Skravletråd

Jepp!:D
Har startet med kjappe gåturer. Orker ikke løpe ennå, det får vi ta etterhvert som formen blir bedre:p
Litt som meg med andre ord :p
 
Jeg har begynt å gå fort igjen.
Løp litt nå sist, men ikke mye.
Tenkte at dersom jeg starter forsiktig blir jeg ikke like støl som når jeg starter rett på med en gang og blir satt ut i flere dager.
Ble litt støl, men ikke så veldig mye.
Skal ut igjen i kveld

flink du er!!!! Liker selv å veksle mellom lange raske turer og kortere løpeturer. Noen ganger kombinerer jeg. særlig når jeg er ute og ikke på mølle.
 
Ble ikke like lang tur som planlagt i kveld :(
Bekkenet låste seg, og jeg fikk ganske vondt i ryggen der jeg skadet meg i sommer , er ikke helt frisk enda dessverre.
Men har ihvertfall kommet opp på rett under 25.500 skritt, og det er ikke så galt :)
 
Ble ikke like lang tur som planlagt i kveld :(
Bekkenet låste seg, og jeg fikk ganske vondt i ryggen der jeg skadet meg i sommer , er ikke helt frisk enda dessverre.
Men har ihvertfall kommet opp på rett under 25.500 skritt, og det er ikke så galt :)
Au:( da må du ta det med ro..
Imponerende antall skritt!:)
 
Ble ikke like lang tur som planlagt i kveld :(
Bekkenet låste seg, og jeg fikk ganske vondt i ryggen der jeg skadet meg i sommer , er ikke helt frisk enda dessverre.
Men har ihvertfall kommet opp på rett under 25.500 skritt, og det er ikke så galt :)

det er jo fenomenalt det da :D men synd du fortsatt sliter etter det stygge fallet :(
 
fikk meg en god økt utendørs jeg også - mest rask gange men kjørte en bratt bakke fem ganger til sammen. Dette ga fin intervall trening i tillegg. Orket ikke styrke etter dette :rolleyes:
 
Au:( da må du ta det med ro..
Imponerende antall skritt!:)
det er jo fenomenalt det da :D men synd du fortsatt sliter etter det stygge fallet :(
Har skadet ryggen tilsvarende en gang tidligere og da tok det et år før jeg ble helt bra.

Manglet 250.000 skritt på 6 millioner i fjor, mye kom nok av lavere aktivitet det siste halve året.
Jeg har bestemt meg for at januar -20 skal være bedre enn januar -19, og januar -19 Er den beste måneden jeg noen gang har hatt. Da må jeg ha mange skritt hver dag. Til nå i år har jeg bare en dag under 20.000.
 
Har skadet ryggen tilsvarende en gang tidligere og da tok det et år før jeg ble helt bra.

Manglet 250.000 skritt på 6 millioner i fjor, mye kom nok av lavere aktivitet det siste halve året.
Jeg har bestemt meg for at januar -20 skal være bedre enn januar -19, og januar -19 Er den beste måneden jeg noen gang har hatt. Da må jeg ha mange skritt hver dag. Til nå i år har jeg bare en dag under 20.000.

du er RÅ!!!!
 
Back
Topp