Det lukter godt, men jeg spiser lite av detNå begynte jeg å glede meg til lukten av pepperkakehus
mer spent på kålrabistappa som jeg ELSKER!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lukter godt, men jeg spiser lite av detNå begynte jeg å glede meg til lukten av pepperkakehus
mer spent på kålrabistappa som jeg ELSKER!!!
Samme her, elsker lukten av pepperkaker men spiser ikke særlig mye av det.Det lukter godt, men jeg spiser lite av detmer spent på kålrabistappa som jeg ELSKER!!!
![]()

Tror jeg og, for det er gjerne tidlig på kvelden det er mest aktivitet4412, tror jaggu vi klarer det idag jeg!!
Hahaha, dette skjønner jeg veldig godt!Jeg begynte å grine på butikken i dag, når jeg stod å så på fenalår og spekemat jeg ikke kan spise![]()
Hahaha, dette skjønner jeg veldig godt!

Elsker jul jeg, alt er så mye koseligere enn vanligSamme her, elsker lukten av pepperkaker men spiser ikke særlig mye av det.
Å jaaaa kålrabistappe![]()
Gjorde jeg i går ogsååJeg begynte å grine på butikken i dag, når jeg stod å så på fenalår og spekemat jeg ikke kan spise![]()
Gjorde jeg i går ogsåå![]()

Absolutt ikkeEr litt godt å vite at jeg ikke er alene![]()

Da blir det hcg måling på torsdag og mandagTror kanskje legen min blir litt oppgitt nå var der for ei uke siden i dag og i kveld sendte jeg e konsultasjon der jeg ba om enten måling av hcg eller TUL spent på svaret som kommer i morra![]()
Du er ikke alene om det, jeg er faktisk kjent for detElsker jul jeg, alt er så mye koseligere enn vanlig![]()

Jeg har også litt lyst til å gjøre det. Men usikker på om han synes det er vits når jeg skal dit om 2,5 ukeDa blir det hcg måling på torsdag og mandagdet kunne fint la seg ordne om jeg ønsket
![]()

Sendte kun en e konsultasjon til legen. Han legger rekvisisjon i skranken til måling torsdag og mandag.Jeg har også litt lyst til å gjøre det. Men usikker på om han synes det er vits når jeg skal dit om 2,5 uke![]()
Lykke til med togturenSitter på toget nå, straks på tur hjem. De siste dagene har jeg blitt kvalm av toget. Har iallefall noe snacks i veska så får vi håpe på det beste![]()
Buss er også værre enn tog. Så lykke til selvLykke til med togturenhar selv 15 min med buss hver vei til jobb og det er en prøvelse
håper kvalmen gir seg fort!