Januar 2020

Hehe, ja! Rart å plutselig skulle bli glad for at tante rød kommer :D

Tusen takk:Heartred

Er utredet som bare det. Masse blodprøver, bl.a kromosomprøver både av meg og mannen. Han har levert sædprøve, og jeg har tatt/hatt hysteroskopi. De finner ingenting galt :wideyed:
Håper alt går deres vei med forsøket nå - kanskje det hjelper med litt progesteron støtte og lignende.
Jeg er blitt utredet på lignende vis - og de fant heller ingenting sa de først, men hadde noen lave TSH verdier - så er satt på stoffskiftemedisin før vi satte i gang nå.

Hvordan gikk sprøytestart? ❤️

Oppdatering fra labben: 9 befrukta og de forsøker å dyrke frem til blastocyster. Hvis de ikke er helt fornøyd med utviklinga ringer de mandag for å sette inn 2-3dagers. Forrige gang hadde jeg vel bare tre befrukta og insett en 2 dagers så dette er absolutt mye bedre resultat. Føles litt rart at "spirene" skal ligge på labben helt til torsdag!
Spennende!! ❤️

Føler med deg - mine spirer har også «bare lagt på labben siden fredag! Og skal forhåpentligvis dyrkes til blastocyster. Helt rart!

Kjempe bra utgangspunkt:D Håper du får tankene over på litt annet i helga, så den går unna:joyful:
Vi blir likt i løypa, med 1 dag forskjell:)
Lykke til i morgen, kjære Starlight!! ❤️
Jeg skal tenke gode tanker hele dagen for deg!

Er formen din fin? ❤️

Last edited:
Oppdatering fra labben: 9 befrukta og de forsøker å dyrke frem til blastocyster. Hvis de ikke er helt fornøyd med utviklinga ringer de mandag for å sette inn 2-3dagers. Forrige gang hadde jeg vel bare tre befrukta og insett en 2 dagers så dette er absolutt mye bedre resultat. Føles litt rart at "spirene" skal ligge på labben helt til torsdag!
Så bra!! Heier på dykk og på at det blir mange bra blastoar!! :joyful:

Samme har de gjort her! Fortvilende. Lykke til med sprøytestart, gikk det fint? :happy:

Kjempe fortvilende! Har du mistet? Mange ganger? Klarer ikke henge helt med på alle nick her inne, og plassere hvem som er hvem og historie :D

Sprøytestart gikk strålende :) Mannen er utdannet sykepleier, så han har fått lov å stikke meg :D Men blir spennende hvis jeg må stikke selv, hvis han ikke er hjemme en dag.
Håper jeg slipper unna bivirkninger!
Hvordan ligger du i løypa?

Ser dere andre strek eller er det bare jeg som ønsker det så sterkt? Nederste fra i dag (halvtime siden) og de to andre fra i går. Hadde innsett av 5 dagers på mandag denne uken.

Ser forresten at kvaliteten på bildet ble ganske dårlig når jeg lastet det inn..

jeg skimter strek!! Håper, håper, håper:Heartred Hold oss oppdatert! Når var innsett?

Back
Topp