♡ IKM UKE 1 ♡

Hehe..er nok ikke uvanlig det nei :p:D
Testet noe mer i dag? Min var bittelitt svakere i kveld, så fikk «LH peak» i appen fra den testen i morges. Spennende å se hvordan testen ser ut i morgen :)

Spennende! Fikk positiv test i 14-tiden i dag. Da er det bare å krysse fingrene framover :rolleyes:

Synes jeg har hatt lite el slim da, men håper forholdene er gode likevel..

Endelig dpo-land :D
Du kan endre litt på min, siden EL kom tidligere:
Arwina - 27 - PP2 - B1 - EL 17/12 - IKM 30/12

Spennende! Fikk positiv test i 14-tiden i dag. Da er det bare å krysse fingrene framover :rolleyes:

Synes jeg har hatt lite el slim da, men håper forholdene er gode likevel..
Krysser fingrene for deg :D lite el slim her også, men husker jeg tenkte det samme sist, og da ble jeg gravid, så kan nok gå bra selvom :D håper testen er helt negativ i dag, vil inn i dpo land. Har tidligere hatt positiv i to dager, så håper ikke det denne gang :hilarious:

Mange i dpo land nå eller? Jeg er 2 dpo ifølge appene:nailbiting:
Jeg prøvde å tempe denne perioden men syns det var vanskelig siden tempen svinger alt fra 36,30-36,50, men i dag (2 dager etter fast smiley) er tempen min på 36,73 og jeg håper den holder seg høy slik at det er et tegn på at jeg har hatt eggløsning! Kan vel si jeg er i dpo land da og bare å krysse fingrene! :)

Ifølge appen er jeg 2 eller 3 dpo. Får liksom ingen symptomer når jeg har el (flere som har det slik?), men synes el-testen var positiv i forigårs, så håper det stemmer :).
Jepp! Veldig lite symptomer rundt EL her også. Kan kaaaanskje kjenne bittelitt murring hvis jeg kjenner godt nok etter. Lite EL slim også, men har lagt mye mer merke til det etter vi startet prøvingen :joyful:

Har el rundt denne tiden, men kan ikke helt forstå det om kroppen prioriterer en graviditet nå denne pp’en. Jeg er så sliten, på kanten til utslitt. Det er så mye som må ordnes før jul, i tillegg til 6 dagers arbeidsuker med svært høyt tempo :hungover: Men er jo lov å håpe på et julemirakel allikevel :wacky:

EL i kveld/morgen.... Flott schvær svart boble på 1,94cm å se på UL - med tykk god slimhinne å feste seg i. Nå humpes det 2xi døgnet fra og med i dag til og med helga :p

Visstnok «slipper» egget ved ca 2cm :)

Yay! Endelig positiv digital også :D Litt rart, da stripsen var svakere nå enn tidligere i dag(og i går) :bored: CD17 i dag. Vet ikke når jeg skal si jeg er 1DPO da stripsen var positiv i går og den digitale positiv i dag. Jeg får følge med på EL-test i kveld og i morgen.

Vedlegg

• 3D9514AB-DE38-4411-8FF4-D83618D88AFF.jpeg
    3D9514AB-DE38-4411-8FF4-D83618D88AFF.jpeg
    35,4 KB · Visninger: 79
Takk for svar :D Da blir det ananas i morgen :smiley-bounce012
Spist ananas i dag og jeg! Hadde negativ igjen i går kveld så tror egget slapp ganske fort! :joyful: De sier jo at man er super fruktbar etter en abort så satser på det:) håper på positiv test 1 januar! :p Jeg skal kose meg i julen for det! Kose meg med rødvin både jul og nyttår! Dette kan bli siste vinos på en stund:cool:

Spist ananas i dag og jeg! Hadde negativ igjen i går kveld så tror egget slapp ganske fort! :joyful: De sier jo at man er super fruktbar etter en abort så satser på det:) håper på positiv test 1 januar! :p Jeg skal kose meg i julen for det! Kose meg med rødvin både jul og nyttår! Dette kan bli siste vinos på en stund:cool:
Du klarer å vente helt til 1 januar med test? :p Her blir det rolig nyttårsfeiring, men nå fikk jeg akutt lyst på en cider :hilarious: Fikk svak positiv på babyplan tidligtest 9dpo sist, så kommer nok hvertfall til å teste da, med mindre jeg går på en smell tidligere :hilarious:

Ifølge appen er jeg 2 eller 3 dpo. Får liksom ingen symptomer når jeg har el (flere som har det slik?), men synes el-testen var positiv i forigårs, så håper det stemmer :).
Jeg spotter noen dager etter mens og tror egentlig jeg har EL da siden det ligner veldig på EL slim, også blir jeg oppblåst og har murringer i mage/rygg - men siden jeg ikke tester etter EL så aner jeg jo ikke om det er symptomer på EL:rolleyes::hilarious:

Back
Topp