Skravletråden for april

Vi bor inne på et tun med flere boenheter rundt tunet.
Noen snakker om å sette på full musikk der en av dagene i påsken, og ha en økt fellestrening (selvfølgelig med avstand mellom hverandre) siden det fort blir litt vel mye stillesitting i disse dager.

Tror det vil bli veldig bra, sammen, men på avstand

God morgen

Det er mye snø ute, sa 9 åringen ivrig. Det vsr det første hun sjekket da hun sto opp. Hun står på ski i hagen hver dag der er nok snø. Værmeldingen antyder at hun kan gjøre det i hele dag, i morgen blir det 8-9 grader og det har gjerne negativ effekt på snø...

Planer ellers er å rydde huset og pynte til påske, så litt, mannen skal handle, muligens forsøke seg på å kjøpe klær og sko uten å ha med ungene, og i alle fall apotek. Og mat. Ungene skal fargelegge noen flere påskekort som skal sendes avsted i siste liten, og vi skal så mer karse, i beholdere ungene skal påske-pynte.

God morgen. I dag skal vi kjøpe inn egg og maling, så unga( og vi) kan male påskeegg. Så skal vi kjøpe inn litt blomster og litt pynt ellers. Påskeeggene fikser vi til uka. Blir påskeeggjakt i år også:)

God morgen :) vært oppe en time men ligger i senga :p huset sover og det er bra! jeg må skrive oppgave - håper å komme ca halvveis i dag! ser hva kropp og hjerne tillater

Snør fortsatt her.

Ungene skal ut på ski. Jeg vurderer om jeg skal rusle ut og hjelpe minstemor men hun heller mot akebrett og la søskenene dra henne, så da styrer jeg heller litt inne, vasker klær og rydder stua. Eller badet.

God morgen. I dag skal vi kjøpe inn egg og maling, så unga( og vi) kan male påskeegg. Så skal vi kjøpe inn litt blomster og litt pynt ellers. Påskeeggene fikser vi til uka. Blir påskeeggjakt i år også:)
Høres ut som koselige aktiviteter på en lørdag :)

God morgen

Det er mye snø ute, sa 9 åringen ivrig. Det vsr det første hun sjekket da hun sto opp. Hun står på ski i hagen hver dag der er nok snø. Værmeldingen antyder at hun kan gjøre det i hele dag, i morgen blir det 8-9 grader og det har gjerne negativ effekt på snø...

Planer ellers er å rydde huset og pynte til påske, så litt, mannen skal handle, muligens forsøke seg på å kjøpe klær og sko uten å ha med ungene, og i alle fall apotek. Og mat. Ungene skal fargelegge noen flere påskekort som skal sendes avsted i siste liten, og vi skal så mer karse, i beholdere ungene skal påske-pynte.
Har begynt å pynte litt her, men tenker det skal opp litt mer etterhvert, Ikke at jeg har kjøpt sp mye men får bruke det vi har

Har begynt å pynte litt her, men tenker det skal opp litt mer etterhvert, Ikke at jeg har kjøpt sp mye men får bruke det vi har
Bruke det vi har, og lage litt. Skal etterhvert male egg med ungene. Og de skal lage påskepynt de kopper til å så karse i (tegne på et ark vi limer rundt en pappkopp)

Ungene har litt får de får en pynt i egget hvert år, og ofte en fra mkne foreldre også. Et år fikk de påskekrus men i år fikk de en kylling. I tillegg til sjokolade.

Jeg fikk også en pynt i egget hvert år som barn, så de har jeg i tillegg til litt vi har kjøpt.

Bruke det vi har, og lage litt. Skal etterhvert male egg med ungene. Og de skal lage påskepynt de kopper til å så karse i (tegne på et ark vi limer rundt en pappkopp)

Ungene har litt får de får en pynt i egget hvert år, og ofte en fra mkne foreldre også. Et år fikk de påskekrus men i år fikk de en kylling. I tillegg til sjokolade.

Jeg fikk også en pynt i egget hvert år som barn, så de har jeg i tillegg til litt vi har kjøpt.
Vi har alt på hytta vi, litt kjedelig i grunn.

Vi har alt på hytta vi, litt kjedelig i grunn.
Men logisk når det er der dere pleier å være.

Vi har jo ikke hytte, så derved har vi det hjemme.

Teit tid å trenge en hårklipp på :p
Ja

Jeg har stusset litt med saksa hjemme etter prinsippet "unicorn cut" men bare bittelitt, ikke så mye som man skal. Det trengs mer, men jeg tørr liksom ikke.

Frøkna er ferdig med lunch, nå håper jeg hu er klar for lur om ikke så lenge så jeg kan ta meg en lengre dusj!
Lang dusj akkurat gjennomført. Nå hviler jeg etterpå. Mannen sier jeg koker meg. Så jeg må avkjøles.

Back
Topp