3 vil bli 4❤️

Det synes jeg høres ut som et veldig klokt valg. Man står veldig alene med alle tankene og følelsene i dette nesten uansett hvor mange støttespillere man har rundt seg. Og så kan det være utrolig godt å kunne snakke med en neutral person som man ikke kjenner, men samtidig har mye kunnskap om tema. :Heartbigred
Ja, jeg tror det blir veldig fint å snakke med en nøytral person som også har erfaring fra ivf selv:-)

Så leit at forsøket gikk som det gikk, men kryss
krysser fingrene for et mirakel og positiv test etter insiminering❤️ og sikkert lurt å få snakket med noen ❤️

Så leit at forsøket gikk som det gikk, men kryss
krysser fingrene for et mirakel og positiv test etter insiminering❤️ og sikkert lurt å få snakket med noen ❤️
Veldig leit ja.. Kjenner det skal bli veldig godt å snakke med noen etter disse tøffe årene i ivf-land! Takk for at du krysser❤️

6 dager siden inseminasjon: Har jo aldri prøvd dette før, så aner ikke når ca egget evnt fester seg.. Oppblåst av lutinusen som alltid, forkjøla og pms-ømme pupper. Det er jo liten sjans for at vi lykkes med dette, men det er vanskelig å ikke håpe litt allikevel. Testdato neste søndag, så kommer til å starte testingen rundt Tor/fre. Ønsker oss et lite julemirakel ja❤️

6 dager siden inseminasjon: Har jo aldri prøvd dette før, så aner ikke når ca egget evnt fester seg.. Oppblåst av lutinusen som alltid, forkjøla og pms-ømme pupper. Det er jo liten sjans for at vi lykkes med dette, men det er vanskelig å ikke håpe litt allikevel. Testdato neste søndag, så kommer til å starte testingen rundt Tor/fre. Ønsker oss et lite julemirakel ja❤️
Krysser alt jeg kan for et mirakel!!❤️

Går helgen i møte med mensen og negativ test.. Jaja, det var jo for mye å håpe at vi skulle lykkes med inseminering etter 10 forsøk med ICSI.
Nå skal jeg uansett nyte desember og juletid med mann og sønnen vår, så får vi bare håpe på et lite mirakel ved vårt siste forsøk i januar❤️

Så leit! Vi får håpe 2020 blir vårt år❤️

Så leit å høre, god klem til deg :Heartred

Klem❤️

Vært på kontroll hos hausken i dag for å se om det ligger follikler klare(for å sjekke om det er en god syklus å starte opp med hormoner) og det var heldigvis gode nyheter! En god syklus med mange follikler klare! Skal gå på pergoveris for første gang, håper den gir fine egg. Oppstart sprøyter ca 25/12, så straks i gang igjen.
Ønsker alle en god jul og måtte alle få ønskene sine oppfylt i 2020❤️

Vært på kontroll hos hausken i dag for å se om det ligger follikler klare(for å sjekke om det er en god syklus å starte opp med hormoner) og det var heldigvis gode nyheter! En god syklus med mange follikler klare! Skal gå på pergoveris for første gang, håper den gir fine egg. Oppstart sprøyter ca 25/12, så straks i gang igjen.
Ønsker alle en god jul og måtte alle få ønskene sine oppfylt i 2020❤️
Gode nyheter :D Blir spennende med nytt år!

Back
Topp