*IKM uke 4* 2020

Hvordan går det med dere jenter?

7DPO her... å tripper etter å teste....
4dpo her og første test ryker på lørdag. Ikke så store forhåpninger denne pp.
 
Jeg er fortsatt litt usikker på om el har vært. Får fremdeles bare de litt sterkere men ikke i nærheten av positive el-testene...
 
Hvordan går det med dere jenter?

7DPO her... å tripper etter å teste....

7 dpo allerede ja.. heldig! Merker du noe symptomer ennå?
Er bare 2 dpo, har håp denne runden :chicken: .. må jo ha det?! Hehe... gravid inntil det motsatte er bevist :hilarious:
 
4dpo her og første test ryker på lørdag. Ikke så store forhåpninger denne pp.

Jeg er også 4 dpo, kaaanskje 5 hvis eggløsningen skjedde sent på kvelden, men mulig den skjedde først på natten. Tenkte også å teste til helgen. Spennende tider, men har heller ikke noen tro denne pp-en:p
 
Hvordan går det med dere jenter?

7DPO her... å tripper etter å teste....

Er like langt som deg og røyk på min første test idag... veit det er alt for tidlig men «tenk om»:hungry:

sånn ellers så har eg fått ømme nipler og det har eg ikkje lagt merke til tidligere prøve perioder ..
 
Ja, jeg er gal !! Skulle IKKE teste tidlig denne gangen, ikke lete etter symptomer, ikke Google meg i hjel...

Gikk på en smell :wacky: Har ikke tidlig tester engang :woot:

Lover og ikke terrorisere dere med tyding, men vil dere ta en titt på denne et lite øyeblikk? :angelic: (7 dpo tror jeg).

Jeg ser antydning til noe! Spennende! Post gjerne flere tester, testetyding er jo en prøvers dop:p (Holdt på å skrive dpo, enda et tydelig kjennetegn på prøver)

:knegg:
 
Enten 2 eller 3 dpo, el kom senere enn antatt trooor jeg. Skal reise vekk rundt IKM så tror faktisk jeg skal klare å holde meg og vente med å teste til 13 dpo ihvertfall! Altså 23.januar. Er så sinnsykt travelt her i huset om dagen at jeg har ikke tid til å tenke så altfor mye på det og kjenne veldig etter. Heldigvis ;) men tror ikke det har klaffet denne mnd. Mannen var borte i dagene før EL, og kom vel hjem akkurat litt for sent.
 
Jeg mener jeg er 6dpo i dag (regner fra når jeg mener å ha kjent EL, tester ikke), kjente noen skarpe stikk i underlivsområdet på tur til jobb i morges. Festesmerter?
 
Jeg mener jeg er 6dpo i dag (regner fra når jeg mener å ha kjent EL, tester ikke), kjente noen skarpe stikk i underlivsområdet på tur til jobb i morges. Festesmerter?

Det kan jo være det? Jeg merket det tydelig sist, og bare visste at vi hadde klart det da.
Er vanligvis veldig lite «alternativ» av meg, men visste det pga de stikkende smertene 8/9 dpo. (som gikk over i murring)
 
5 (kaaanskje 6) dpo, og jeg bare går å tenker på neste baby. Har så lyst på en lillesøster eller bror, og hele prosjektet blir fort altoppslukende. Venter et lass med tidligtester i posten, og vet at jeg kommer til å ryke på de så snart de dukker opp. Det være seg bare 6 dpo:p Denne ventetiden er så kjedelig og nervepirrende og laaaaangtekkelig:p
 
Jeg mener jeg er 6dpo i dag (regner fra når jeg mener å ha kjent EL, tester ikke), kjente noen skarpe stikk i underlivsområdet på tur til jobb i morges. Festesmerter?

Spennende! Når jeg ble gravid med vesla fikk jeg noen sånne "høgg" i underlivet ca 6 dpo. Kan jo være noe idet!
 
Jeg er også 4 dpo, kaaanskje 5 hvis eggløsningen skjedde sent på kvelden, men mulig den skjedde først på natten. Tenkte også å teste til helgen. Spennende tider, men har heller ikke noen tro denne pp-en:p
Veldig spennende :) Kanskje vi begge blir positivt overrasket når vi starter prøvinga siden vi ikke har den store troa denne gangen :D
 
Merkes godt at jeg er inn i dpo-land :rolleyes: ømme pupper er et kjent tegn på at EL nylig har vært hos meg. Når får dere ømme pupper i fbm. EL?
 
Merkes godt at jeg er inn i dpo-land :rolleyes: ømme pupper er et kjent tegn på at EL nylig har vært hos meg. Når får dere ømme pupper i fbm. EL?
Får det aldri, men er fordi jeg ikke har pupper. Hatt mastektomi. Derfor har jeg få tegn å gå etter før positiv test. Forje gang var det fordi kattene var så masette og la seg oppå magen som fikk meg til å ta en test. Den spira er nå 5 måneder i morgen
 
Hvordan går det med dere jenter?

7DPO her... å tripper etter å teste....

Bare 4 dpo her, prøver å holde meg til lørdag/søndag med å teste!!

Har ikke helt troa, vet ikke hvorfor. Men det får tiden vise.
 
Spiste middag og dessert til søstra i dag og det smakte metall av karamellpuddingen?!o_O kunne ikke si noe om det heller, så måtte tvinge alt i meg og jeg som eeeelsker karamellpudding! :hilarious:
 
Back
Topp