Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår ingenting. Har jo stoppet MANGE ganget mellom her og Oslo. Får høre i morgen.Det er dårlig altså... og utrolig rart?![]()
Kaldt ja!! Er faktisk ikke artig lengreDet. Er. Så. Kaldt!!!![]()

Å fy flate det var kaldt. Hvor i Norge er det?, bare - 3 her-17 her hjemme og nybilen starter ikke
Jaja ringe bilselger og verksted i morgen....
Øst for Bodø. Lite vind daÅ fy flate det var kaldt. Hvor i Norge er det?, bare - 3 her
men skulle ikke klart å fått skrapa den satans bilruta.For en startJeg måtte kjøre gammelbilen til jernbanen, ble kvalm på toget og glemte å børste håret igår mens det var vått (#dårlighårdag) og det er KALDT!![]()
Huff.... Lykke tilJeg kom nettopp ut av dusjen og måtte legge meg rett ned på gulvet fordi jeg var så kvalm av å stå oppreist. Jeg ser med skrekk og gru på tanken om å komme meg opp trappa til mat. Må ha på meg ett og ett plagg av gangen for jeg må legge meg ned mellom påkledningsforsøkene. Dette blir en festlig dag.

Å djizes!! Masse god bedring altså. Prøvd å spise før du dusjer? Her er mat viktigere enn alt. Magen må stabiliseresJeg kom nettopp ut av dusjen og måtte legge meg rett ned på gulvet fordi jeg var så kvalm av å stå oppreist. Jeg ser med skrekk og gru på tanken om å komme meg opp trappa til mat. Må ha på meg ett og ett plagg av gangen for jeg må legge meg ned mellom påkledningsforsøkene. Dette blir en festlig dag.
Huff.... Lykke til![]()
Tror jeg må be mannen mekke ei brødskive til meg før han drar på jobb heretter.. Klarte komme meg opp, måtte ha noen minutter liggende på sofa'n før jeg klarte å karre meg til kjøkkenet. Nå er det slow motion spising med hvilepause mellom hver bit. Heldigvis en time til jeg begynner på jobb.Å djizes!! Masse god bedring altså. Prøvd å spise før du dusjer? Jeg er mat viktigere enn alt. Magen må stabiliseres
Stakkar degTror jeg må be mannen mekke ei brødskive til meg før han drar på jobb heretter.. Klarte komme meg opp, måtte ha noen minutter liggende på sofa'n før jeg klarte å karre meg til kjøkkenet. Nå er det slow motion spising med hvilepause mellom hver bit. Heldigvis en time til jeg begynner på jobb.
Veldig spent på hva forhandler sier til dere i dag! Det der er ikke godt nok!Forstår ingenting. Har jo stoppet MANGE ganget mellom her og Oslo. Får høre i morgen.
Kaldt ja!! Er faktisk ikke artig lengre![]()
Samboeren tar den tlf. Var noe mer småpjusk også, oppdatering kommer!Veldig spent på hva forhandler sier til dere i dag! Det der er ikke godt nok!
Har ikke noe valg. Har akkurat blitt friskmeldt etter å ha vært sykemeldt i 1 år, så skal jeg ha rett til svangerskapspenger så må jeg bare kjøre på. Men jeg kjenner det godt ja. En barnehage er virkelig ikke noe hvilehjemStakkar degmen du klarer å jobbe?

Sykmelding er vel likestilt med å jobbe trodde jeg?Har ikke noe valg. Har akkurat blitt friskmeldt etter å ha vært sykemeldt i 1 år, så skal jeg ha rett til svangerskapspenger så må jeg bare kjøre på. Men jeg kjenner det godt ja. En barnehage er virkelig ikke noe hvilehjem![]()

For å ha rett til svangerskapspenger må du ha vært i arbeid i minst 6 mnd. Men hell i uhell, så har jeg en kronisk sykdom i tillegg, så jeg kan bruke kronisk egenmelding i 16 dager i strekk hvis jeg så jobber dag 17. Så jeg skal få det til på et vis.Sykmelding er vel likestilt med å jobbe trodde jeg?
Svangerskapspenger brukes vel hvis du ikke kan få tilrettelegging på jobb og den er skadelig for fosteret?For å ha rett til svangerskapspenger må du ha vært i arbeid i minst 6 mnd. Men hell i uhell, så har jeg en kronisk sykdom i tillegg, så jeg kan bruke kronisk egenmelding i 16 dager i strekk hvis jeg så jobber dag 17. Så jeg skal få det til på et vis.