Skravletråd

Da var influensavaksina tatt, så slipper jeg å bli smitta av alle som er syke når vi skal hjem i jula :D Mange andre som har tatt den?
Jeg har tatt den :) Tok den så fort jeg bikka over i 2. trimester. Og det er jeg glad for! For 3-åringen er pottesjuk med noe som ikke han være annet enn influensaen nå :p For en gangs skyld er det minimal sjanse for at jeg smittes :D
 
Har de siste ukene følt meg trygg, tenkt at dette går så fint! Og det gjør jeg jo egentlig nå også (16+3 i dag), er jo på en måte ingenting som tyder på noe annet! Men så kjenner jeg meg så "lett" nå iforhold til de første ukene, men jeg regner med deg er normalt, at det er trøttheten og det at jeg ble sliten av alt som har gitt seg! Det står jo på alle appene at "nå føler du deg sikkert bedre"..! Men så vet jeg ikke om de små-kilingene i magen er fra baby eller bare luft? Årgh, gleder meg til jeg ikke er i tvil lenger! ♥ Heldigvis bare litt over to uker til oul! Deeet blir bra! ♥
 
Har de siste ukene følt meg trygg, tenkt at dette går så fint! Og det gjør jeg jo egentlig nå også (16+3 i dag), er jo på en måte ingenting som tyder på noe annet! Men så kjenner jeg meg så "lett" nå iforhold til de første ukene, men jeg regner med deg er normalt, at det er trøttheten og det at jeg ble sliten av alt som har gitt seg! Det står jo på alle appene at "nå føler du deg sikkert bedre"..! Men så vet jeg ikke om de små-kilingene i magen er fra baby eller bare luft? Årgh, gleder meg til jeg ikke er i tvil lenger! ♥ Heldigvis bare litt over to uker til oul! Deeet blir bra! ♥
Kjenner meg igjen i det du sier der altså. Føler det litt på samme måten. Gleder meg til jordmor-time til uka i et håp om å høre hjertelyden. Selv om jeg var på tul i uke 12 og alt var bra kommer liksom tvilen noen ganger.
Blir godt for oss begge å komme på OUL og se babyene våres igjen❤️
 
Kjenner meg igjen i det du sier der altså. Føler det litt på samme måten. Gleder meg til jordmor-time til uka i et håp om å høre hjertelyden. Selv om jeg var på tul i uke 12 og alt var bra kommer liksom tvilen noen ganger.
Blir godt for oss begge å komme på OUL og se babyene våres igjen❤️

Ja, godt det er flere som har det likt, det er jo helt sikkert ingenting å bekymre seg for! Var på tul 13+1 og han sa "ingenting å bekymre seg for, dette blir baby!" og hørte hjertelyden 14+2 hos jordmor :) Er bare teit å la tankene tulle sånn egentlig :p Men ja, blir helt magisk å få se den igjen ♥
 
Er i uke 16 nå, men på morgenen klarer jeg såvidt å se at jeg har mage! Når jeg på ryggen er den flat...
 
Hvor mye tåler egentlig babyen nå? Jeg har en aktiv treåring som ikke alltid er så forsiktig. Prøver å begrense mest mulig, men er ikke alt jeg klarer å stoppe. Han både slår og sparker til tide, eller hopper på meg / trør på meg :arghh: Det meste er jo ikke vondt ment av han, men blir jo stressa fordi jeg er så redd for at lille i magen skal bli skada :( Noen som vet?
 
Lurer på det samme... her er mini 4.5år så han prøver på en måte å beherske seg på en annen måte, men i vill lek så har han brått kastet seg over magen....
Jeg er godt polstret dog, men uansett...
 
Jeg er helt enig! Jeg irriterer meg selv grønn over ting som står i den gruppa.. og vurderer også å melde meg ut :p

jeg har havnet mitt i noen diskusjoner der, bare fordi jeg ikke klarer å la være å si noe :hilarious::hilarious:
 
Lurer på det samme... her er mini 4.5år så han prøver på en måte å beherske seg på en annen måte, men i vill lek så har han brått kastet seg over magen....
Jeg er godt polstret dog, men uansett...
Blir jo så stressa av det, og hater å måtte stoppe han au :-(
 
2/6 - Frk.strikk - Sørlandets Sykehus - B1 - jente :Heartpink
Så spennende!! Jeg har au termin 2/6 (ikke vært på oul enda, så kan endres) og skal føde på sørlandet sykehus :) Vil du si hvilke av sykehusene du skal føde på? Kanskje vi treffes på sykehuset om vi skal til samme :p
 
Noen her som har vært hos JM og ikke fått høre hjertelyd i uke 16?
Sukk... kraftig uvi i stedet for hjertelyd :shifty:
 
Noen her som har vært hos JM og ikke fått høre hjertelyd i uke 16?
Sukk... kraftig uvi i stedet for hjertelyd :shifty:

Jeg vet bare at jeg sliter veldig med å finne hjertelyden i uke 15. Må prøve leeeenge hjemme før jeg finner den. Så tror barnet ligger godt skjult
 
Noen her som har vært hos JM og ikke fått høre hjertelyd i uke 16?
Sukk... kraftig uvi i stedet for hjertelyd :shifty:
Hos meg har de alltid prøvd etter uke 12. Men vet det er veldig forskjellig. Legen sjekket ikke før jeg nærmet meg 30 uker sist gang tror jeg
 
Noen her som har vært hos JM og ikke fått høre hjertelyd i uke 16?
Sukk... kraftig uvi i stedet for hjertelyd :shifty:
Jeg var hos jordmor da jeg var 15+2 og fikk høre hjertelyd. Men, hun var veldig på at hun ikke ville gjøre det hvis jeg ble bekymret dersom hun ikke fant hjertelyden. Jeg hadde jo allerede da begynt å kjenne litt bevegelser, så jeg visste jo at det var liv, og dermed ikke ville bli bekymret.
Hu fant hjertelyden med en gang da, så jeg har en liten linselus i magen :p
 
Noen her som har vært hos JM og ikke fått høre hjertelyd i uke 16?
Sukk... kraftig uvi i stedet for hjertelyd :shifty:

Jeg prøvde nettopp på veninna mi som er i uke 21 og vi fant den ikke selv om vi vet at ungen har det fint. Prøvde i 25 minutter. Finner den på 2 minutt hos meg selv.
 
Ja, det er tidlig og kan være vanskelig å finne enda- men hadde ett håp da. Husker ikke hvordan det var med de to andre, men hadde vært på tidlig ul med begge der, så hadde jo sett liv :)

Jaja... vente en mnd da. Ser litt mørkt på det hele... håper jeg kjenner liv snart da.... :rolleyes:
 
Håper alle sammen får en fin siste dag av året, og at vi alle får friske fine skatter til neste år :Heartred
 
Håper alle sammen får en fin siste dag av året, og at vi alle får friske fine skatter til neste år :Heartred
*skål* for det ja! ❤️ Har dere noen store nyttårsplaner ikveld da? :)
 
Back
Topp