Mange i dpo land nå eller? Jeg er 2 dpo ifølge appene![]()
Er også i dpo-land i følge appene, 2-3 dpo. Spennende tider!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange i dpo land nå eller? Jeg er 2 dpo ifølge appene![]()
Ifølge appen er jeg 2 eller 3 dpo. Får liksom ingen symptomer når jeg har el (flere som har det slik?), men synes el-testen var positiv i forigårs, så håper det stemmer.
Så absolutt! Heldigvis er det så mye å gjøre i disse dager at jeg ikke tenker på det nesten konstant.Er også i dpo-land i følge appene, 2-3 dpo. Spennende tider!
Jeg blir skikkelig oppblåst i magen ved el og mensenJeg spotter noen dager etter mens og tror egentlig jeg har EL da siden det ligner veldig på EL slim, også blir jeg oppblåst og har murringer i mage/rygg - men siden jeg ikke tester etter EL så aner jeg jo ikke om det er symptomer på EL![]()
Er 3 eller 4 DPO, usikker hvilken dag jeg skal regne fraMange i dpo land nå eller? Jeg er 2 dpo ifølge appene![]()
Jeg er også oppblåst ved mensen, rakk bare et par dager med "flat" mage før den ble oppblåst igjenJeg blir skikkelig oppblåst i magen ved el og mensen

Jeg og mannen har blitt enige om å vente til etter IKM med å teste da vi ikke ønsker å vite om de kjemiske - hadde to ifjor.Er 3 eller 4 DPO, usikker hvilken dag jeg skal regne franår tester du?

Har det også sånn, har ikke EL-tester heller. Så foreløpig satser jeg på at appene stemmer, det funka sist (for 5 år siden).
Tror vi går for en på julaften. Tror jeg må kjenne på følelsen når vi kommer dit, om vi tar test eller ikke, er 100% sikker på at jeg blir enormt skuffet om vi ikke erJeg og mannen har blitt enige om å vente til etter IKM med å teste da vi ikke ønsker å vite om de kjemiske - hadde to ifjor.
Når tester du?

Krysser fingrene for deglite el slim her også, men husker jeg tenkte det samme sist, og da ble jeg gravid, så kan nok gå bra selvom
håper testen er helt negativ i dag, vil inn i dpo land. Har tidligere hatt positiv i to dager, så håper ikke det denne gang
![]()
Her var testene positive i to dager, men i dag var den negativ heldigvis. Hvordan ble det med deg? EL i dag på deg da mest sannsynligSpennende. Krysser fingrene for en fin nyttårsgave for oss alleHer var testene positive i to dager, men i dag var den negativ heldigvis. Hvordan ble det med deg?
![]()

EL i dag på deg da mest sannsynlig
Mine har vært positive lenge! Trodde den ble negativ, så ble den sterk igjen. Syns den så positiv ut igjen i morges. Men kjente skikkelig EL smerter i går og i natt. Men har gitt seg nå. Håper den snart blir negativ igjen![]()

Kroppen er et mysterium avogtil! Ser ut som EL i dag jaHmm, ikke godt å bli klok på kroppen altså. Dette er pp 5 eller 6 for oss, men faktisk første pp der jeg gjenkjenner noe som helst fra forrige pp. Og første pp med utslag på testene. Har vært forvirret over kroppen i snart ett år. Endelig virker det som at kroppen er i rute
Dere får legge inn aksjer i tilfelle egget ikke har sluppet enda
Her er min testerekke. Bør vel kunne tenke at EL er i dag da? Blitt litt blassere etter tiden, men var sterke og fine innenfor tiden.
Ser ut som om du hadde positiv test 21 morgen? Så du er vel i dpo land nå???Hmm, ikke godt å bli klok på kroppen altså. Dette er pp 5 eller 6 for oss, men faktisk første pp der jeg gjenkjenner noe som helst fra forrige pp. Og første pp med utslag på testene. Har vært forvirret over kroppen i snart ett år. Endelig virker det som at kroppen er i rute
Dere får legge inn aksjer i tilfelle egget ikke har sluppet enda
Her er min testerekke. Bør vel kunne tenke at EL er i dag da? Blitt litt blassere etter tiden, men var sterke og fine innenfor tiden.

uansett tenkte jeg å la testene ligge i jula for har tenkt til å kose meg å stresse ned, prøve å ikke tenke sånn innmari mye på det