Skravletråd

Idag har store deler av dagen vært i bil påvei til og fra sykehuset i Ålesund, ca 3 timer hver vei. Vi fikk en ekstra sjekk av babisen i magen nå på tampen av året. Og der sto alt bare bra til, han har vokst fint siden sist og det er heller ingen tegn til anemi eller stress. Så det ble en fin avslutning :Heartred

Kom også hjem til en herlig kalkunmiddag hos ho mor og nå er jeg endelig hjemme igjen og skal slappe av resten av kvelden :Heartred
 
*skål* for det ja! ❤️ Har dere noen store nyttårsplaner ikveld da? :)
Vi inviterte barnas mormor, min søster, barnas oldemor og oldefar hjem til oss på kalkun. Bare kos og vi satt oppe fra eldste var i seng og til 2 og spilte politisk ukorrekt. Spreke oldeforeldre med andre ord

Håper du hadde en fin feiring også?
 
Vi inviterte barnas mormor, min søster, barnas oldemor og oldefar hjem til oss på kalkun. Bare kos og vi satt oppe fra eldste var i seng og til 2 og spilte politisk ukorrekt. Spreke oldeforeldre med andre ord

Håper du hadde en fin feiring også?
Hadde en utrolig fin feiring, med mye mat og god dessert. Var meg, bf, sønnen vår og min far som spiste, så kom min mor i 21:30 tiden (ferdig på jobb) så var vi med naboene rett utenfor huset og sa godt nyttår (lille sov gjennom alt med babycallen fint ved siden)
 
GLEDE!!! Fant ut at doppleren var tom for batteri, så bytta nå og prøvde igjen. Fant hjerteslag med en gang ❤️❤️ Kontrollsjekka med mitt hjerte for å se at jeg ikke tok feil, og mitt slo mye saktere, så må jo være babyen jeg fant :love7
 
GLEDE!!! Fant ut at doppleren var tom for batteri, så bytta nå og prøvde igjen. Fant hjerteslag med en gang ❤️❤️ Kontrollsjekka med mitt hjerte for å se at jeg ikke tok feil, og mitt slo mye saktere, så må jo være babyen jeg fant :love7

Åå for en glede!!!

Her tenker jeg ikke på den i magen nesten, har ikke hørt hjerteslag og kjenner ikke liv.
Går på medisin om uvi og magen er litt i ulage, så all kribling fra inni magen må jeg bare anta er luft. Blææææ....
22 dager igjen til OUL. :bag: Håper på godt nytt da, så kan jeg sleppe skuldrene ned ørlite ...
 
Åå for en glede!!!

Her tenker jeg ikke på den i magen nesten, har ikke hørt hjerteslag og kjenner ikke liv.
Går på medisin om uvi og magen er litt i ulage, så all kribling fra inni magen må jeg bare anta er luft. Blææææ....
22 dager igjen til OUL. :bag: Håper på godt nytt da, så kan jeg sleppe skuldrene ned ørlite ...
Jeg klarer ikke la være å tenke på magen og mageboer, og hver småting har jo bekymret meg. Er derfor veldig glad og takknemlig for at jeg hørte hjertelyden i går + kjenner tydelig liv til tider :) Her er det bare en uke til OUL ❤️ Om du er bekymra, og 3 uker er lenge å vente hadde jeg tatt kontakt med jordmor og sett om du fikk senka skuldrene litt :)
 
Jeg har ikke lyst å fortelle på jobb at jeg er gravid! Ikke det at jeg tror hun blir sur, men jeg har bare jobbet her 7 mnd... og det er så KLEEEEINT....

jeg vil ikke!! Men jeg må jo, for magen har blitt stor. Hele neste uke skal jeg gå i poncho! Men uka etter bare må jeg si noe :banghead::hungover:....
 
Jeg klarer ikke la være å tenke på magen og mageboer, og hver småting har jo bekymret meg. Er derfor veldig glad og takknemlig for at jeg hørte hjertelyden i går + kjenner tydelig liv til tider :) Her er det bare en uke til OUL ❤️ Om du er bekymra, og 3 uker er lenge å vente hadde jeg tatt kontakt med jordmor og sett om du fikk senka skuldrene litt :)[/QUOTE

Var der på mandag nå og hadde gleda meg til litt beroligende ord, måling av magen og hjertelyd om hun fant. Om bare hun fant den og kunne sagt at det var liv... men hun lyttet ikke etter hjertelyd så tidlig da den kanskje ikke var å finne.
Forstår jo det, men var 16+3 og tenkte det gikk an å forsøke. Men så blei fokuset uansett en heftig uvi med blødninger ....

Da jeg satt på legevakten senere på kvelden kjente jeg at det ikke var så greit alt alikevel.... kun uvi og blødning var resultatet den dagen liksom:sorry:
Hadde nok litt høye forventninger til hele timen og myyye hormoner og sliten etter en jul hvor jeg føler jeg bare har matet alle i hjemmet og vasket opp... :hilarious:
Så nå prøver jeg å ikke tenke på noe, tar jerntablettene og så får jeg glede meg mer når jeg skal på oul hvis alt ser ok ut der. Men herregud det er lenge til ja:nailbiting:


Jeg har ikke lyst å fortelle på jobb at jeg er gravid! Ikke det at jeg tror hun blir sur, men jeg har bare jobbet her 7 mnd... og det er så KLEEEEINT....

jeg vil ikke!! Men jeg må jo, for magen har blitt stor. Hele neste uke skal jeg gå i poncho! Men uka etter bare må jeg si noe :banghead::hungover:....

