Skravletråden for april

Vi har lagt våre planer om London helt på is. Om det hadde vært ok å reise, hadde vi ikke sjanset uansett. Reise kan vi gjøre neste år, og i alle år fremover.

Jeg legger barn, og gruer til oppstart på jobb i morgen. Baah.

Vi har lagt våre planer om London helt på is. Om det hadde vært ok å reise, hadde vi ikke sjanset uansett. Reise kan vi gjøre neste år, og i alle år fremover.

Når skylle dere egentlig ha reist ? Vi har avbestilt vår tur til Spania

Når skylle dere egentlig ha reist ? Vi har avbestilt vår tur til Spania

Skulle reise 21. juli, og bli borte til 4. august. Skikkelig skikkelig kjipt, men London er der senere også.

Lykke til med jobb:)
Jeg skulle også vært på jobb i morgen men det ble ikke helt sånn

Lykke til med jobb:)
Jeg skulle også vært på jobb i morgen men det ble ikke helt sånn

Takk. Mistrives ganske kraftig for tiden, men trenger liksom de pengene da. Og jeg er jo veldig heldig som ikke står i fare for å permitteres.

God morgen.
Ferien er over, hverdagen tilbake.

Hjemmekontor, hjemmeskole og hjemmebarnehage

Opp og hopp. Vi må ha frokost før pålogging klokka ni

God morgen.
Ferien er over, hverdagen tilbake.

Hjemmekontor, hjemmeskole og hjemmebarnehage

Opp og hopp. Vi må ha frokost før pålogging klokka ni
Pålogging 8.30 hr, kengubarnet våknet da jeg gikk på do så spiser nå frokost og er snart klar for ny dag

Pålogging 8.30 hr, kengubarnet våknet da jeg gikk på do så spiser nå frokost og er snart klar for ny dag

Her har det vært 9 hele veien, lærerene er pålogget / tilgjengelig 9-14 står det i skrivet fra rektor.

De må jo ha jobbe litt før det da.
Læreren til 6. Klassingen legger ut en video av seg selv hvor han snakker gjennom dagens oppgaver. Han starter den slik han sikkert alltid gjør om morgenen, type "god morgen, alle 6. klassinger, i dag er det tirsdag 14. April" Og så skal alle svare med en tommel opp eller en kort kommentar, og dagens arbeidsplan ligger klar. En a4 side delt i to bolker, litt fysisk aktivitet på midten, normalt sett to fag i hver bolk, pluss å se supernytt.

Tredje klasse ble arbeidsplanen for uka lagt ut sent i går kveld, ser ut som en enkel lekse plan hvor det ikke står egentlig hva, men hvor. Matte, gjør oppgaver på Salaby etc. Men så går hun på matte tirsdag, og der ligger lydfil og tekst som forklarer hvor hun skal jobbe og hva hun skal jobbe med. Også for henne åpner klassechat for å kunne si god morgen klokka ni.

Så nå står straks havregrøten hele gjengen bestilte, på bordet. Jeg tar meg nok ei skive sammen med dem, også går vi igang med dagen

Back
Topp