Skravletråden

Husk å stemme på hva terminklubben vår skal hete så fort som mulig!

Sendte kun en e konsultasjon til legen. Han legger rekvisisjon i skranken til måling torsdag og mandag.
Så tar han kontakt når svaret foreligger ☺️ enkelt og greit ☺️ trenger ikke innom en gang ☺️
Legen min har kun bestille time inne på nettside, kan ikke sende e konsultasjon (noe de virkelig burde skaffe seg). Men begynner å bli så bekymret når jeg ikke føler på symptomer og ser flere som har mistet. Så sendte en Mail til legekontoret om det var sånn at det virkelig måtte innom lege for å kunne måle slikt :)

Ring kl 8 i morgen tidlig å si du ønsker det. Spør om legen kan skrive ut slik at du kan komme å få tatt det. Burde ikke være så veldig vanskelig☺️ om de ikke er vrange da så får du be om akutt time

Det her er virkelig ikke min dag kjenner jeg. Gikk innom butikken etter trening for å kjøpe ordentlig guilty pleasure mat. De hadde ikke det jeg hadde omtrent sett for meg i hele dag. Så valgte det som var nest best. Kom hjem for å lage det, og maten er dårlig... :inpain: Og alene med en 4-åring som sover og har veldig lyst på noe fra butikken er en skikkelig dårlig kombinasjon :hilarious:

Åh! Jeg har så julestemning!!! Koser meg med The grinch og ligger på Pinterest for inspirasjon til hvordan jeg skal dekke årets julebord! Noen andre som gleder seg??

Jeg sov bare litt på sofaen og imellomtiden har termingruppa dryyla forbi 5000!! Imponerende!!

Nå sitter jeg her og nistirrer på når skjult-gruppa dukker opp. Håper hun Tamara ikke sover på sofaen.
Haha, Tamara måååå jobbe nå :hilarious::hilarious:

Hvor langt er dere på vei?
Eneste jeg har av «symptomer» er at jeg er trøtt og surrer mye...

Åh! Jeg har så julestemning!!! Koser meg med The grinch og ligger på Pinterest for inspirasjon til hvordan jeg skal dekke årets julebord! Noen andre som gleder seg??
Jeg har veldig julestemning :smug: satt å lurte på om jeg skulle vaske rundt i stua eller sove på sofaen :D:cool:

Back
Topp