Symptomer

Rennende nese på dagen og tett på kvelden, irriterende da en ikke skal bruke nesespray.. ellers mer emosjonell, begynte å gråte når jeg leste nyheter sist uke å tenkte at kansje jeg er gravid :laughing002

Jeg også er helt utrolig tett i nesa. Ingen andre tegn på forkjølelse eller pollen, så tenker kanskje det må være et gravidsymptom? Men er jo bare 3+4, og visste ikke at tett nese var et symptom :eek:

Rennende nese på dagen og tett på kvelden, irriterende da en ikke skal bruke nesespray.. ellers mer emosjonell, begynte å gråte når jeg leste nyheter sist uke å tenkte at kansje jeg er gravid :laughing002

Man kan bruke nesespray selv om man er gravid altså :)
Hehe, jeg er ikke så emosjonell enda, men det kommer vel :P

Bruk saltvannspray, finnes i vanlig og ekstra sterk. Lurt å spare nesespray med virkestoff til man virkelig trenger det, siden man ikke kan bruke det i mer enn 7-10 dager før like lang pause.

Jeg også er helt utrolig tett i nesa. Ingen andre tegn på forkjølelse eller pollen, så tenker kanskje det må være et gravidsymptom? Men er jo bare 3+4, og visste ikke at tett nese var et symptom :eek:
Tror det er pga sensitive slimhinner, husker det var plagsomt sist graviditet også..

Her er det foreløpig bare ømme pupper, luft i magen og bittelitt murring som er symptomer. 4+3 :)

Jeg har veldig mye mensmurringer:meh: andre som har det..?? kjennes ut som om TR er på vei.. er og kvalm, oppblåst og øm ytterste i puppene.. Men syns det med mensmurringer er litt ekkelt, kan ikke huske at jeg hadde det i tidligere svangerskap.. :shy:
Har også mye mensen murringer, husker det heller ikke fra sist, men var nok der helt sikkert :P

Jeg har hatt ømme pupper litt av og på, uggen av og på (oftest kommer det på kvelden), fryser, stikkning og mensmurringer i magen, litt øm korsrygg, trøtt. Men ikke noe i veldig stor grad. Nesten litt bekymret for at ikke alt er ok. Hvertfall med bakgrunn med BO. Krysser fingrene for at symptomene tar seg opp i uke 5-6. i dag er jeg bare 4+0 ;) er vel litt tidlig å ha sterke symptomer også`?

Høres veldig likt ut som meg, jeg er 4+1 idag. Litt sånn at jeg er usikker på om jeg kjenner det fordi jeg vet jeg er gravid, eller om alle "tegnene" er reelle. Puppene er definitivt ømme, men det andre er mer likt mensmurring. Og akkurat det er ganske nytt også, etter nesten 20 år på ppiller. Slutta på piller i oktober/november, så hadde akkurat blitt fortrolig med syklus/mensmurring etc igjen, hehe.

Jeg har mye stikkinger og murringer i nedre del av mage som om mensen kommer. Jeg har også litt tett nese og har hatt følelsen av forhøyet kroppstemperatur, særlig om natten. I tillegg til skikkelig ømme bryster som jeg aldri har kjent på tidligere. Har også hatt litt kvalme (men det er nok fordi jeg tenker på det som et symptom):happy090

Har også merket at jeg får veldig raskere høy puls under trening og vært litt slapp. Mulig at det er fordi jeg ga blod for en uke siden før jeg visste at jeg var gravid, 8 dager før IKM...:pale

Høres veldig likt ut som meg, jeg er 4+1 idag. Litt sånn at jeg er usikker på om jeg kjenner det fordi jeg vet jeg er gravid, eller om alle "tegnene" er reelle. Puppene er definitivt ømme, men det andre er mer likt mensmurring. Og akkurat det er ganske nytt også, etter nesten 20 år på ppiller. Slutta på piller i oktober/november, så hadde akkurat blitt fortrolig med syklus/mensmurring etc igjen, hehe.
I dag er jeg 4+5 nå er puppene mer ømme, mye murringer å i går kom kvalmen. Er ikke ekstremt kvalm men mer enn dagene før! Håper det er positivt!

