Vises det at du er gravid?

Nei, er uke 9 å ingen mage vises.. men kan kjenn at magen er blitt hardere når jeg ligger flat
 
Ja! Hadde aldri trodd at magen skulle stått lenger ut allerede så tidlig. Jeg er 9+0 i dag og magen vises helt klar. Jeg hadde helt flat mage fra før.
Dette blir barn Nr. 2 .
 
Ja, neste som jeg tror det er mer enn bare en.. kan vel ikke være så stor mage når man bare er 10+4
 
Jeg er 10+6 og har nesten ikke fått noe mage, bare blit litt slappere i mageområdet. Er til vanlige slank og hadde flat mage før jeg ble gravid. Jeg håper magen kommer snart :happy:
 
10+3 og har fått litt mage her! Stramme gensere er bare å glemme dersom det skal holdes hemmelig:hilarious: veldig tynn før jeg ble gravid da.
 
Det synes nok ikke så veldig enda tror jeg, vekten har ikke endret seg hvertfall. Men kjenner buksene strammer og er mer ubehagelig å ha på. Samboeren mener at puppene er blitt større :angelic: er andregangs!
 
7+3, innbiller meg at jeg har fått litt mage, men jeg tror hele greia er så langt ned enda at det skal mye til for at den skal synes nå. Oppblåst pga tregt system der i mot, hadde gjettet at jeg er 20uker på vei...:oops:
 
7+3
Har litt oppblåst mage. Men puppene begynner å bli store, de må skjules :nailbiting:
 
Her har magen vistes en stund. Er nå uke 11 +4. Gravid med nr 3. Med nr 2 fikk jeg mange kommentarer på magen tidlig. Nesten litt irriterende. Da frykta jeg tvilling-graviditet, men var bare en. Selv om fosteret fremdeles er bittelite er det mye som skjer i magen. Oppblåsthet, maten går saktere gjennom systemet noe som tar plass. Og så hjelper det ikke å være kvalm, både fordi magen da bare får slippe seg løs (orker rett og slett ikke å holde den inne), samt at den ikke har blitt trent på flere uker, ja også fremoverbøyd livmor. Men vi kvinner er vidt forskjellige. Noen får ikke mage før uke 36, andre ser høygravid ut til oul. Ikke noe poeng å være flau eller bekymret over hverken det ene eller det andre. Helt fantastisk at vi klarer å skape liv i magen vår, så da bryr jeg meg mindre over at jeg ser veldig gravid ut før uke 12.
 
PS! Til dere som sliter med treg mage: jeg drikker et glass biola med 1-2 ts kruskakli oppi. Dette er bare noe jeg har kommet frem til selv, men jeg syntes det hjelper. :dance008
 
Synes det begynner å vises godt nå. Er bare 12 mnd siden siste og dette er nr 4 så er forbredt på at den kommer tidlig :)
 
Det begynner å vises på meg nå. Er 11+3 i dag. Må gå med store gensere på jobb da jeg fortsatt ønsker å skjule det litt til... Jeg har også allerede kjøpt gravidbukse da det er myyyee mer komfortabelt å gå i. :joyful:
 
11+4 og ikke synlig her enda..ble synlig i over halvveis i tidligere svangerskap. Spent på hvor lang tid det tar før magen kommer nå :happy:
 
Er uke 9+6 i dag og har litt mage fra før, så den søte gravid-bumpen lar enda vente på seg, men puppene begynte å ta helt av denne uka som har vært. Definitivt synlig for de som av en eller annen grunn har en formening om bystestørrelsen min. Mannen min synes det er kjempestas selv om jeg har prøvd å minne ham på at det nok bare er midlertidig..
 
Nja... Jeg ser at magen har forandret seg og at den står litt mer ut. Men det vises kun uten klær eller om jeg har på meg stramme treningsklær. Er for tiden på rehabelitering i fire uker, så går enten i treningsklær eller koseklær. Ingen jeg kjenner her fra før, så er ikke redd for at det skal bli oppdaget på noen uker enda.
 
Nja... Jeg ser at magen har forandret seg og at den står litt mer ut. Men det vises kun uten klær eller om jeg har på meg stramme treningsklær. Er for tiden på rehabelitering i fire uker, så går enten i treningsklær eller koseklær. Ingen jeg kjenner her fra før, så er ikke redd for at det skal bli oppdaget på noen uker enda.
Har også en mage som begynner å vises, og har ingen planer om å avsløre graviditeten ennå.... Så er ganske fornøyd med hjemmekontor og hjemmeskole :smiley-angelic003
 
Jeg har litt ekstra på magen, så her syns ingen baby enda.. er 12+1 nå..
Er spent på når jeg vil se noe
 
Back
Topp