Lagene er klare

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har da fordelt oss så jevnt jeg klarer for bmi på lagene.

Rødt lag
Kiro91
Frk.MammaMor
Blomst_95
Lovesome
Lussekatt
Kitty2019

Gult lag
Daydream
Sylvanas
Trebarnsmor_i_nord
Maja<3
VanillaSukilla
Sara
Kihera


Blått lag
Mica
2 søte smø
XuperB
MiniMe80
Veivalsa
Siadle

Håper jeg da fikk med alle og skrev rett. Litt full fart og jobber til langt på kveld /natt. Om ikke de tar ned systemet i dag kl 23, oioi var det i dag?

Hva vil dere, innveing i morgen eller mandag? Vanligvis fredager men det ble litt vel kort frist???

Kan alle bekrefte at de har lest innlegget, så skal det bli opprettet veietråderbog skravletråder av meg eller noen andre, alt avhengig av om noen gjør det før jeg kommer så langt. ;)
 
Last edited:
Lest. Jeg kan godt veie inn i morgen, men føyer meg etter flertallet.
 
Lest! Kan godt ta veiedag i morgen
 
Imorgen går bra :) Eller mandag. Samme for meg
 
Lest :) Kan gjerne veie i morgen.
 
Lest. Jeg kan veie meg i morgen tidlig :)
 
Lest. Er klar for veiedag i morgen :) (mandag funker også)

Oppretter du, eller lager vi selv skravletråden? Har man lagleder? lenge siden jeg har vært med.
 
Lest, og imorgen går fint her også.
 
Lest. Er klar for veiedag i morgen :) (mandag funker også)

Oppretter du, eller lager vi selv skravletråden? Har man lagleder? lenge siden jeg har vært med.

Lagledere har vel ingen valgt enda.
. Jeg burde opprette skrsvletrpder og veietrådee, men gjør dere det selv er det hjertelig velkommen. Jeg har jobbet til nå og har vekking på 6 for å fortsette. Hjemmekontor så jeg skal bare kle på meg og begynne. Men jeg har en sånn ca 1,5 dagers jobb å gjøre i morgen og er usikker på om jeg får hjelp eller skal gjøre den alene, så lite tid til bv.

Dersom alle lag får sine til å legge inn vekt i morgen er det fint. Ellers tar vi innveing på mandag for ikke å miste deltagere på altfor kort frist.
 
15 av 19 sier de er klare til i morgen, så med litt pm pushing fra de som evt melder seg sin lagledere eller andre så kan vi få det til?

Jeg orker ikke ta den runden nå for jeg sover om et par sekunder tror jeg. Men lørdag eller søndag eller mandag fungerer også for min del om vi ikke får alle inn i morgen
 
Lagledere har vel ingen valgt enda.
. Jeg burde opprette skrsvletrpder og veietrådee, men gjør dere det selv er det hjertelig velkommen. Jeg har jobbet til nå og har vekking på 6 for å fortsette. Hjemmekontor så jeg skal bare kle på meg og begynne. Men jeg har en sånn ca 1,5 dagers jobb å gjøre i morgen og er usikker på om jeg får hjelp eller skal gjøre den alene, så lite tid til bv.

Dersom alle lag får sine til å legge inn vekt i morgen er det fint. Ellers tar vi innveing på mandag for ikke å miste deltagere på altfor kort frist.
15 av 19 sier de er klare til i morgen, så med litt pm pushing fra de som evt melder seg sin lagledere eller andre så kan vi få det til?

Jeg orker ikke ta den runden nå for jeg sover om et par sekunder tror jeg. Men lørdag eller søndag eller mandag fungerer også for min del om vi ikke får alle inn i morgen

Kan lage de trådene jeg så er de klar for veiing og skravling i morgen. Siden det er første uke så kan vi ha frist til mandag med de gjenværende som ikke har skrevet seg på nå i denne tråden at de har lest.
 
Tusen takk til MiniMe80 som opprettet lagtrådene for meg.

Jeg har registert startvekt i dag, så ser vi om vi får med folket fra i dag eller mandag, men må går vi igang.
Enkel første ukes utfordring vil denne uken gjelde fra mandag siden det er kort frist på å komme igang. Den kommer i løpet av helga
 
Dersom noen andre har lyst å være krigleder så er det veldig fritt frem

Jeg tok det bare fordi ingen meldte seg men mange ville ha krig

Om jeg er leder blir det på mine premisser, om noen andre er leder kan det bli annerledes.

Jeg har knapt med tid i dag men kan komme sterkere tilbake fra i morgen.
 
Back
Topp