:bag: ikke så kjekt å si slikt, hater det selv, enda jeg har jobba her lenge! Men bare å kaste seg i det, er kun et minutt og de sier bare "gratulerer". Det er ofte en stund til at de må tenke på vikarer eller annet om de må :)
 
Men er vell normalt å få mer ut av en jordmortime, for hun er jo der for å veilede deg, hjelpe deg på de måtene en fastlege ikke kan eller har tid til. Kunne jo prøvd å få en time til nå som blødninger/uvi er borte og fokuset kan bli på noe annet? :)
 
Men er vell normalt å få mer ut av en jordmortime, for hun er jo der for å veilede deg, hjelpe deg på de måtene en fastlege ikke kan eller har tid til. Kunne jo prøvd å få en time til nå som blødninger/uvi er borte og fokuset kan bli på noe annet? :)

Ja, lurer nesten på det. Men tenker å vente til kuren er ferdig, da kunne hun vært den som sjekket urinen for jeg må sjekke den etter kuren også.
Da er jeg i uke 17+3 og det bør da virkelig være greit å sjekke etter hjertelyd...?
Er den ikke der kan hun jo berolige meg med at DET er normalt hvis det er det... men finner hun den hadde det ikke vært nødvendig å berolige meg, problem solved...
Men hvis timen går med til kun prat og ikke å prøve, så vet jeg ikke om jeg orker egentlig. Bedre å leve i fornektelse til oul....
Hehe, teit å få sjokk der da, innbilt seg at man ikke er gravid mer, og så eventuelt får beskjed om at man faktisk er det. :hilarious:
 
Synes termingruppene på Facebook begynner å bli såpass store at jeg nå har laget en egen gruppe for oss som er medlem her på babyverden (den heter Termin juni 2020 babyverden). Mulig det ikke er noen interesse enda, men da vet dere om den :hilarious:
 
Noen andre som kjenner at livmoren ikke ligger på midten men mot den ene siden? :scratchSees veldig tydelig på morgen når jeg ligger på ryggen, da er det en tydelig kul på høyre side av magen rett nedenfor navelen. Hard å ta på.
 
Ja, lurer nesten på det. Men tenker å vente til kuren er ferdig, da kunne hun vært den som sjekket urinen for jeg må sjekke den etter kuren også.
Da er jeg i uke 17+3 og det bør da virkelig være greit å sjekke etter hjertelyd...?
Er den ikke der kan hun jo berolige meg med at DET er normalt hvis det er det... men finner hun den hadde det ikke vært nødvendig å berolige meg, problem solved...
Men hvis timen går med til kun prat og ikke å prøve, så vet jeg ikke om jeg orker egentlig. Bedre å leve i fornektelse til oul....
Hehe, teit å få sjokk der da, innbilt seg at man ikke er gravid mer, og så eventuelt får beskjed om at man faktisk er det. :hilarious:
Jordmor sjekka hos meg i uke 14, men sa at hun ikke kunne finne den (fant den heller ikke da) og det gikk helt greit liksom. Sist svangerskap med annen jordmor så lyttet hun au tidlig (husker ikke uke) og hun fant. Syns det er litt rart de nekter selv når den gravide sier det er greit at de kanskje ikke hører.
 
Synes termingruppene på Facebook begynner å bli såpass store at jeg nå har laget en egen gruppe for oss som er medlem her på babyverden (den heter Termin juni 2020 babyverden). Mulig det ikke er noen interesse enda, men da vet dere om den :hilarious:
Så bra. Jeg vil bli med iallefall:)
 
Synes termingruppene på Facebook begynner å bli såpass store at jeg nå har laget en egen gruppe for oss som er medlem her på babyverden (den heter Termin juni 2020 babyverden). Mulig det ikke er noen interesse enda, men da vet dere om den :hilarious:

Suverent! Da håper jeg bare at ingen av de jeg har irritert meg over hører til her inne også :laughing025
(Neida, jeg har lang lunte og tåler fint at folk er uenige altså, jeg bare orker ikke hysteri...)
 
Synes termingruppene på Facebook begynner å bli såpass store at jeg nå har laget en egen gruppe for oss som er medlem her på babyverden (den heter Termin juni 2020 babyverden). Mulig det ikke er noen interesse enda, men da vet dere om den :hilarious:

Er det denne?
5754CD4B-4F99-4390-B9A6-A1D6CDEF2EC8.png
 
Noen andre som kjenner at livmoren ikke ligger på midten men mot den ene siden? :scratchSees veldig tydelig på morgen når jeg ligger på ryggen, da er det en tydelig kul på høyre side av magen rett nedenfor navelen. Hard å ta på.
Ja, min ligger mer mot venstre:)
 
Har vært ganske avlogget på tlf. i jula og det har vært utrolig deilig:)
 
Back
Topp