Vises det at du er gravid?

Lillebille89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Oktoberlykke2020❤
Sensommerskattene 2023
Jeg er sykemeldt så gjemmer meg litt hjemme med dårlig form. Men alle jeg møter nå (de vet om det pga. prøverør) sier at de ser en mage.. som jeg også innrømmer at jeg ser men jeg vil mer si at det er en "spist for mye snop-mage" Jeg er 10 uker i morgen.
 
Jeg er 9+3 og jeg har mage alt. Vet ikke om alle andre ser den, men jeg gjør det. ❤️ Så jeg syns det er litt rart siden den kom så fort denne gangen i forhold til sist. Men det er koselig da, bortsett fra at ynglingsbuksene er for små nå:sorry:
 
Jeg føler det vises når jeg er naken, men ikke med klær foreløpig :p 8+2. Hadde tydelig mage i uke 11-12 sist gang.
 
Man kan se en liten kul nederst ved bikinilinjen, men dette er mitt 4. svangerskap, så ikke rart det kommer tidlig. Syns ikke med klær på
 
Nei på ingen måte. Sist tok det evigheter før jeg fikk mage så er spent på når den kommer denne gangen.
 
Nei, bare oppblåst mage, ingen babymage.
Men kommer nok snart. Har fremoverbøyd livmor og får både tidlig mage og stor mage siden baby vokser «utenpå». Sist var det vel synlig rundt uke 12 en gang, og liten tvil i uke 14-16. Var i syden med ei venninne i uke 16 og hun kunne ikke legge ut bilder av meg på sosiale medier, fordi det var så synlig at jeg var gravid :hilarious:
 
Ja man ser det på meg både med å uten klær. 4 svangerskapet mitt og kun 5 mndr siden sist jeg var gravid:p
 
Bare oppblåst her og ingen gravidmage :)
 
Jeg er sykemeldt så gjemmer meg litt hjemme med dårlig form. Men alle jeg møter nå (de vet om det pga. prøverør) sier at de ser en mage.. som jeg også innrømmer at jeg ser men jeg vil mer si at det er en "spist for mye snop-mage" Jeg er 10 uker i morgen.
Det vises uten tvil her i uke 8 :hilarious::hilarious:
 
Magen er oppblåst og ganske rund! Går med vid genser og løse bukser på jobb, men er redd for at jeg er avslørt allerede! ;)
 
Vises for meg og samboer når jeg bretter ned buksa og trekker opp t-skjorta :happy: vi klarer ihvertfall å se hva som er baby mage, og hva som er mage pga livmoren presser oppover.
 
Har nå litt ekstra på magen så tar nok lang tid før det blir synlig. Sist var det vel ikke før uke 24 men ripper det kommer litt før nå siden kroppen vet hva den skal gjennom nå of jeg ikke er like trent som sist
 
Har litt ekstra, så synes ikke ennå:)
 
Det vises vell mer på kvalmen og humøret :hilarious::hilarious::hilarious: men føler at jeg har fått en liten kul helt nederst i magen!
 
Sliter med fordøyelsen så kan vel i grunn seie ja, sjølv om det egentleg ikkje er fosteret:wacky:
Oppblåst og forstoppa konstant, så har allerede vore nøyd til å legge dongeribuksene til side:shifty: Tenkte å prøve meg på jobb igjen på mandag om formen held seg fin, så må vel fram med skjørt og kjolar:D
 
Utrulig nok ja dem 3 andre svangerskapa så har jeg nesten ikke hatt mage i det hele tatt, så jeg er litt sjokkert hvor synlig det er denne gangen men jeg liker synet av den lille magen som vokser hver uke
 
Back
Topp