Vogn

Signerer denne!!! Utrolig fornøyd med city elite! Hadde en annen babyjogger-modell i begynnelsen med mindre hjul, da den var praktisk å ha i bilen og til å feste bilsetet på. Den egnet seg ikke så godt på mer ujevnt underlag, så da byttet jeg til city elite! Bruker den ennå til førstemann på 2,5 år :) Kommer til å kjøpe deluxe bag til den etterhvert.
Er det den med 3 eller 4 hjul?

Jeg har faktisk UPPABABY VISTA! Og er vanvittig fornøyd!

- Den er sykt mobil - Kjempe god svingradius
- Mulig som søskenvogn. Kjempe enkelt kjøpe flere deler så den kan bygges på.
- Kjempe enkle løsninger for å ta av og på bag delen.
- Sitte delen har vanvittig mange ligge innstillinger (ikke som stokke, den har få?)
- Kjempe god på grus etc. men ikke like bra som 3 hjuls vogner.
- Relativ høy, men ikke så høy som stokke sin.
- med sittedelen kan den slåes sammen som en del! (Sykt praktisk.
- hjulene er kjempe lett å ta av og på med en klikk funksjon.
- pent regntrekk og mygg netting følger med. Men til barnehagen har vi kjøpt ett enda bedre ett (bor i Bergen)
- adapter til nesten alle bilstoler.
- både bagdelen og sittedelen kan settes på begge veier.

Vet ikke hvor mye mer jeg skal si. HAHA er så sinnssykt fornøyd!
Bruker den fortsatt. Men når lille kommer blir det ny vogn i barnehagen og denne hjemme.

Kjøpte ny Simo vogn i 2015, er veldig fornøyd med den. Men nå som det blir to tette, så tenker jeg på å kjøpe søskenvogn Beemoo swing.

Vi har babyjogger city elite fra førstemann. Både mannen og jeg elsker den, og den blir bare bedre og bedre jo større ungen blir :)

Har en Emmaljunga Edge Duo fra storebror som vi kommer til å bruke nå også. Har mindre bil siden sist, så spennende å se om den passer i bagasjerommet :hilarious:

Mange som ønsker seg trailz, enig i at den er fin. MEn er det noen av dere som vet hvordan den er på vinterføre?

Vi har bugaboo fox til storebror, så tenker vi kjøper et ståbrett til den. Har også babyzen yoyo, så kjøper nok babydel til den og så kan den vognen bo i bilen.

Hvordan er den i skog og mark? Har en emmaljunga fra storesøster og liker den godt, men den er litt tung i skogen :p

Den er nok ikke ideell i skog og mark. Men tror den er noe av det greieste man får med fire hjul, som var et kriterie for meg.
Så lenge man låser forhjulene syns jeg den kommer seg fram de fleste steder. Men i ordentlig gjørme er den helt ubrukelig :p

Den er nok ikke ideell i skog og mark. Men tror den er noe av det greieste man får med fire hjul, som var et kriterie for meg.
Så lenge man låser forhjulene syns jeg den kommer seg fram de fleste steder. Men i ordentlig gjørme er den helt ubrukelig :p
Takk, er det veldig slafsete og gjørmete er jeg uansett stort sett inne :p

Her blir det Bugaboo Fox etter kommende storebror. Synes den er helt fantastisk :D Udugelig på snøføre, men bor på Vestlandet så er ikke så ofte det blir et problem =P

Driver å sjekker rundt.. Har lite lyst til å bruke 15000 på en vogn.
Vurderer Britax Smile 2, men er ikke sikker enda.

Edit: jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan den emojien kom inn der!
Vi har Britax smile 2, super vogn! Skal bruke den til mini i magen også. Lett vogn, enkel å slå sammen og den tar liten plass:)

Jeg har googlet meg grønn- og holder en liten(stor) knapp på Britax Smile 3:hello noen mer erfaring rundt Britax?
Vi har smile 2, og er veldig fornøyd med den! Så den skal vi bruke igjen når mini kommer. Veldig god pris iforhold til mange andre vogner og det er utrolig bra solskjerming på den. Det var flere i barselgruppen min misunnelig på :p

Dere som har erfaring med Britax smile 3, hvordan er denne som sovevogn i barnehage når den tid kommer? Og hvordan er den å pakke inn/ut av bil? :)
Vi har 2’ern, litt usikker på hva forskjellen til 3’ern er, men vi er hvertfall veldig fornøyd med den :) Vi kjøpte oss en billig vogn som vi brukte som sovevogn i bhg, da vi ikke orket å ta med vognen frem å tilbake hver dag. Men vognen er veldig lett å pakke inn/ut av bil, selv i små biler, så anbefaler absolutt Britax smile :)

Back
Topp