Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Masse masse lykke til! Gleder meg til oppdatering :D❤️
 
Masse lykke til i dag, Sitrus ❤️ Gleder meg til oppdatering fra deg! Når på dagen i dag har du time?

Tusen takk :Heartred Er så spent nå!!:nailbiting: Timen er sånn rundt lunsj, hadde håpet å sove vekk formiddagen men våkna veldig tidlig.. Men prøver å tenke på hvor lenge vi har ventet på dette og nå er det bare et par-tre timer igjen!
 
Tusen takk alle sammen for lykkeønskninger!! Oppdaterer dere såklart når vi e ferdige. Herregud så spent jeg er nå men håååper det blir en nydelig opplevelse :Heartred:Heartred
 
Mange tanker sendes din vei i dag! Alt skal se fint ut, og håper dere får en kjempefin opplevelse!
 
Lykke til :Heartred
 
Det tok sin tid, men nå er vi ferdige! Lillegutt ville selvfølgelig ikke helt samarbeide, så vi måtte opp å gå, ta en lang pause midt i undersøkelsen og komme tilbake, hoppe rundt osv osv for å få sett på hjertet og hjernen. Hjertet ble hun tilslutt fornøyd med, men vi må tilbake og se på hjernen i morgen. Blir jo såklart litt bekymra men vet jo at det er vanlig og jeg så at det var vanskelig å få god oversikt liksom.. Klarer ikke heeelt å slippe ned skuldrene og feire da, så vi sparer det til i morgen og håper vi kan slippe jubelen løs! Heldigvis var alt annet akkurat som det skulle ihvertfall og han er selvfølgelig verdens fineste :Heartred

Termin ble flyttet en del dager frem da, så da er jeg plutselig 20+1 i dag!! Har ikke noe imot det, han har ligget litt over på veksten på alle de tidlige ultralyden og det er bare fint å gå mindre på «overtid» på en måte. Ny termin er 18.04:happy:
 
Last edited:
Det tok sin tid, men nå er vi ferdige! Lillegutt ville selvfølgelig ikke helt samarbeide, så vi måtte opp å gå, ta en lang pause midt i undersøkelsen og komme tilbake, hoppe rundt osv osv for å få sett på hjertet og hjernen. Hjertet ble hun tilslutt fornøyd med, men vi må tilbake og se på hjernen i morgen. Blir jo såklart litt bekymra men vet jo at det er vanlig og jeg så at det var vanskelig å få god oversikt liksom. Klarer ikke helt å slippe ned skuldrene og feire da, så vi sparer det til i morgen og håper vi kan slippe jubelen løs! Heldigvis var alt annet fint ihvertfall og han er selvfølgelig verdens fineste :Heartred

Termin ble flyttet en del dager frem da, så da er jeg plutselig 20+1 i dag!! Har ikke noe imot det, han har ligget litt over på veksten på alle de tidlige ultralyden og det er bare fint å gå mindre på «overtid» på en måte. Ny termin er 18.04:happy:

Så godt med oppdatering fra deg! :HeartblueFörstår att du blir litt smånervös, men i den här dagboken är det inte plats för mer dåliga nyheter, så jag gleder mig till å slippe jubeln lös med dig i morgon! Är helt säker på att lille Klementin bara skal bevisa for mor och far att han bestemmer selv :hilarious:
 
Åååå så koselig ❤️ Det går nok helt fint i morgen skal du se! Her var mini også vanskelig på flere ultralyder! Jeg heier som vanlig og gleder meg til ny oppdatering i morgen ❤️
 
Så godt med oppdatering fra deg! :HeartblueFörstår att du blir litt smånervös, men i den här dagboken är det inte plats för mer dåliga nyheter, så jag gleder mig till å slippe jubeln lös med dig i morgon! Är helt säker på att lille Klementin bara skal bevisa for mor och far att han bestemmer selv :hilarious:

Ja ikke sant :p Han spreller jo som bare det der inne, men hodet vil han alltid begrave lengst mulig ned så da blir det vanskelig å få oversikt. Så jeg tror egentlig det går bra, men må liksom bare få det bekreftet helt. Satser på feiring i morgen, noe annet er virkelig ikke noe alternativ!!
 
Åååå så koselig ❤️ Det går nok helt fint i morgen skal du se! Her var mini også vanskelig på flere ultralyder! Jeg heier som vanlig og gleder meg til ny oppdatering i morgen ❤️

Takk fine deg! Satser på at det går bra i morgen og at vi kan feire det lille mirakelet vårt skikkelig:Heartblue
 
Åååå fantastisk ❤️❤️ Og så heldig du er som får komme tilbake allerede i morgen! Alt er selvsagt fint med hjerna også ❤️ Vi måtte vente ca 2 uker på ny kontroll av hjertet etter oul :wideyed: 18.04 hadde jeg også termin med storebror! Ååå sitrus, dette er så fantasisk og så sykt fortjent ❤️
 
Åååå fantastisk ❤️❤️ Og så heldig du er som får komme tilbake allerede i morgen! Alt er selvsagt fint med hjerna også ❤️ Vi måtte vente ca 2 uker på ny kontroll av hjertet etter oul :wideyed: 18.04 hadde jeg også termin med storebror! Ååå sitrus, dette er så fantasisk og så sykt fortjent ❤️

Ja, jeg ble redd for at vi måtte vente lenge når hun begynte å si at vi skulle tilbake! Så det er deilig at vi fikk i morgen, så får vi bare håpe og tro at alt er fint. Jeg tror egentlig det altså, men man blir liksom ikke heelt ferdig før det er bekrefta. Så gøy at det er samme termin som storebror da! Blir høyst sannsynlig en aprilbaby nå hvertfall, og ikke overtid ut i mai :) Tusen tusen takk forresten, det er surrealistisk og fantastisk!! Lille gutten vår :Heartred:Heartred
 
Forstår godt du vil vente til imorgen med å slippe jubelen løs, men mest sannsynlig er alt i orden da :happy:
 
Back
Topp