Skravletråden for april

Det er først 7 kommuner som skal prøve den ut, før flere som kommer på.
De sa at Drammen er en av dem, vet ikke hvilke de andre kommunene er.
Først 3, deretter 15.
Som får varsling.

Men vi andre må også gjerne ta den i bruk. Særlig siden vi jo ikke vet hvem de andre kommunene er. Det kan være vi bor i en av dem.

Nå er min aktivert, så er det gjort

Hmmf, en blir litt opptatt av å virkelig kjenne etter for tida :p
Jeg våknet med noe vondt i halsen og det har økt på nå ila formiddagen.
Jeg syns det er vanskelig å vurdere. Skal jobbe imorgen før fri i helga.
Ringe sjefen og høre? Er jeg hypokonder? Aner ikke, jeg :nailbiting:
God bedring!:) håper ikke du blir syk!

Hva gjør jeg når datteren min "nekter" meg å gå ut for å løpe meg en tur siden hun er redd jeg skal bli kidnappet?

Det er mye annet som mer trolig skjer enn kidnapping.... Type bilulykke f. Eks. Hadde ikke fokusert på DET da, men at det er minimal fare for at du skal bli kidnappet.

Først 3, deretter 15.
Som får varsling.

Men vi andre må også gjerne ta den i bruk. Særlig siden vi jo ikke vet hvem de andre kommunene er. Det kan være vi bor i en av dem.

Nå er min aktivert, så er det gjort
Min også:)

Sparer noen kroner på ferien ja:rolleyes: aldri så galt at det ikke er godt for noe..
Gjør sikkert vi også. Får sikkert ikke dradd i hunderfossen, der blir vel for trangt mellom folk.

Relevant fare for at vi heller ikke får dradd i dyreparken, og det sparer vi mer på....

Herregud..
Jeg var i dusjen, samboer trodde jeg hadde lagt meg og dermed hadde kontroll oppe i andre etasje der ungene løp rundt.
Neida. Da jeg kom opp for å legge meg, så finner jeg begge ungene helt blå på hender, bryst og ansikt. De hadde nemlig funnet blå tyggiskuler som jeg har gjemt på soverommet og tygget løs på dem :facepalm:
Vi prøvde å vaske begge ungene, men de er fortsatt blå. Og de skal i bhg imorgen :arghh:

Herregud..
Jeg var i dusjen, samboer trodde jeg hadde lagt meg og dermed hadde kontroll oppe i andre etasje der ungene løp rundt.
Neida. Da jeg kom opp for å legge meg, så finner jeg begge ungene helt blå på hender, bryst og ansikt. De hadde nemlig funnet blå tyggiskuler som jeg har gjemt på soverommet og tygget løs på dem :facepalm:
Vi prøvde å vaske begge ungene, men de er fortsatt blå. Og de skal i bhg imorgen :arghh:
Fælt å le, men den var artig. Herregud. :D

Herregud..
:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Helt sikkert ikke første gangen de ansatte opplever det :)
Herregud..

Back
Topp