Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg har tidskulle vært sykmeldt hele tiden
![]()
vet ikke hvor mye det krever 
Legen min har kun bestille time inne på nettside, kan ikke sende e konsultasjon (noe de virkelig burde skaffe seg). Men begynner å bli så bekymret når jeg ikke føler på symptomer og ser flere som har mistet. Så sendte en Mail til legekontoret om det var sånn at det virkelig måtte innom lege for å kunne måle sliktSendte kun en e konsultasjon til legen. Han legger rekvisisjon i skranken til måling torsdag og mandag.
Så tar han kontakt når svaret foreliggerenkelt og greit
trenger ikke innom en gang
![]()
Egentlig ikke jeg hellerHehevet ikke hvor mye det krever
![]()

Og alene med en 4-åring som sover og har veldig lyst på noe fra butikken er en skikkelig dårlig kombinasjon 
Jeg sov bare litt på sofaen og imellomtiden har termingruppa dryyla forbi 5000!! Imponerende!!Altså, for en innsats i dag!!!![]()
En snacks de selger på Rema 1000.Hva er ølsprøtt??
Haha, Tamara måååå jobbe nåJeg sov bare litt på sofaen og imellomtiden har termingruppa dryyla forbi 5000!! Imponerende!!
Nå sitter jeg her og nistirrer på når skjult-gruppa dukker opp. Håper hun Tamara ikke sover på sofaen.

Jeg har veldig julestemningÅh! Jeg har så julestemning!!! Koser meg med The grinch og ligger på Pinterest for inspirasjon til hvordan jeg skal dekke årets julebord! Noen andre som gleder seg??
satt å lurte på om jeg skulle vaske rundt i stua eller sove på sofaen Ssssh ikke klag på lite symptomer. Jeg gjorde der og PLUTSELLIG kom kvalmen. Åååh guud at noe kan være så fæælt!Hvor langt er dere på vei?
Eneste jeg har av «symptomer» er at jeg er trøtt og surrer mye...
Haha, enten eller det derJeg har veldig julestemningsatt å lurte på om jeg skulle vaske rundt i stua eller sove på sofaen
![]()

Jeg stemmer for en julefilm!Jeg har veldig julestemningsatt å lurte på om jeg skulle vaske rundt i stua eller sove på sofaen
![]()
5+2, lite symptomer utenom magesmerter, økt appetitt og mer slitenHvor langt er dere på vei?
Eneste jeg har av «symptomer» er at jeg er trøtt og surrer mye...