November

Takk!

Nei, ingen anelse. Alt ser fint ut. Hadde hysteroskopi i september uten funn, slimhinnen er alltid bra og har tatt en hel haug med blodprøver hvor alt er normalt. Så enten er det en eller annen ukjent faktor, eller så er det bare uflaks.
Håper Spiren kan hjelpe dere ❤ Har dere hatt alle forsøk der?

Hei! Jeg er på mitt 5. (!!!) ferskforsøk, satt inn 2 stk 3dagers egg i Danmark i går.. Nå er den pinefulle nedtellingen startet.. Jeg er livredd for å gjøre noe galt, og er veldig fintfølende på murringer etc i magen.. blir jo mange tanker.. noen som er ca like langt som meg?
Masse lykke til i rugetiden. Håper minst ett av eggene fester seg og blir der til neste sommer :Heartred

Vært på kontroll i dag. Uttak blir tirsdag 26.11, med planlagt innsett fredag 29.11

Nei, dette er første hos dem. Har vært på riksen til nå, og har egentlig fortsatt igjen 6 på frys der. Trengte bare litt ekstra omsorg, og det har vi virkelig fått på Spiren så langt!
Jeg er også veldig fornøyd med Spiren så langt! Vi hadde andre uttak der nå. Håper Spiren hjelper dere til full klaff på første forsøk der :)

Hcg har falt til 12, og jeg kan settes på kjemisk. Igjen. Blæh! Håper å bli med videre i desember...

Om det er noen oppdateringer jeg ikke har fått med meg, siter meg, så skal jeg få oppdatert :)

Noe helt annet... hadde ikke sett for meg fredagskveld der jeg ser på Else om barn sammen med svigers, og må forklare inseminering og sæddonasjon til de...:bag::hilarious:

Hcg har falt til 12, og jeg kan settes på kjemisk. Igjen. Blæh! Håper å bli med videre i desember...
Veldig like nivå jeg hadde på mine to målinger ved kjemisk nylig. Krysser fingrene for klaff for oss begge i desember. :Heartpink Tror du det blir nytt innsett i naturlig syklus ved førstkommende eggløsning?

Om det er noen oppdateringer jeg ikke har fått med meg, siter meg, så skal jeg få oppdatert :)

Noe helt annet... hadde ikke sett for meg fredagskveld der jeg ser på Else om barn sammen med svigers, og må forklare inseminering og sæddonasjon til de...:bag::hilarious:
Jeg skal stå som ruger :)

Rugedag 7 i dag og jeg vingler fælt mellom å ha trua og ikke. Kjent meg øm og murringer i magen, men det kan like gjerne være lutinus eller mensen som er på vei. Går alltid fint den første uka, så begynner man å kjenne etter. Helt håpløst:shifty:

Rugedag 7 i dag og jeg vingler fælt mellom å ha trua og ikke. Kjent meg øm og murringer i magen, men det kan like gjerne være lutinus eller mensen som er på vei. Går alltid fint den første uka, så begynner man å kjenne etter. Helt håpløst:shifty:

Er det ferskforsøk du har? Enig, den første uka går i grunn ganske greit. Men SÅ øker nervøsiteten betraktelig og man er så redd for at TR skal dukke opp! Masse lykke til! :Heartred

Oppdatering:
Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 27.11.19.

Er det ferskforsøk du har? Enig, den første uka går i grunn ganske greit. Men SÅ øker nervøsiteten betraktelig og man er så redd for at TR skal dukke opp! Masse lykke til! :Heartred
Har fryseforsøk for første gang. Er nok litt ekstra spent pga det :shy: Men tusen takk! Tenker jeg tar en test i morgen, da er jeg på rugedag 10 og 12 dager siden positiv el test. Bør vel få et resultat jeg kan tro på da?

Er det flere som mister matlysten under behandlingen? Spiser vanligvis 3-4 ganger om dagen og middagen er det beste måltidet. Nå har jeg ikke lyst på noen verdens ting og blir kvalm etter jeg har spist. Har brukt Synarela og Gonal-F, skal sette Ovitrelle i kveld.

Back
Topp