Skravletråden for april

Så tegn til sol nettopp jeg også. Det er mye skyer, mens et regner i alle fall ikke.

Blåste godt i morges, men har roet seg litt ned nå, mannen får høre med Blikkenslageren om han tørr seg opp idag eller om det uansett bør få tørke litt, nå er det jo meldt oppholdsvær ut neste uke.

Hmmf, en blir litt opptatt av å virkelig kjenne etter for tida :p
Jeg våknet med noe vondt i halsen og det har økt på nå ila formiddagen.
Jeg syns det er vanskelig å vurdere. Skal jobbe imorgen før fri i helga.
Ringe sjefen og høre? Er jeg hypokonder? Aner ikke, jeg :nailbiting:

Lurer på når vi får noe informasjon fra barnehagen :rolleyes:
Ikke det at det haster, Lille U skal ikke i barnehagen med det første (og det av helt andre grunner enn av vi er redde for smitte)

Sikkert i mirgen , det tar litt tid å få på plass alt og veilederen kom i går ettermiddag
Syns den kom idiotisk sent.
Ikke bare må barnehagen legge til rette ut fra veilederen som jo vil ta sin tid, men foreldre må også informeres og forberedes. Vi vet jo ikke en gang når barnehagen vår åpnes igjen

Syns den kom idiotisk sent.
Ikke bare må barnehagen legge til rette ut fra veilederen som jo vil ta sin tid, men foreldre må også informeres og forberedes. Vi vet jo ikke en gang når barnehagen vår åpnes igjen
Tror ikke noen er uenig med deg i at den kom sent nei, men den kom i det minste en dag før dt var tenkt den skulle komme da.

Hmmf, en blir litt opptatt av å virkelig kjenne etter for tida :p
Jeg våknet med noe vondt i halsen og det har økt på nå ila formiddagen.
Jeg syns det er vanskelig å vurdere. Skal jobbe imorgen før fri i helga.
Ringe sjefen og høre? Er jeg hypokonder? Aner ikke, jeg :nailbiting:
Jeg ringte korona-tlf da jeg hadde vondt i halsen. Fikk beskjed om å holde meg hjemme. Ble sure på jobb, men heller det enn at jeg smitter noen.

Jeg venter også på å høre fra barnehagen.

Ad omveier vet jeg at kommunen har møte med bhg styrere i dag, i formiddag, så da skjer det vel noe enten i ettermiddag/kveld eller i morgen tidlig. De trenger jo også å vite hvem som evt ikke kommer nettopp for å kunne planlegge sine kohorter (gruppedelinger)

Jeg venter også på å høre fra barnehagen.

Ad omveier vet jeg at kommunen har møte med bhg styrere i dag, i formiddag, så da skjer det vel noe enten i ettermiddag/kveld eller i morgen tidlig. De trenger jo også å vite hvem som evt ikke kommer nettopp for å kunne planlegge sine kohorter (gruppedelinger)
Er liksom der vi også er.
Vi har et lite problem, både mannen og jeg er beordret hjemmekontor, har 30 km til jobb og ansattbarnehage.
Blir litt mye å kjøre tilsammen 120 km hver dag for å få levert og hentet i barnehagen, men de har også sagt på jobben at dersom man har god grunn kan man få et unntak å ha en fast dag på kontoret i uken, det vil si at dersom vi får godkjent en søknad på det kan Lille U være i barnehagen 2 dager i uken - og det trenger han veldig.

Jeg ringte korona-tlf da jeg hadde vondt i halsen. Fikk beskjed om å holde meg hjemme. Ble sure på jobb, men heller det enn at jeg smitter noen.
Hvor lenge holdt du deg hjemme? Sist jeg hadde symptomer måtte jeg testes, og da holde meg isolert frem til svar kom:sorry:

Hvor lenge holdt du deg hjemme? Sist jeg hadde symptomer måtte jeg testes, og da holde meg isolert frem til svar kom:sorry:
Fikk beskjed om å vente å se til dagen etter om det gikk over eller ble verre. Det gikk heldigvis over, ellers måtte jeg inn og ta testen

Nå ser jeg på pressekonfeasne igjen, og målet er at i løpet av mai skal alle med symptomer testes, det er en MARKANT økning i testing i forhold til idag, da bør smittetallene stige.

Så er spørsmålet, skal man laste ned appen? Jeg leser så mange som sier de er gode grunner til å la være, men jeg synes for min del at det er helt greit. Jeg går ikke mange steder, men det er helt greit om staten vet hvor. Jeg har uansett sted-sporing på mobilen min, type google map, som også deler den med mannen min, jeg har gjennom en annen app kontroll på hvor mobilene til ungene mine befinner seg. Jeg spiller pokemon go også, og vet at facebook og andre sporer hva jeg søker på og leser om, reklamene styres deretter. Det godtar jeg (men altså, mye av det kommer jo etter at jeg har kjøpt mitt valg, og da er jo reklamen bortkastet, men det kommer mye som gjelder ting jeg lurer på, og leser om, og ser på, og jeg overrennes av reklame for essie-neglelakk for tiden ;) )

Jeg tror jeg laster den ned.

Kjenner det er ett irritasjonsmoment når folk ser på bikkja drite i veikanten og går videre uten å plukke opp..

Hva med midt på veien?

Så jeg roper "du glemte noe" Og de snur seg og ser på meg, jeg peker og de går videre?
True story. Jeg med hund og barnevogn og den logistikken det er å ikke kjøre påden og ikke få bikkja til å tråkke i den, plukket opp etter dem. Fy søren! (Men, jeg gikk alltid med en rull poser, god grunn)

Back
Topp