I dag er jeg 4+5 nå er puppene mer ømme, mye murringer å i går kom kvalmen. Er ikke ekstremt kvalm men mer enn dagene før! Håper det er positivt!

Så spennende! Jeg går liksom hele tiden og kjenner etter om jeg er kvalm, hehe. Men det er vel tidlig, og skal være glad så lenge jeg slipper, regner jeg med- selv om det etterhvert er godt tegn har jeg forstått. Har en del murringer, og blir litt stressa for om det kan være noe galt, men det er vel normalt, slik jeg har forstått.

Ringte legen idag, og fikk beskjed om å komme inn om ca 4 uker, hvis alt går bra, så det blir spennende. Er MASSIV tedrikker, så veldig glad for at koffeinfri te fortsatt er lov, haha.

Jeg TISSER! Og TISSER, oooog TISSER:banghead::wtf:

Jeg og, men det tror jeg er fordi jeg drikker mer- leste at det skulle hjelpe mot hodepine/øresus. Jeg har kronisk bihulebetennelse, og måtte slutte med min elskede Avamys da vi ble prøvere. Hadde kronisk bihulebetennelse/morgenhodepine i årevis, før 2 uker med Avamys kurerte det. Har begynt å komme litt tilbake nå dessverre....

Ingen symptomer i det hele tatt.. Det i seg selv er et symptom for meg:) Jeg har alltid masse gravid/pms-symptomer før ikm, men denne gangen -nada! Er bare 3+5 enda da, så det kan vel komme.. Det eneste jeg merker er at det stikker til noe så s*tansk i lysken avogtil..

Jeg og, men det tror jeg er fordi jeg drikker mer- leste at det skulle hjelpe mot hodepine/øresus. Jeg har kronisk bihulebetennelse, og måtte slutte med min elskede Avamys da vi ble prøvere. Hadde kronisk bihulebetennelse/morgenhodepine i årevis, før 2 uker med Avamys kurerte det. Har begynt å komme litt tilbake nå dessverre....
Huff, hørtes ikke noe særlig ut.. :facepalm: håper du klarer å holde det i sjakk relativt greit med drikke da.. ;)

Huff, hørtes ikke noe særlig ut.. :facepalm: håper du klarer å holde det i sjakk relativt greit med drikke da.. ;)
Jada, jeg er jo egentlig vant til det- trodde vel egentlig at alle hadde det sånn når de våkna jeg, at de var groggy og hadde vondt i hodet. Hadde jo konstant press, så merket ikke at det var der før det var borte. Uansett har man nok godt av å drikke mye vann :)

Føler jeg har veldig lite symptomer i grunn.. Veldig veldig trøtt, og kan likevel ligge våken på natta :shifty: Litt strekk i lysken og en murring her og der. Ellers er formen overraskende fin :) 5+1

I helgen merket jeg ingenting - følte meg helt fin. I går hadde jeg masse murringer og stikking i magen og korsryggen. For ikke å glemme et superhormonelt utbrudd der jeg HYLgråt av en film. Hulket så fælt at mannen først trodde vi hadde mistet:wideyed: følte meg så teit etterpå :facepalm:

I dag (5+0) er jeg egentlig bare veldig kvalm!

Sliter med å konsentrere meg på hjemmekontor kjenner jeg. :rolleyes:

I helgen merket jeg ingenting - følte meg helt fin. I går hadde jeg masse murringer og stikking i magen og korsryggen. For ikke å glemme et superhormonelt utbrudd der jeg HYLgråt av en film. Hulket så fælt at mannen først trodde vi hadde mistet:wideyed: følte meg så teit etterpå :facepalm:

I dag (5+0) er jeg egentlig bare veldig kvalm!

Sliter med å konsentrere meg på hjemmekontor kjenner jeg. :rolleyes:

Spent om om/når kvalmen kommer her i gården. Fastlegen min ba meg bare ringe henne om kvalmen ble for ille til å orke å jobbe.

Back
Topp