- Jubletråd -

Jubler for hjemmekontor og snill mann som tåler alt om dagen :D
 
Jubler for bankende hjerte og alt vel med mini i magen. Heldigvis bare 1 der også :p :D
 
Jubler for at jeg endelig er gravid igjen. Vi begynte å prøve på en fjerdemann august 2018. Vi mistet pga blæremola i uke 11, i februar 2019, og måtte vente i 6måneder før vi kunne prøve igjen. Høsten 2019 hadde vi to kjemiske, så nå håper jeg det går veien denne gangen :)

Jeg også hadde Blære mola, ble operert i februar 2019. :) Høsten 2019 hadde jeg MA.
 
Kanskje ikke så mange som jubler over å kaste opp. Men idag kasta jeg opp morgenkaffen, og etter mye usikkerhet mtp symptom, var ikke det negativt!
 
Jubler for 9+0 i dag, og at jeg fikk se lille i magen med bankende hjerte ❤️ ble målt til 9+0 også.
 
Jubler for at jeg har funnet roen igjen etter en skikkelig skremmende kveld på mandag. Nå har jeg fått troen på denne graviditeten igjen:Heartred:Heartred
 
Jeg også hadde Blære mola, ble operert i februar 2019. :) Høsten 2019 hadde jeg MA.

Oi, det var i februar 2019 jeg også hadde blæremola. jeg skal på tidlig UL om en uke. Får du ekstra oppfølging i dette svangerskapet?
 
Back
Topp