Skravletråd

Så vondt å høre hva du sliter med:(
Dette er en vond og merkelig tid, alt som skjer gjør noe med oss..
Sender deg en varm klem!❤️ Pass på deg selv oppi dette!
Jeg har en del spøkelser i skapet, ikke så ofte, men noen ganger kommer de frem.

Både her inne (som du kjenner til), på jobb og hjemme fremstår jeg som selvsikker og tidvis veldig sterk.
Inni meg er jeg til tider veldig liten og sårbar, jeg har bare blitt veldig flink til å skjule det.
Alle som ikke kjenne min bakgrunn tror jeg har hatt det lett her i liver, at jeg er en av de som har fått alt servert på et "gull fat".
Jeg har kjempet hele livet.
I dag har en en fantastisk mann, 3 fantastiske barn, 2 utdanninger fra universitet og høyskole og en god jobb, og fremstår som perfekt noe jeg langt i fra er.
Men dette er MITT liv, og uansett hva verden har kastet mot meg tidligere, jeg har tatt livet mitt tilbake, og verden kan godt prøve igjen, men dette livet er det jeg og bare meg som bestemmer over.
 
Last edited:
Jeg har en del spøkelser i skapet, ikke så ofte, men noen ganger kommer de frem.

Både her inne (som du kjenner til), på jobb og hjemme fremstår jeg som selvsikker og tidvis veldig sterk.
Inni meg er jeg til tider veldig liten og sårbar, jeg har bare blitt veldig flink til å skjule det.
Alle som ikke kjenne min bakgrunn tror jeg har hatt det lett her i liver, at jeg er en av de som har fått alt servert på et "gull fat".
Jeg har kjempet hele livet.
I dag har en en fantastisk mann, 3 fantastiske barn, 2 utdanninger fra universitet og høyskole og en god jobb, og fremstår som perfekt noe jeg langt i fra er.
Men dette er MITT liv, og uansett hva verden har kastet mot meg tidligere, jeg har tatt livet mitt tilbake, og verden kan godt prøve igjen, men dette livet er det jeg og bare meg som bestemmer over.

:Heartred
 
Jeg har en del spøkelser i skapet, ikke så ofte, men noen ganger kommer de frem.

Både her inne (som du kjenner til), på jobb og hjemme fremstår jeg som selvsikker og tidvis veldig sterk.
Inni meg er jeg til tider veldig liten og sårbar, jeg har bare blitt veldig flink til å skjule det.
Alle som ikke kjenne min bakgrunn tror jeg har hatt det lett her i liver, at jeg er en av de som har fått alt servert på et "gull fat".
Jeg har kjempet hele livet.
I dag har en en fantastisk mann, 3 fantastiske barn, 2 utdanninger fra universitet og høyskole og en god jobb, og fremstår som perfekt noe jeg langt i fra er.
Men dette er MITT liv, og uansett hva verden har kastet mot meg tidligere, jeg har tatt livet mitt tilbake, og verden kan godt prøve igjen, men dette livet er det jeg og bare meg som bestemmer over.
Vi har vel alle spøkelser i skapet som av og til biter oss i ræva;)
Jeg har skjønt på måten du skriver og ting du har fortalt at du innimellom har tøffe dager og tøffe tanker:)
Men det at du er åpen om det og velger å sloss, gjør deg imponerende sterk i mine øyne!❤️
Du har en fantastisk familie i ryggen, håper spøkelsene holder seg borte så du kan glede deg over livet og hva du har fått til!❤️ Klem
 
Takk:)
Hvordan går det med ryggen din? Får du vært noe ute med den??❤️
+0,4 er jo ikke mye!:)
Går litt opp og med, men ligger igjen på et gjennomsnitt på rundt 20.000 skritt om dagen.
Går ikke like lett å løpe, men gå, det er jeg flink til...
Fant forresten ut hva denne oppgangen skyldtes, tanta kom lørdag morgen :p
 
Går litt opp og med, men ligger igjen på et gjennomsnitt på rundt 20.000 skritt om dagen.
Går ikke like lett å løpe, men gå, det er jeg flink til...
Fant forresten ut hva denne oppgangen skyldtes, tanta kom lørdag morgen :p
Huff da:p men godt du fant ut årsaken!
Har ikke tante på besøk lenger jeg!!:D det er magisk!!
20.000 skritt er jo knallbra!:) supert at det funker å gå.
 
Back
Topp