Personen under meg

Mamma til høstbarna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
August 2018
Oktoberlykke2020❤
Skal vi kjøre i gang med en lek for å nå 5000 innlegg og dermed skjult gruppe? :) Svar ja/nei på spørsmålet/utsagnet personen over deg har skrevet, og still et nytt selv.
 
Jeg begynner:

Personen under meg har kommet seg i pysjen og slakker på sofaen?
 
Ja, har to gutter fra før, så hadde vært morro med jente denne gangen:Heartpink

personen under har allerede fått en slags form for craving på noe?
 
Ja, har to gutter fra før, så hadde vært morro med jente denne gangen:Heartpink

personen under har allerede fått en slags form for craving på noe?
Nei, men venter på det. Lakris og grønne epler pleier være en hit!

Personen under venter sitt første barn?
 
Joda det har jeg, som stikking i magen, små tett i nesa, vondt i puppene og en luktesans som ikke hører hjemme noen plass for å nevne det viktigst.

Personen under meg er gift?
 
Nei, faktisk ingen kvalme foreløpig. Takk og lov for det, for jeg hadde HG i forige svangerskap, noe som er hele grunnen til at dette blir en etterpåklatt og ikke kom tidligere. Har tatt meg 4 år å orke tanken på nytt svangerskap.

Personen under meg har på seg noe rosa?
 
Nei, faktisk ingen kvalme foreløpig. Takk og lov for det, for jeg hadde HG i forige svangerskap, noe som er hele grunnen til at dette blir en etterpåklatt og ikke kom tidligere. Har tatt meg 4 år å orke tanken på nytt svangerskap.

Personen under meg har på seg noe rosa?
Pysjbuksa er på, og den er faktisk ganske så rosa ja.

Personen under meg har en eller flere matvarer hun virkelig ikke orker tanken på nå?
 
Pysjbuksa er på, og den er faktisk ganske så rosa ja.

Personen under meg har en eller flere matvarer hun virkelig ikke orker tanken på nå?

Foreløpig reagerer jeg ikke på matvarer, men gi meg et par uker til så kommer nok kvalmen :wtf:

Personen under meg har et skikkelig flott hus!
 
Ja det mener jeg vi har. Ikke sånn design hus med stilig inventar. Men vi elsker det.

Personen under meg har mange søsken?
 
Ja det mener jeg vi har. Ikke sånn design hus med stilig inventar. Men vi elsker det.

Personen under meg har mange søsken?
Nei, kun én bror :( Skulle veldig gjerne hatt fler. Han fant partner på andre siden av landet, og jeg er i praksis enebarn i hverdagen :(

personen under meg bor på bygda?
 
Nei, bor i en større by på vestlandet:p Er oppvokst på bygda og skal flytte tilbake til bygda til sommeren!

Personen under meg liker å strikke?
 
Nei, bor i en større by på vestlandet:p Er oppvokst på bygda og skal flytte tilbake til bygda til sommeren!

Personen under meg liker å strikke?

Ja, det gjør hun faktisk. Har et par lester på pinnene nå;)

Personen under meg fryser skikkelig i denne kulden....:eek:
 
Ja, det gjør hun faktisk. Har et par lester på pinnene nå;)

Personen under meg fryser skikkelig i denne kulden....:eek:
Nei, jeg er varmblodig OG bor på ei øy på vestlandet hvor vi har hatt rundt 10 grader hele vinteren :hilarious:

Personen under meg har tatt graviditetstest i dag?
 
Back
Topp