Vogn

mto

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Det er tidlig, men noen som vet hva de vil ha? :D

Ingen anelse .. har jo en fra før som storebror bruker men ser ikke for meg at han er ferdig med den neste sommer så må vel invistere i en ny til lille mageboeren :confused: så da kommer jo spørsmålene om dobbelt/søsken vogn eller bare en enkel god til lille mageboeren :confused::wacky: noen som har noen gode råd ? Storebror er nesten 2 år bår lille kommer :love7

• Liker
Reactions: mto
Jeg har googlet masse allerede (startet vel egentlig før jeg ble gravid) :rolleyes: tror det blir en Bugaboo Fox! Du da? :happy:
Jeg startet også før :hilarious: Det blir nok Stokke trailz. Vet ikke hva det er med den, men jeg liker kun den :p Liker at den er så høy som den er. Var litt redd for at den ikke skulle være så god å trille, ettersom den er så stor og tung, men prøvde den i butikk i går og likte den. Vil være klar til å kunne bestille dersom den plutselig er på tilbud :hilarious:

Hvordan velger dere? Har også sett på buggaboo og emmaljunga, men vanskelig!

Hvordan velger dere? Har også sett på buggaboo og emmaljunga, men vanskelig!
Er ikke så lett som førstegangs i alle fall, for jeg har tenkt på at selv om jeg har ei jeg føler meg sikker på, så kan det jo hende jeg virkelig ikke liker den etter å ha brukt den en stund :hilarious:

Driver å sjekker rundt.. Har lite lyst til å bruke 15000 på en vogn.
Vurderer Britax Smile 2, men er ikke sikker enda.

Edit: jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan den emojien kom inn der!

Vi har vogn fra førstemann, men jeg er usikker på om det var så veldig lurt å pakke bagen lufttett i søplesekk :hilarious: vi får se når det nærmer seg, eller jeg får ånden over meg :joyful:

Jeg synes det er vanskelig. Vi får 18/19 mnd aldersforskjell og burde vel da kanskje ha søskenvogn? Vet ikke hva man pleier å ha med to tette, men ikke kjempetette. Har litt lyst på bugaboo donkey, men den er så latterlig dyr. Og må jo ha sovevogn i tillegg til storesøster. Hmm. Nei, får pønske ut i vår. Har stokke trailz nå og liker den godt.

Jeg startet også før :hilarious: Det blir nok Stokke trailz. Vet ikke hva det er med den, men jeg liker kun den :p Liker at den er så høy som den er. Var litt redd for at den ikke skulle være så god å trille, ettersom den er så stor og tung, men prøvde den i butikk i går og likte den. Vil være klar til å kunne bestille dersom den plutselig er på tilbud :hilarious:

har også sett mye på Stokke Trailz, helt enig i at den er kjempefin! men da vi bor i leilighet uten heis og jeg må bære vognen opp og ned trappen hver dag så vil jeg gjerne ha en lett vogn. Har ikke vært i butikk og prøvd de enda, så kan hende jeg forandrer mening etter hvert... :hilarious:

har også sett mye på Stokke Trailz, helt enig i at den er kjempefin! men da vi bor i leilighet uten heis og jeg må bære vognen opp og ned trappen hver dag så vil jeg gjerne ha en lett vogn. Har ikke vært i butikk og prøvd de enda, så kan hende jeg forandrer mening etter hvert... :hilarious:
Synes ikke den er veldig tung, den er enkel å slå sammen i hvert fall. Vi liker den godt begge to, høy og fin sånn at babyen er nærme deg. Frøkna trivdes også godt oppi den :happy:

• Liker
Har emmaljunga nxt90F som jeg er veldig fornøyd med. Bruker da bagdelen og kjøper ett ståbrett til storesøster. Anbefaler ALLE å kjøpe med hjul foran som er vendbare, altså ikke lås i en stilling. Det blir fryktelig tung.

Oiii her var mange navn jeg ikke har hørt. Skeiv gjerne hvorfor dere vil ha de vognene dere tenker å kjøpe.
Stokke trailz:
-fin å se på
-Stødig
-babyen ligger høyt oppe
-god å trille, både på asfalt, snø, grus og brostein
- smarte løsninger med blant annet oppheng til stelleveske
-enkel å slå sammen og ta opp.
-kurven under har mye plass og tåler 10kg

men den er dyr! Og mange mener at sittedelen er litt rar :p for vår del brukte vi mest bagen og kjøpte en mindre trille når hun var ca året. Vi hadde også en annen som sovevogn i barnehagen, litt siden den er så dyr og vi ønsket å bruke den til en eventuelt ny baby :happy:

Stokke trailz:
-fin å se på
-Stødig
-babyen ligger høyt oppe
-god å trille, både på asfalt, snø, grus og brostein
- smarte løsninger med blant annet oppheng til stelleveske
-enkel å slå sammen og ta opp.
-kurven under har mye plass og tåler 10kg

men den er dyr! Og mange mener at sittedelen er litt rar :p for vår del brukte vi mest bagen og kjøpte en mindre trille når hun var ca året. Vi hadde også en annen som sovevogn i barnehagen, litt siden den er så dyr og vi ønsket å bruke den til en eventuelt ny baby :happy:
Hvorfor likte dere ikke sittedelen? :)

Hvorfor likte dere ikke sittedelen? :)
Vi likte den, men vet mange ikke liker den. For vår del var det mest det at frøkna ville sitte litt og gå litt, så ble tungvindt å måtte løfte henne opp og ned når hun selv kunne krabbe oppi trilla :happy:

• Liker
Back
Topp