Skravletråden

Det lukter godt, men jeg spiser lite av det:hilarious:mer spent på kålrabistappa som jeg ELSKER!!!:hilarious:
Samme her, elsker lukten av pepperkaker men spiser ikke særlig mye av det.
Å jaaaa kålrabistappe:love7

Jeg begynte å grine på butikken i dag, når jeg stod å så på fenalår og spekemat jeg ikke kan spise :hilarious:

Jeg begynte å grine på butikken i dag, når jeg stod å så på fenalår og spekemat jeg ikke kan spise :hilarious:
Hahaha, dette skjønner jeg veldig godt!

Tror kanskje legen min blir litt oppgitt nå var der for ei uke siden i dag og i kveld sendte jeg e konsultasjon der jeg ba om enten måling av hcg eller TUL spent på svaret som kommer i morra ☺️
Da blir det hcg måling på torsdag og mandag ☺️ det kunne fint la seg ordne om jeg ønsket ☺️

Helt fantastisk hvor mye som skjer her inne mens man jobber.

Fikk slengt oppgaven å lage haste rapport klokka 10 i dag som skulle leveres i dag for et viktig møte u morgen. Er helt kake i hue nå jeg :hilarious:

Jeg har også litt lyst til å gjøre det. Men usikker på om han synes det er vits når jeg skal dit om 2,5 uke :hilarious:
Sendte kun en e konsultasjon til legen. Han legger rekvisisjon i skranken til måling torsdag og mandag.
Så tar han kontakt når svaret foreligger ☺️ enkelt og greit ☺️ trenger ikke innom en gang ☺️

Sitter på toget nå, straks på tur hjem. De siste dagene har jeg blitt kvalm av toget. Har iallefall noe snacks i veska så får vi håpe på det beste:(
Lykke til med togturen ☺️ har selv 15 min med buss hver vei til jobb og det er en prøvelse

Virker nesten som om b6 og ingefær hjelper litt på kvalmen!! *Bank i bordet!*

Føler meg hakket bedre enn tidligere. Fremdeles kvalm, men ikke så invalidiserende som før. La det vare!

Last edited:
Back
Topp