Minimalle94
Glad i forumet
Begynner å bli lei av å vente på el... cd 21 nå og har hatt el-slim nesten hver dag siden cd 12

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Da vil jeg si at dere kan treffe blinkså kjør på
dpo-land er utrolig kjedelig hvis man vet at det ikke er noe sjans...da blir det uendelig lenge til neste eggløsning. Og når jeg nettopp har hatt en SA så vil jeg bare være gravid, helst i går...Begynner å bli lei av å vente på el... cd 21 nå og har hatt el-slim nesten hver dag siden cd 12![]()
Kjenner den følelsen veldig godtDa velger jeg også å tro på at vi har en sjansen denne prøveperioden ogsådpo-land er utrolig kjedelig hvis man vet at det ikke er noe sjans...da blir det uendelig lenge til neste eggløsning. Og når jeg nettopp har hatt en SA så vil jeg bare være gravid, helst i går...
Har bare hatt to sykluser siden jeg sluttet på p-piller. Den første var på 80 dager og den andre på ca 35 om jeg ikke hadde blitt gravid, men det endte dessverre i SAÆsj, så kjedelig...bruker du å ha stabil syklus?
tror jeg er ca. 6-7 dpo. Har naturligvis kjent ubehag under sex før også, men ikke slik vondt i over 1 time etterpå Har bare hatt to sykluser siden jeg sluttet på p-piller. Den første var på 80 dager og den andre på ca 35 om jeg ikke hadde blitt gravid, men det endte dessverre i SASå er sikkert litt kluss nå etter det også
Er 2 eller 3 dpo og har skikkelig mensen følelse, men det er jo alt for tidlig. Kvalm hele døgnet, murringer, trøtt. Sykdom på vei eller kroppen som oppfører seg rart? Hmm![]()
3 dpo.. hvor er dere i løypa? Utålmodige eller går det bra?
Merker jeg er utålmodig, selvom dagene går veldig fort. Hvilken dpo skal dere ta første test?
3 dpo.. hvor er dere i løypa? Utålmodige eller går det bra?
Merker jeg er utålmodig, selvom dagene går veldig fort. Hvilken dpo skal dere ta første test?
Har hatt et virus med mageaua, kvalme og utslitthet nå i flere dagerMeh!!!

God bedring til dere begge!Jeg har influensa og mini har falsk krupp, så dette blir en fin jul, det beste er jo at jeg tenker ikke så mye på dpo tiden da
Så flink du er som klarer å vente så lenge. Tenker jeg tester kveld 9dpo..det er til lørdag. Mye stress her også, EL kom mye senere enn jeg trodde, men det var egentlig bra, for fikk ikke lagt inn aksjer, for mini holdt på med tenner og skulle bare ligge på puppen til hver dupp/på natt. Når EL kom sov han heldigvis godt igjen, men da fikk alle omgangssyken. Men klarte å få inn noen aksjer, så håper det holdtJeg er ca 4 dpo i dag, og dagene før jul går som vanlig sinnsykt fort. Henger ikke med, og er på ingen måte utålmodigMen har ikke trua denne pp’n pga mye stress.. Tester ikke før tidligst nyttårsaften
![]()
Jeg har fått stikk helt nederst i magen og ned i «dåsa»2 DPO her. Våknet til magesmerter, og kjenner på alt av kroppens "signaler" for jeg har så lyst til at det skal klaffe. Spennende tidTester tidligst nyttårsaften.
tenker at det kanskje skjer noe, men er vel for tidlig 3 dpo?