Skravletråd

Her var det da stille??:p
Alt bra med alle? Hvordan går det med målene deres?:)
 
her er det dørgende stille :D

Vekten har stablisert seg på 65-66 kg - noe jeg er godt fornøyd med. Får ikke trent så mye som jeg ønsker om dagen. Mye å gjøre på jobb og privat og endel sliten på kveldene. Veldig forskjell på lyse kvelder og mørke/kalde. Sofaen og pleddet lokker :rolleyes:

Du da?
 
her er det dørgende stille :D

Vekten har stablisert seg på 65-66 kg - noe jeg er godt fornøyd med. Får ikke trent så mye som jeg ønsker om dagen. Mye å gjøre på jobb og privat og endel sliten på kveldene. Veldig forskjell på lyse kvelder og mørke/kalde. Sofaen og pleddet lokker :rolleyes:

Du da?
Flink du er til å holde vekten!:D godt jobbet!!

Jeg er i gang med full skjerpings etter en sløv høst med feil mat og lite trening:( har hatt treningsforbud i 6 uker pga et par operasjoner..
Nå skal jeg reise kjerringa!:p
 
Flink du er til å holde vekten!:D godt jobbet!!

Jeg er i gang med full skjerpings etter en sløv høst med feil mat og lite trening:( har hatt treningsforbud i 6 uker pga et par operasjoner..
Nå skal jeg reise kjerringa!:p

takk :) er så fornøyd med det altså :D

masse lykke til!!!! You go...
 
Godt nytt år.
Lurer på om jeg skal snike meg inn hit igjen.

NB: Er ikke bare dere jeg har "sviktet", har generelt vært veldig lite på BV de siste månedene, har ikke hatt tid
 
Den første uken tilbake på mølla pleier å være bra (ja jeg vet det meste bare er vann), så gleder meg til veiing på fredagen.
Håper på å komme under 70 kg til første veiing i februar.

Hatt en god start på året til nå, ikke en eneste dag under 20.000 skritt.
Kommer nok ikke til å klare å komme over 20.000 i morgen, men håper på å komme over 15.000
 
Den første uken tilbake på mølla pleier å være bra (ja jeg vet det meste bare er vann), så gleder meg til veiing på fredagen.
Håper på å komme under 70 kg til første veiing i februar.

Hatt en god start på året til nå, ikke en eneste dag under 20.000 skritt.
Kommer nok ikke til å klare å komme over 20.000 i morgen, men håper på å komme over 15.000

Så flink du er til å ta tak og komme i gang igjen. Og så mye har du ikke gått opp heller.
 
Back
Topp