Det lurer jeg på 
Jeg er 28 år gammel, gift på 4 året med en fantastisk mann som er like gammel som meg.
Ferdig utdannet januar -20, og ble kastet rett ut i jobb første februar. Interessante tider å være nyutdannet i helsevesenet.
Vi bor i Danmark og har prøvd å få første barnet siden desember 2017. Seks runder med hormoner/inseminasjon uten suksess, så nå gikk vi privat med IVF og rakk akkuratt et forsøk som heldigvis lykkes
5+1 i dag, og tre fine blastocyster på frys til fremtiden.
Hva med dere andre her inne?
Jeg er 28 år gammel, gift på 4 året med en fantastisk mann som er like gammel som meg.
Ferdig utdannet januar -20, og ble kastet rett ut i jobb første februar. Interessante tider å være nyutdannet i helsevesenet.
Vi bor i Danmark og har prøvd å få første barnet siden desember 2017. Seks runder med hormoner/inseminasjon uten suksess, så nå gikk vi privat med IVF og rakk akkuratt et forsøk som heldigvis lykkes
Hva med dere andre her inne?
Utdannet lektor, og ble ferdig sommeren 2019. Jobber på ungdomsskole, og stortrives. Ble gravid i mars 2019, men det var en exu. Opererte i mai. Prøvde fra juni igjen, og er endelig gravid nå med samme termin som sist. Trolig tubescan hos gynekolog som boostet mulighetene våre. Gleder oss stort over julebebis