Er dette mulig? Kan det være falsk positiv?

Uff kunne ønske jeg hadde de riktige ordene som gjorde alt bra, men det har jeg jo ikke :( men du har min dypeste medfølelse :Heartred
Livet kan være fryktelig urettferdig.
At noe så fint skal bli så tungt..

Hvordan har du det i dag? Har du tatt kontakt med hun private? Jeg tror det en lur idé. Det er viktig å bli ivaretatt og gjerne kunne få en plan. Det hjalp hvertfall for meg. :Heartred
Takk søte deg. begynner å fordøye det.
er så lei av at el ikke skjer. Går over til cyste og må vente evigheter på mens :(

jeg ringte hun kunne ikke svare. Ba henne ringe meg tilbake :(
Hvordan går det med deg?

Nei jeg begynner å bli gal offisielt.
Jeg ble sur og tenkte nå skal jeg bruke de testene som ga meg skygge. Men såååå får jeg dette. Hva er dette for noe. Hva skal jeg gjøre

Vanlig bilder uten å redigere noe
A1483A83-DBD7-4414-A25F-245A9F59FEDA.jpeg

A4EAA448-74BF-4B0D-99A4-2A81FC0256B4.jpeg

Og disse har jeg redigert på lyset

F8812E11-44B3-477D-B94C-E96984F9C880.jpeg

06D4766B-3E27-4CE9-9F6A-39280D0F6331.jpeg

Alt dette innen 5 min!!

Prøv noe annet enn Lloyds, de gir alltid skyggestreker:grumpy:

Er disse skygger. Er det mulig. Streken er så tydelig idag ser lett med øynene :( :(

Håper jo såklart ikke det, men dobbeltsjekk med feks makesure (meny) eller Apotek 1 testen. Krysser fingrene:Heartred

Ser ut som om dette er gravidstreker! Kan ikke skjønne noe annet? Merkelig. Jeg håper veldig for deg ❤️

Ser jo mistenkelig ut som babystrek! Krysser fingrene for deg ❤
Veldig dumt om det er så «sterke» skyggestreker på testene...

Håper jo såklart ikke det, men dobbeltsjekk med feks makesure (meny) eller Apotek 1 testen. Krysser fingrene:Heartred
Ser ut som om dette er gravidstreker! Kan ikke skjønne noe annet? Merkelig. Jeg håper veldig for deg ❤️
Jeg har aldri fått skygge på de bare så du vet det :)
Hcg blodprøven var negativ igår. Så jeg mista troen til disse. Men idag ble streken sterkere.
Vet ikke hva jeg skal si. Skal prøve å teste igjen ikveld med CB kanskje:/ tørr ikke gjør noe. Er det mulig å få så sterk skygge.

Jeg hadde MA og utskrapning i desember. Hatt negativ test i mars. Så tror ikke det er rester. Vet ikke eneste jeg vet er at jeg blir snart gal hehe ♥️

Prøvd en eltest?
Nei. Skal prøve å ta en ikveld. Kan g test bli positiv pga el?

tok CB early. Streken er lett å se. Men igjen disse er og kjent for skygger.
4805B584-51CF-4529-9E85-77EF1D7D21D1.jpeg

257A63B1-A5A9-46A3-8A88-37FF9B3314AA.jpeg

og denne er fra morningen:
Annen test:

C67AD560-0365-4DBB-920F-18E1756361DC.jpeg

0B97BD24-7FEE-4F40-83A9-2AB1B068A551.jpeg

Har jeg blitt gal? :(

Dette er jo helt krystallklare streker, kan ikke forstå at det ikke er babystrek?!
Åh håper inderlig at du har rett :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Jeg er så oppgitt siden gyn sa progesteron har ikke økt og da har man teoretisk sett ikke hatt el. sist gang jeg var gravid ( mistet MA) var det lik resultat på samme syklusdag. En del av meg håper at dette stemmer men en del av meg klarer ikke å forstå hva som hender. Kan det være jeg har hatt el men progesteron har ikke økt:sorry:

Den fra cb, er det uredigerte bilder? Isåfall er den veldig tydelig , -rart om du ikke er gravid altså!

teste igjen i morgen? :Heartred

Takk søte deg. begynner å fordøye det.
er så lei av at el ikke skjer. Går over til cyste og må vente evigheter på mens :(

jeg ringte hun kunne ikke svare. Ba henne ringe meg tilbake :(
Hvordan går det med deg?
Herlighet så forvirrende dette må være! Har tenkt og tenkt! Har du hørt noe mer fra henne eller må du vente på mandag?
Skjønner ingenting med de strekene og det resultatet på blod prøven. Kan det være cysten som gir falsk positiv? :(
20200418_194200.jpg

Den fra cb, er det uredigerte bilder? Isåfall er den veldig tydelig , -rart om du ikke er gravid altså!

teste igjen i morgen? :Heartred
Ene av dem er redigert bittelitt. Såvidt.
Ja skal teste imorgen. Er blitt rastløs hehe. Gikk ut for å kjøpe el og g test.

Kan ikke fatte at man skal få strek på så mange tester, av forskjellig merke, uten å være gravid.

Herlighet så forvirrende dette må være! Har tenkt og tenkt! Har du hørt noe mer fra henne eller må du vente på mandag?
Skjønner ingenting med de strekene og det resultatet på blod prøven. Kan det være cysten som gir faksk positiv? :(
Vis vedlegget 323657
Åå savnet deg ❣️❣️
hun sa hvis det var en cyste så var det vanncyste. Den inneholdt ikke noe. Og jeg har hatt cyster hele tiden pga manglende eggløsning men aldri så tydelige streker :( :( :(
Jeg skal teste igjen imorra. Få se :(

Kan ikke fatte at man skal få strek på så mange tester, av forskjellig merke, uten å være gravid.
Ikke jeg heller :banghead::banghead::banghead:
Åh du aner ikke hva jeg går gjennom. Hadde jeg hatt påvist el hadde jeg ikke opplevd alt sette :( :(

Back
Topp