Skravletråden for april

Frøkna er 10 mnd idag. Imorgen er det en mnd siden restriksjonene ble reelle. Må innrømme tiden går saktere nå.
Jeg synes på en måte den går fort. Denne mnd! En hel mnd? Dagene går i et og det går fort.

Men samtisg var jeg reelt så godt som fersig med april jeg nå. Ehh. Ja. Det vae to uker med hjemmeskole nå etter påske ja, det vsr sånn der var. Ikke mai helt sånn om noen dager nei.... Jaja.

God morgen. Her kommer og går solen.. litt snø , blææh
Det er snø i hagen. Det er overskyet. Og værmeldingen sier det skal snø eller regne litt i dag. I morgen skal det pøseregne.

Det skal bli fint vær og sol fra fredag og fremover ut langtidsvarselet.

Jeg synes på en måte den går fort. Denne mnd! En hel mnd? Dagene går i et og det går fort.

Men samtisg var jeg reelt så godt som fersig med april jeg nå. Ehh. Ja. Det vae to uker med hjemmeskole nå etter påske ja, det vsr sånn der var. Ikke mai helt sånn om noen dager nei.... Jaja.
Føles som om jeg venter på så mye liksom, kanskje derfor det går litt saktere.

Føles som om jeg venter på så mye liksom, kanskje derfor det går litt saktere.
Mens jeg ikke vet hva jeg venter på lenger og bare har gitt opp det.

Eller. Jeg venter fakrisk på gepard-fødsel, jeg glor på fine Kimani på YouTube og drømmer om å dra tilbake til dyreparken neste sommer. Vi så henne der i fjor. Og nå venter hun unger om en ukes tid.

Ååh hvordan få nok hvile som småbarnsmor når man er syk? Det går ikke for min del, ihvertfall. Og da dras bare sykdom ut i tid:(

Det er snø i hagen. Det er overskyet. Og værmeldingen sier det skal snø eller regne litt i dag. I morgen skal det pøseregne.

Det skal bli fint vær og sol fra fredag og fremover ut langtidsvarselet.
Bedre her utover uken og :) tar på vinterdress og går ut snart her

Ohoi, mange (såkalte) eksperter i kommentarfeltene i både lokalaviser og landsdekkende som er misfornøyd med ALT som er blitt gjort. Tydeligvis mange som heller skulle hatt kontrollen, da skulle de sett hvor enkelt det er å sitte med avgjørelsene:rolleyes:

Back
Topp