Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen som har noen gode råd ? Storebror er nesten 2 år bår lille kommer 
Det er tidlig, men noen som vet hva de vil ha?![]()

Jeg startet også førJeg har googlet masse allerede (startet vel egentlig før jeg ble gravid)tror det blir en Bugaboo Fox! Du da?
![]()
Det blir nok Stokke trailz. Vet ikke hva det er med den, men jeg liker kun den 
Er ikke så lett som førstegangs i alle fall, for jeg har tenkt på at selv om jeg har ei jeg føler meg sikker på, så kan det jo hende jeg virkelig ikke liker den etter å ha brukt den en stundHvordan velger dere? Har også sett på buggaboo og emmaljunga, men vanskelig!

Vi har Stokke trailz fra storesøster i en nydelig grønnfarge, gleder meg til å bruke den igjenDet er tidlig, men noen som vet hva de vil ha?![]()
2, men er ikke sikker enda.Så fint å høre at dere er fornøyde med denVi har Stokke trailz fra storesøster i en nydelig grønnfarge, gleder meg til å bruke den igjen![]()
vi får se når det nærmer seg, eller jeg får ånden over meg 
Jeg startet også førDet blir nok Stokke trailz. Vet ikke hva det er med den, men jeg liker kun den
Liker at den er så høy som den er. Var litt redd for at den ikke skulle være så god å trille, ettersom den er så stor og tung, men prøvde den i butikk i går og likte den. Vil være klar til å kunne bestille dersom den plutselig er på tilbud
![]()

Synes ikke den er veldig tung, den er enkel å slå sammen i hvert fall. Vi liker den godt begge to, høy og fin sånn at babyen er nærme deg. Frøkna trivdes også godt oppi denhar også sett mye på Stokke Trailz, helt enig i at den er kjempefin! men da vi bor i leilighet uten heis og jeg må bære vognen opp og ned trappen hver dag så vil jeg gjerne ha en lett vogn. Har ikke vært i butikk og prøvd de enda, så kan hende jeg forandrer mening etter hvert...![]()

Stokke trailz:Oiii her var mange navn jeg ikke har hørt. Skeiv gjerne hvorfor dere vil ha de vognene dere tenker å kjøpe.

Hvorfor likte dere ikke sittedelen?Stokke trailz:
-fin å se på
-Stødig
-babyen ligger høyt oppe
-god å trille, både på asfalt, snø, grus og brostein
- smarte løsninger med blant annet oppheng til stelleveske
-enkel å slå sammen og ta opp.
-kurven under har mye plass og tåler 10kg
men den er dyr! Og mange mener at sittedelen er litt rarfor vår del brukte vi mest bagen og kjøpte en mindre trille når hun var ca året. Vi hadde også en annen som sovevogn i barnehagen, litt siden den er så dyr og vi ønsket å bruke den til en eventuelt ny baby
![]()
Vi likte den, men vet mange ikke liker den. For vår del var det mest det at frøkna ville sitte litt og gå litt, så ble tungvindt å måtte løfte henne opp og ned når hun selv kunne krabbe oppi trillaHvorfor likte dere ikke sittedelen?![]()