vi ikke kan ta det tidligere :)
Viktig at både vekt og utfordring er klart kl 12 fredager. Så at det var noen som logget litt sent på bl.a utfordringen denne uka (vet ikke om de var tatt med i utregningen da).
 
Viktig at det er på plass kl 12 neste uke ja.
. Denne uken med fridag og der hele lot jeg folk få litt slack, jeg var uansett ikke klar til å ta det kl 12 eller 14. Eller 16.
 
Vi kan godt si kl 20 forresten, jeg husket ikke. Det er en stund siden sist.

Og jeg opplever at jeg er en ekstremt rotete krigleder denne runden. Alt er lett kaos i starten?
 
Back
Topp