Vogn

Jeg ønsker meg Stokke Trailz jeg også. Men jeg må prøve i butikk først. Sist hadde vi en Emmaljunga Edge Duo, og den fungerte fint synes jeg. Var dog litt stor og upraktisk på kollektivtransport! Synes heller ikke den egnet seg så godt til friluftsliv, så vil ha en litt mer friluftsvogn denne gangen.

Ingen anelse .. har jo en fra før som storebror bruker men ser ikke for meg at han er ferdig med den neste sommer så må vel invistere i en ny til lille mageboeren :confused: så da kommer jo spørsmålene om dobbelt/søsken vogn eller bare en enkel god til lille mageboeren :confused::wacky: noen som har noen gode råd ? Storebror er nesten 2 år bår lille kommer :love7
Har samme dilemma som deg. Storebror vil være 2 år når lille kommer, og jeg vet at han enda vil bruke vogna. Han liker å sitte i den og se på alt som skjer, når vi er ute og farter, og han har enda 2-3 dupper i løpet av en dag. Vi har lurt på en søskenvogn, og sett på både bugaboo donkey 2, som kan brukes med bare en, eller justeres til å bruke både liggedel og sittedel. Så har vi sett på den nye emmaljunga twin vogna, men den kan ikke gjøres om til kun en del.. så usikker o_O

Har samme dilemma som deg. Storebror vil være 2 år når lille kommer, og jeg vet at han enda vil bruke vogna. Han liker å sitte i den og se på alt som skjer, når vi er ute og farter, og han har enda 2-3 dupper i løpet av en dag. Vi har lurt på en søskenvogn, og sett på både bugaboo donkey 2, som kan brukes med bare en, eller justeres til å bruke både liggedel og sittedel. Så har vi sett på den nye emmaljunga twin vogna, men den kan ikke gjøres om til kun en del.. så usikker o_O
Har selvfølgelig ikke hatt den selv, men liker bugaboo donkey veldig godt! Har trillet den en del i en barnehage jeg har jobbet i :hilarious: merket ikke noe til at det var en tvillingvogn nesten

Har selvfølgelig ikke hatt den selv, men liker bugaboo donkey veldig godt! Har trillet den en del i en barnehage jeg har jobbet i :hilarious: merket ikke noe til at det var en tvillingvogn nesten
Takk for tilbakemelding! :happy: Jeg heller litt med den, for når jeg og lille er ute og farter uten storebror, må det jo være ålreit å gjøre vognen mindre, tenker jeg da...?

Har bugaboo fox til storebror på nå 13 mnd. Elsker absolutt ALT med vognen, finner ingenting negativt og si.

Så med tanke på at vi nok trenger søskenvogn da lille kommer blir det nok en bugaboo donkey 2.

Synes ikke den er veldig tung, den er enkel å slå sammen i hvert fall. Vi liker den godt begge to, høy og fin sånn at babyen er nærme deg. Frøkna trivdes også godt oppi den :happy:

Åja, det er jo bra! Har bare lest litt på nett og sånn, men skal helt klart se på den i butikk også. :happy: Liker veldig godt akkurat det du nevner, at den er høy og at babyen kommer nærmere. Gleder meg til jeg er litt lenger på vei og kan begynne vognshoppingen for alvor :Heartred

Bugaboo fox, emmaljunga nxt90 eller babyjogger city mini gt med bag de første mnd. Elsker den vognen!

Vurderer også bugaboo ant, eller lignende. Vi flyr en del, og tenker da det vil være greit med ei lett vogn som går som håndbagasje, men litt usikker på når vi anskaffer det. Selv om den kan brukes fra nyfødt ser jeg ikke for meg at det er like bra som vogn med bag, spesielt hvis vi blir borte noen uker og det er kaldt ute? Litt usikker

Vi har bugaboo fox til storebror, så tenker vi kjøper et ståbrett til den. Har også babyzen yoyo, så kjøper nok babydel til den og så kan den vognen bo i bilen.

Driver å sjekker rundt.. Har lite lyst til å bruke 15000 på en vogn.
Vurderer Britax Smile 2, men er ikke sikker enda.

Edit: jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan den emojien kom inn der!
Haha! Sånn ble det hos meg også! Jeg vurderer Smile 3!

Jeg har googlet meg grønn- og holder en liten(stor) knapp på Britax Smile 3:hello noen mer erfaring rundt Britax?
Vi har Britax B-motion 4+ som sovevogn i barnehagen. Har også hatt den hjemme og trillet litt. Vært fornøyd med den! Men har ikke prøvd Britax smile.

Vi har bugaboo fox til storebror, så tenker vi kjøper et ståbrett til den. Har også babyzen yoyo, så kjøper nok babydel til den og så kan den vognen bo i bilen.
Vi har også babyzen, så tenker det samme, utrolig greit med en liten trille i vogna :happy:

Hadde enmaljunga til storesøster, men vi byttet til babyjogger city elite etter ett år, og kommer til å kjøpe bagdel til denne nå :)

Usikker på hva jeg gjør med vogn. Jeg trenger en vogn som er god og kjøre i snø bor på Østlandet uten førerkort samboer har men han jobber. Så blir mange turer på meg og lille i alt slags vær. Sett litt på baby jogger City premium jeg.

Dere som har erfaring med Britax smile 3, hvordan er denne som sovevogn i barnehage når den tid kommer? Og hvordan er den å pakke inn/ut av bil? :)

Hår også sett på bugaboo donkey 2 og synes den ser så snop ut .. men blir så usikker selv, skal jeg ha en vogn for to eller er det nok med den lille trillen vi har ved evt tider dær storebror også trenger å sitte i vognen .. Nei jeg må vel lete litt og se.. før har også tenkt litt bare på et stå brett evt til storebror.. :confused:

Blir nok Bugaboo Fox :rolleyes:

Hadde enmaljunga til storesøster, men vi byttet til babyjogger city elite etter ett år, og kommer til å kjøpe bagdel til denne nå :)
Signerer denne!!! Utrolig fornøyd med city elite! Hadde en annen babyjogger-modell i begynnelsen med mindre hjul, da den var praktisk å ha i bilen og til å feste bilsetet på. Den egnet seg ikke så godt på mer ujevnt underlag, så da byttet jeg til city elite! Bruker den ennå til førstemann på 2,5 år :) Kommer til å kjøpe deluxe bag til den etterhvert.

Back
Topp