Ikke i bruk
Forumet er livet
Skattepengene?Kjedelig. Eg fikk penger i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skattepengene?Kjedelig. Eg fikk penger i dag.
https://lillekamille.no/leketoy-inn...A1bKNYrYriteXnM8lPWbS6BW3QnwIZ8caAsyNEALw_wcBNoen som har sett billige sprettballer, klinkekuler , klistremerker på nett?
Ikke veldig lyst på den jeg heller. Den smeltet vel igjen over helgen, før det kommer nytt. Sånn går denne våren når vi virkelig kunne trenge å få opp trampolina. Det gjør vi ofte i påska, i alle fall når den er så senÅ shit og dra, snø er det siste jeg har lyst på nå.
Oi det var raskt! håper mine tikker inn om to uker
Det snør![]()
Nja noen reglerhttps://lillekamille.no/leketoy-inn...A1bKNYrYriteXnM8lPWbS6BW3QnwIZ8caAsyNEALw_wcB
Det hadde vært gøy å klinke med klinkekuler igjenHusker du reglene?
Det har kommet info om at i tilfeller ville pengene mulig være på konto et par uker etter innleveringJa ble sjokkert. Trudde dei kom som vanlig
Det har kommet info om at i tilfeller ville pengene mulig være på konto et par uker etter innleveringhåper det gjelder for meg.
Har fått med meg det.Det har kommet info om at i tilfeller ville pengene mulig være på konto et par uker etter innleveringhåper det gjelder for meg.
HahaAkkurat nå liker jeg deg ikke så mye![]()
Sender en klemApril ja.. snart sommer.. mye som skjer, og ikke skjer. Ny start på mange måter for meg snart. Bekymret for fremtiden. Og får ikke sove..
Så kjiptMorgen!
Usikker på om jeg har sovet i det hele tatt i natt.. vel vel kom hvertfall tidlig i gang med jobb i dag da
Har vært litt sol her men har også blåst noe så enormt. Fy så lei dette været.Hahasårri!!
Det burde de absolutt hatt!Jeg lurer på hvorfor de som jobber nært på corona-pasienter (leger, sykepleiere osv, særlig på sykehus) ikke får risikotillegg. De ønsker det, men har fått nei![]()
Håper forsikringen dekker eventuelle skaderKlokka er ti, og jeg trodde for et kvarter siden at jeg vel snart skulle lage lunsj til ungene.
Dette blir en lang dag.
Håndkleet som lå ved pipa i natt er godt fuktig. Det RENNER jo ikke inn, det er dråper, men det er en god del av dem. Det er hevelse i gulvet like under, altså, fukt i sponplaten eller hva det er som er under gulvbelegget. Det ligger jo ikke helt klin inntil en ru overflaten på pipa selvsagt.
Det er altså innredet loft vi får vann inn på, så vi ser ikke helt innlysende hvor stor skade det har gjort bak og under. Og over. i taket. Men enn så lenge ikke synlig skade på taket i etasjen under i alle fall.
Oi, så flink du er!Ohoi, rydding gjennom fryseskap og fryseboks. Sortert slik at fryseboksen inneholder ting som er åpnet (poser med grønnsaker, kyllingfiletet, hjemmelagde ting) mens det i skapet er uåpnet og lagt i rekkefølge etter når det bør brukes![]()