♡ IKM UKE 1 ♡

Trodde jeg hadde EL i går på grunn av jeg følte meg varm og hadde litt stikkinger i livmora, men veldig mye smerter og stikkinger i dag, så lurer på om det heller er i dag:angelic: Skal egentlig skrive ferdig en skoleoppgave som må leveres i morgen, men kjenner det er vanskelig å konsentrere seg...

Sånn var det sist her også. Fulgte appen, og ble gravid med en gang. Tok en eeeevighet før jeg fikk tilbake mensen, og syklusen min er helt annerledes nå, så tør ikke stole blindt på appen denne gangen :).

Hvis det ikke klaffer denne PPen så bestiller jeg nok EL-tester, men satser på at jeg ikke trenger det da! ;)

Jeg tror jeg havner her etter SA for snart 3 uker siden og positiv EL-test i dag...spørs bare om vi rekker å legge inn aksjer, da jeg ikke kommer hjem til mannen før i morgen :banghead: Håper det ikke er for sent...

Men hiver meg med her...

Frk Solrik - 36 - PP4 (PP1 etter SA) - B2 - EL 20/12 - IKM 3/1

Ser ut som om du hadde positiv test 21 morgen? Så du er vel i dpo land nå??? :joyful:
Ja, ser sånn ut på bildet, men den var positiv dagen etter også (innenfor tiden). Fikk maksimal på monitor begge dagene og høy i dag. Så appene sier at el var i dag.. Men enig i at testene sier noe annet nå når de er tørka :p

Tror jeg må hoppe til uke 52 jeg. Her kom el på cd 12 denne gangen (17 des), noen dager tidligere enn forventet, så jeg er 3 dpo nå. Så da forventer jeg vel TR rundt 29.12-30.12 ca. Havner jo egentlig i begge gruppene jeg da :hilarious:

Men aksjer cd 9 og 11 og el cd 12... spørs om det holder da..? =) hvordan ligger dere an?

3dpo her :) spent på denne perioden! Ikm 1 januar:joyful: blir spennende å se om tr dukker opp eller ikke:shy:

2 dpo i dag. IKM 1/1. Tenker å teste på nyttårsaften hvis jeg klarer å holde meg såpass lenge;) Fortsatt stikkinger og ømt i livmora for 3. dag på rad. Pleier å få det ved EL, men EL kan ikke vare i tre dager, så får håpe det er et godt tegn:woot:

1 DPO her i dag. Leste noen skrev det var lurt å spise ananas, men går fersk ananasjuice for det samme? Av en eller annen grunn har jeg litt troa denne mnd. Håper :love017

Da er jeg også teoretisk over i 1DPO - men troa har jeg ikke. Svigerfar "knakk meg opp" i går: jeg hadde forspenninger i fra nakken til isjasnerven - via ribbeina og hele pustesystemet mitt var egentlig i lås. I dag føler jeg meg bedre, men sliter enda enormt med magevondt (sitter på ramma og holder meg fast...) pluss en enorm kvalme som foreløpig ikke har gått over i spy. "Heldigvis". Jeg håper virkelig den dagen jeg blir gravid på ordentlig at jeg ikke må være så mye kvalm, for kvalme er forferdelig hemmende for meg. Man har bare lyst å sitte i senga og puste rolig, ikke engang internett frister. Føler meg generelt helt slapp og jævlig.

Så om ei lita spire har lyst å feste seg i denne kroppen, er det iallefall en kjemper.

1 DPO her i dag. Leste noen skrev det var lurt å spise ananas, men går fersk ananasjuice for det samme? Av en eller annen grunn har jeg litt troa denne mnd. Håper :love017
Skal helst ha skjernen i ananasen :) så ville ha spist fersk ananas :)

Fikk positiv EL-test i går og fortsatt kjempesterk strek i morges...men fikk ikke lagt inn aksjer før i kveld siden jeg var bortreist hele uka... Er så redd det var for seint :arghh: Og at egget "døde" før svømmerne fant det.. Hva tror dere? Fortsatt en sjans? :nailbiting:

Passet jo veldig bra å bli syk nå:shifty: svimmel, hoster, øm i kroppen og mulig feber. Trenger ikke dette nå rett før jul og midt i dpo land

Fikk positiv EL-test i går og fortsatt kjempesterk strek i morges...men fikk ikke lagt inn aksjer før i kveld siden jeg var bortreist hele uka... Er så redd det var for seint :arghh: Og at egget "døde" før svømmerne fant det.. Hva tror dere? Fortsatt en sjans? :nailbiting:
var streken fortsatt positiv i morges?

Er 3 DPO og IKM er 30.12.19. Har egentlig ingen planer på når jeg eventuelt tester, tar det litt som det kommer - men det blir ikke før 10 dpo tenker jeg :)

4 dpo og gikk ut i juleferie i dag, så nå føles hvertfall dpo-land uendelig langt ut :hilarious: kanskje det gjør at ferien i seg selv vil oppleves som lengre og?:rolleyes:

Back
Topp