Håper øret er bedreFilmtid , Paracet inntatt grunnet øreverk... Håper det hjelper så jrg orker å se hele filmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper øret er bedreFilmtid , Paracet inntatt grunnet øreverk... Håper det hjelper så jrg orker å se hele filmen
Den var fiiin!Har så lyst på noe ala dette ved siden sv bassenget men mannen synes ikke vi trenger
Vis vedlegget 323013
Jada det er nesten braHåper øret er bedre![]()
Å kjøpt innDen var fiiin!![]()
Hørtes snadder utIngen påske uten at det er appelsinmuffins til frokost/lunsj minst en dag.
De står o ovnen nå![]()
Å nei, så uheldigÆrender unnagjort, på vei inn i siste butikk tråkker krg feil fordi jeg ikke så den forhøyede kanten , nå ligger jeg med foten høyt, ispose på og tårer som triller.. Ankelen har hovnet opp til dobbel str, den samme som jeg tok i fjor sommer så det var vel grunnen til at den var litt svak..
Spent på om jeg kommer meg på tur i morgen jeg
TakkÅ nei, så uheldiggod bedring!
God kveldGod morgen
Har du testet Melatonin??Hva gjør man når søvn er en mangelvare, du vet ikke hvorfor du ikke får sove, babyen sover, mannen sover, mens du bare vrir deg..
Og legen nekter å gjøre noe for du er for ung for sovetabletter selv om det er snakk om kanskje en gang i uka.
Ja hva gjør man? Jeg er utrolig sliten og trøtt..
Da er vi to som gleder oss!!Gleder meg til sommeren
Ligge i den deilige nye solsenga mi å lese bok, sove ute , bade ogbare nyte livet
Grattis!Å kjøpt inn![]()
Bruker 3 mg eller noe sånt noe hver kveld.Har du testet Melatonin??![]()
Pris og hvor?Å kjøpt inn![]()
Bra med deg?God kveld![]()
Planer for sommeren?Da er vi to som gleder oss!!![]()
Importpris , så gjenstår det å se pm den kommer ...Grattis!hvor kjøpte du den??
4000 inkl frakt, er på tilbud nåPris og hvor?![]()
Likte den veldig godt. Tom peng pung her, så må uansett drøye4000 inkl frakt, er på tilbud nå
Importpris
Ble faktura her, men det var grunnet mitt ymse tilbakemeldinger så da er det tryggest med faktura. Får jrg varene betaler jeg med neste lønningLikte den veldig godt. Tom peng pung her, så må uansett drøye
Setter på en lydbokHva gjør man når søvn er en mangelvare, du vet ikke hvorfor du ikke får sove, babyen sover, mannen sover, mens du bare vrir deg..
Og legen nekter å gjøre noe for du er for ung for sovetabletter selv om det er snakk om kanskje en gang i uka.
Ja hva gjør man? Jeg er utrolig sliten og trøtt..