Har lydbøker på loop pga tinnitus allerede ..Setter på en lydbok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lydbøker på loop pga tinnitus allerede ..Setter på en lydbok![]()
Ja det var jo en mulighet og i grunn lurt ja.Ble faktura her, men det var grunnet mitt ymse tilbakemeldinger så da er det tryggest med faktura. Får jrg varene betaler jeg med neste lønning
Lam her og, mmmLaaaang dag - mye gjortlammet i dag var nydelig
og kaka også - blir feit av all den tiden hjemme
Sjokolade med “smørkrem” alt uten gluten melk og eggLam her og, mmmhvilken kake?
Åååh, ja! Det hadde vært noe for ungene i sommer
Ish, da er det ikke så lett neiGår allerede på 3 mg eller hva det nå enn er.

Åhhh digg! Cøliaki her så jeg kommerSjokolade med “smørkrem” alt uten gluten melk og egg![]()
Og for megÅååh, ja! Det hadde vært noe for ungene i sommer![]()

Sånn hadde jeg så lyst på da kengubarnet var liteb
Bruker ofte det , synes det er sikrere om man plutselig ikke får varene eller det er feil på deJa det var jo en mulighet og i grunn lurt ja.
Ja gøy sikkert. Hadde digga det sjøl.Sånn hadde jeg så lyst på da kengubarnet var liteb
Hvilken serie?Karret meg oppi senga, nå skap jeg se litt serie før sovetid
Ja jeg også , ser så gøy ut. Naboen til bhg jeg jobbet i flr hadde en sånn, den var hvertfall populærJa gøy sikkert. Hadde digga det sjøl.
KultJa jeg også , ser så gøy ut. Naboen til bhg jeg jobbet i flr hadde en sånn, den var hvertfall populær
He he vel unge mødre Danmark fant jeg på dplay så da må jeg se litt på deHvilken serie?
Hehe tidi . Har sett litt på det selv.He he vel unge mødre Danmark fant jeg på dplay så da må jeg se litt på de