Vises det at du er gravid?

11+5. Kan ikke skjule det nei :facepalm:
Jeg har fremoverbøyd livmor, og dette er tredje svangerskap. Har fått tidligere mage for hvert svangerskap. Med nr 2 trodde folk jeg nærma meg termin når jeg var 4mnd på vei :hilarious: Bærer barna heeelt utenpå kroppen pga hvor fremoverlent livmora er.F88BCD32-8907-44BA-83E8-F819D48406DF.jpeg
 
Her har jeg bulk fra før av men vil tro det syns før halvveis denne gangen. Livmor er allerede høyt oppe sa jm i dag. Jo flere barn jo tidligere kommer den frem :rolleyes:
 
Det synes i den grad at fordøyelsen er treg, og jeg er oppblåst. Den dagen jeg testet og skulle si ifra til samboeren så hadde han faktisk sett på meg og tenkt rett ut «er du gravid eller». Er nå 10+2, kjenner at magen nå begynner å få en bitteliten kul utenom oppblåst også:)
 
11+1 i dag og lenge sidan eg måtte legge dongeribuksene vekk:eek: Hadde ikkje forventa det med førstemann, men så fucka så fordøyelsen min er no så er det ikkje så rart! Kun tur-og joggebukser som passar så har kjøpt gravidjeans som eg fekk i posten i går :D Litt store i strikken, men veeldig behagelig:rolleyes:
 
Ja man ser det på meg både med å uten klær. 4 svangerskapet mitt og kun 5 mndr siden sist jeg var gravid:p
Var det planlagt å få så tett? Bare svar om du selv ønsker selvfølgelig.
Jeg spør fordi jeg er uplanlagt gravid med 3 barn (13+0 i dag), og er nå 6 mnd siden siste fødsel. Klarer ikke helt å forholde meg til situasjonen jeg er i.
 
Var det planlagt å få så tett? Bare svar om du selv ønsker selvfølgelig.
Jeg spør fordi jeg er uplanlagt gravid med 3 barn (13+0 i dag), og er nå 6 mnd siden siste fødsel. Klarer ikke helt å forholde meg til situasjonen jeg er i.
Jeg står i en annen situasjon en deg. Dødfødsel i uke 34... Så her sitter jeg uten baby etter et langt svangerskap. Så her er det veldig etterlengtet:)
 
Bærer ekstra på magen, så ser ikke noe særlig enda, men måtte kjøpe større bukser da mine vanlige begynte å bli litt stramme. :happy:
 
Jeg står i en annen situasjon en deg. Dødfødsel i uke 34... Så her sitter jeg uten baby etter et langt svangerskap. Så her er det veldig etterlengtet:)
Kan ikke forestille meg å gå gjennom noe slikt. Vet ikke hva som er det rette å si, men sender gode tanker og ønsker til dere :Heartred
 
Jeg har ekstra på magen, så her syns ingenting enda.. er det noen som vet når jeg kan forvente å få litt mage? 13+3 her nå
 
12 uker, og det er tredje barnet her. Synes ikke noe ennå. Hvertfall ikke med en vid genser over. :hilarious:
 
10+5 Får ikke igjen knappen på buksene, men føler ikke jeg har noen tegn til gravidmage enda, ser bare veldig mett ut, noe som er motsigende da jeg ikke har matlyst og får i meg litt for lite :bored: Er mye luft og bråk der nede enda da!
 
Syns jeg ser tykk ut, men ikke gravid ut ennå. Er i uke 12+5. Forrige gang kom den ordentlige «gravidmagen» i uke 14-16.
 
Back
Topp