Melken min virker seig

Shanii

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg fullammer min 6 uker gammel sønn, men føler noen gang at melken min virker seig, vet ikke om det er pga spytte i hans munn eller om det virkelig er meg. Har noen opplevd det?
 
Hei. Jeg fullammer min 6 uker gammel sønn, men føler noen gang at melken min virker seig, vet ikke om det er pga spytte i hans munn eller om det virkelig er meg. Har noen opplevd det?
På hvilken måte er den seig ? Den siste melka som kommer er fetere på en måte... hvis du mener når han gulper kan det være fordi det er spytt sammen med melka.
 
Hei. Jeg fullammer min 6 uker gammel sønn, men føler noen gang at melken min virker seig, vet ikke om det er pga spytte i hans munn eller om det virkelig er meg. Har noen opplevd det?

Hvis det har vært i munnen hans, det du sikter til, er det vanlig at det blir seig og litt slimete i konsistens sammen med spytt/gulp/sikkel.

Når du ammer er den første melka tynnere og det som kommer mot slutten av ammingen veldig fet melk :) så det er helt naturlig.
Hvis du har pumpet ut noe og satt i kjøleskap, vil du se at melka skiller seg og da ser man at den fete delen er skikkelig feit. :p
 
Er det melken som kommer ut av brystet ditt du mener, eller melk som lekker fra munnviken hans? Eller gulp? Melken min ser ut som utvannet skummeltmelk på begynnelsen av måltidet og som kremfløte på slutten av måltidet. Og når han gulper, er melka ofte "seig", fordi den er litt curdled. Så jeg tror det er normalt, uansett.
 
På hvilken måte er den seig ? Den siste melka som kommer er fetere på en måte... hvis du mener når han gulper kan det være fordi det er spytt sammen med melka.
Han har begynt å lage små bobler med melken og spytt, jeg trodde det var min melk
 
Er det melken som kommer ut av brystet ditt du mener, eller melk som lekker fra munnviken hans? Eller gulp? Melken min ser ut som utvannet skummeltmelk på begynnelsen av måltidet og som kremfløte på slutten av måltidet. Og når han gulper, er melka ofte "seig", fordi den er litt curdled. Så jeg tror det er normalt, uansett.
Det var nok melken fra munnviken hans jeg mente, men var nok bare jeg som over reagerte litt, var nok bare melk og spytt som rant ned munnviken :)
 
Back
Topp