♡ IKM UKE 1 ♡

Ifølge appen er jeg 2 eller 3 dpo. Får liksom ingen symptomer når jeg har el (flere som har det slik?), men synes el-testen var positiv i forigårs, så håper det stemmer :).

Har det også sånn, har ikke EL-tester heller. Så foreløpig satser jeg på at appene stemmer, det funka sist (for 5 år siden).

Æsj.. Jeg tror el kommer i morgen, og jeg skal på nattevakt nå i dag, så får ikke lagt inn aksjer, og det ble heller ikke i går, men dagen før der ble det.. Så da blir det sikkert ikke baby denne på heller...

Jeg spotter noen dager etter mens og tror egentlig jeg har EL da siden det ligner veldig på EL slim, også blir jeg oppblåst og har murringer i mage/rygg - men siden jeg ikke tester etter EL så aner jeg jo ikke om det er symptomer på EL:rolleyes::hilarious:
Jeg blir skikkelig oppblåst i magen ved el og mensen

Bønnelus - 29 - PP2 - B1 - EL18.12 - IKM 01.01
Merkeligste syklusen ever, for jeg er egentlig med i IKM uke 52-gruppa og trodde jeg var ca 6 DPO, men heyy - slim i dag og i går:wtf

Syklusen har vært helt ko-ko siden mitt første barn kom til verden med keisersnitt, men nå er den HELT ute å kjøre:confused2

Har alltid hatt godt med slim rundt EL (før svangerskap vel og merke, og førstemann satt på første forsøk), men har vært veldig dårlig med dette ellers.

Har også hatt mye murringer denne syklusen.

Tok en el-test nå som slo ut for fullt, og vekket mannen for å sanke noen aksjer. Aksjer ble lagt i går også vel og merke, men skader ikke å kjøre en gang til:cool:

Så da er nok denne gruppen riktig for meg:smiley-bounce015

Har det også sånn, har ikke EL-tester heller. Så foreløpig satser jeg på at appene stemmer, det funka sist (for 5 år siden).

Sånn var det sist her også. Fulgte appen, og ble gravid med en gang. Tok en eeeevighet før jeg fikk tilbake mensen, og syklusen min er helt annerledes nå, så tør ikke stole blindt på appen denne gangen :).

Jeg og mannen har blitt enige om å vente til etter IKM med å teste da vi ikke ønsker å vite om de kjemiske - hadde to ifjor.

Når tester du?
Tror vi går for en på julaften. Tror jeg må kjenne på følelsen når vi kommer dit, om vi tar test eller ikke, er 100% sikker på at jeg blir enormt skuffet om vi ikke er:banghead:

I dag har jeg nok EL - men nå har jeg blitt syk!!! :( Faen! Vi la aksjer midt på dagen i går, må få lagt inn i dag og men jeg er helt ferdig med muskelsmerter, kvalme og hodevondt :( Det blir sikkert ikke klaff denne gangen heller, også må vi vente nå 4 mnd :( :(

Krysser fingrene for deg :D lite el slim her også, men husker jeg tenkte det samme sist, og da ble jeg gravid, så kan nok gå bra selvom :D håper testen er helt negativ i dag, vil inn i dpo land. Har tidligere hatt positiv i to dager, så håper ikke det denne gang :hilarious:

Spennende. Krysser fingrene for en fin nyttårsgave for oss alle :love017 Her var testene positive i to dager, men i dag var den negativ heldigvis. Hvordan ble det med deg? :-)

Spennende. Krysser fingrene for en fin nyttårsgave for oss alle :love017 Her var testene positive i to dager, men i dag var den negativ heldigvis. Hvordan ble det med deg? :)
EL i dag på deg da mest sannsynlig :D

Mine har vært positive lenge! Trodde den ble negativ, så ble den sterk igjen. Syns den så positiv ut igjen i morges. Men kjente skikkelig EL smerter i går og i natt. Men har gitt seg nå. Håper den snart blir negativ igjen :hilarious:

EL i dag på deg da mest sannsynlig :D

Mine har vært positive lenge! Trodde den ble negativ, så ble den sterk igjen. Syns den så positiv ut igjen i morges. Men kjente skikkelig EL smerter i går og i natt. Men har gitt seg nå. Håper den snart blir negativ igjen :hilarious:

Hmm, ikke godt å bli klok på kroppen altså. Dette er pp 5 eller 6 for oss, men faktisk første pp der jeg gjenkjenner noe som helst fra forrige pp. Og første pp med utslag på testene. Har vært forvirret over kroppen i snart ett år. Endelig virker det som at kroppen er i rute :smiley-bounce012

Dere får legge inn aksjer i tilfelle egget ikke har sluppet enda :smiley-ashamed004

Her er min testerekke. Bør vel kunne tenke at EL er i dag da? Blitt litt blassere etter tiden, men var sterke og fine innenfor tiden.

Vedlegg

• IMG_20191219_125657963_MP.jpg
    IMG_20191219_125657963_MP.jpg
    28,8 KB · Visninger: 67
Hmm, ikke godt å bli klok på kroppen altså. Dette er pp 5 eller 6 for oss, men faktisk første pp der jeg gjenkjenner noe som helst fra forrige pp. Og første pp med utslag på testene. Har vært forvirret over kroppen i snart ett år. Endelig virker det som at kroppen er i rute :smiley-bounce012

Dere får legge inn aksjer i tilfelle egget ikke har sluppet enda :smiley-ashamed004

Her er min testerekke. Bør vel kunne tenke at EL er i dag da? Blitt litt blassere etter tiden, men var sterke og fine innenfor tiden.
Kroppen er et mysterium avogtil! Ser ut som EL i dag ja :)

Må nesten legge inn litt aksjer i dag også ja :D

Ser ut som om du hadde positiv test 21 morgen? Så du er vel i dpo land nå??? :joyful:

Enten 1 eller 2 dpo her :) hadde positiv test tirsdag morgen og negativ tirsdag kveld så litt sånn i grenseland til 1 eller 2:facepalm: uansett tenkte jeg å la testene ligge i jula for har tenkt til å kose meg å stresse ned, prøve å ikke tenke sånn innmari mye på det :) lykke til alle sammen❤️

Back
Topp