Uff daEtt hode som eksploderer, en skulder som verker sykt og ekstrem trøtthet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daEtt hode som eksploderer, en skulder som verker sykt og ekstrem trøtthet..

Ring og hør.Hmmf, en blir litt opptatt av å virkelig kjenne etter for tida
Jeg våknet med noe vondt i halsen og det har økt på nå ila formiddagen.
Jeg syns det er vanskelig å vurdere. Skal jobbe imorgen før fri i helga.
Ringe sjefen og høre? Er jeg hypokonder? Aner ikke, jeg![]()
Sikkert i mirgen , det tar litt tid å få på plass alt og veilederen kom i går ettermiddagLurer på når vi får noe informasjon fra barnehagen
Ikke det at det haster, Lille U skal ikke i barnehagen med det første (og det av helt andre grunner enn av vi er redde for smitte)
Syns den kom idiotisk sent.Sikkert i mirgen , det tar litt tid å få på plass alt og veilederen kom i går ettermiddag
Tror ikke noen er uenig med deg i at den kom sent nei, men den kom i det minste en dag før dt var tenkt den skulle komme da.Syns den kom idiotisk sent.
Ikke bare må barnehagen legge til rette ut fra veilederen som jo vil ta sin tid, men foreldre må også informeres og forberedes. Vi vet jo ikke en gang når barnehagen vår åpnes igjen
Jeg ringte korona-tlf da jeg hadde vondt i halsen. Fikk beskjed om å holde meg hjemme. Ble sure på jobb, men heller det enn at jeg smitter noen.Hmmf, en blir litt opptatt av å virkelig kjenne etter for tida
Jeg våknet med noe vondt i halsen og det har økt på nå ila formiddagen.
Jeg syns det er vanskelig å vurdere. Skal jobbe imorgen før fri i helga.
Ringe sjefen og høre? Er jeg hypokonder? Aner ikke, jeg![]()
Er liksom der vi også er.Jeg venter også på å høre fra barnehagen.
Ad omveier vet jeg at kommunen har møte med bhg styrere i dag, i formiddag, så da skjer det vel noe enten i ettermiddag/kveld eller i morgen tidlig. De trenger jo også å vite hvem som evt ikke kommer nettopp for å kunne planlegge sine kohorter (gruppedelinger)
Hvor lenge holdt du deg hjemme? Sist jeg hadde symptomer måtte jeg testes, og da holde meg isolert frem til svar komJeg ringte korona-tlf da jeg hadde vondt i halsen. Fikk beskjed om å holde meg hjemme. Ble sure på jobb, men heller det enn at jeg smitter noen.

Fikk beskjed om å vente å se til dagen etter om det gikk over eller ble verre. Det gikk heldigvis over, ellers måtte jeg inn og ta testenHvor lenge holdt du deg hjemme? Sist jeg hadde symptomer måtte jeg testes, og da holde meg isolert frem til svar kom![]()
Kjenner det er ett irritasjonsmoment når folk ser på bikkja drite i veikanten og går videre uten å plukke opp..