Skravletråden for april

Bedre her utover uken og :) tar på vinterdress og går ut snart her
Jeg har slett ikke tenkt meg ut. Et par av ungene skal, med vinterdress ja, men jeg går heller i dusjen og tar på meg ull når jeg kommer ut, men sikter heller på pledd enn snø.

Jeg fryser i dag. Det er kaldt i huset. Vi har varmepumpe og varmeovner og vedovn (men så godt som tomt for ved. Ikke helt tatt høyde for at vi fyrer mer når vi er hjemme 24/7 i en måned...) men huset burde ha byttet noen gamle vinduer hvor varmetapet er stort. Og jeg er en frostpinn. Jeg fryser lett. Mannen går rundt i tskjorte og shorts, mens jeg altså yst på ulljakke og raggsokker og fryser.

Blåser helt sykt ute i dag. Blir en innedag ser det ut som. Fri noen dager har jeg også. Har jobbet hele påsken. Spent på å være alene med unga fra tirsdag til fredag nå som samboer har vært hjemme en stund. Har en del skolearbeid vi må gjøre med eldste som ikke har funka så bra hittil. Er veldig delt ift skolestart. Jeg er bekymra for smitte og jeg er bekymra for læringa hans. Flere uker uten skole er ikke bra for en umotivert gutt.

Vi har 18 år bryllupsdag i dag, vi :)

Søk det opp på YouTube eller på dyreparken sin nettside. De sender live video hele døgnet.

Akkurat nå er det litt vanskelig å se henne, hun er ute

Jeg har en drøm om å komme tilbake til dyreparken i sommer. Men vi får se. 2021?

Last edited:
Blåser helt sykt ute i dag. Blir en innedag ser det ut som. Fri noen dager har jeg også. Har jobbet hele påsken. Spent på å være alene med unga fra tirsdag til fredag nå som samboer har vært hjemme en stund. Har en del skolearbeid vi må gjøre med eldste som ikke har funka så bra hittil. Er veldig delt ift skolestart. Jeg er bekymra for smitte og jeg er bekymra for læringa hans. Flere uker uten skole er ikke bra for en umotivert gutt.
Godt med noen fridager da vil jeg tro

Syns så synd på en venninne som har mistet en av sine nære i disse dager (ikke koronarelatert), man får liksom ikke en ordentlig begravelse, ikke tatt ordentlig farvel :(

Back
Topp