Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har noe som føles som begynnelsen på/svake menssmerter innimellom, noe sånt du har? Synes det er litt ekkelt mtp hva jeg forbinder de smertene med, men de blir aldri sterkere, så tenker det går fintHar dere andre murringer i magen?
Kjenner særlig etter jeg har bevegd meg osv så får jeg murringer og litt vondt i mageregionen. Noen som har vært borti dette?
Hvis jeg stresser og farter rundt mye, så kjenner jeg det godt. I dag har vært en sånn dag. Det er ganske normaltHar dere andre murringer i magen?
Kjenner særlig etter jeg har bevegd meg osv så får jeg murringer og litt vondt i mageregionen. Noen som har vært borti dette?
Ja, har hatt det konstant i 10 dager. Men nå kan det vel kalles smerter kanskje. Blir verre ved mye bevegelse så jeg er sykmeldt. Var helt likt i forrige svangerskap!Har dere andre murringer i magen?
Ja, høres sånn ut. Også plutselig er alt bra igjen. Blir jo helt tullerusk av det herHar noe som føles som begynnelsen på/svake menssmerter innimellom, noe sånt du har? Synes det er litt ekkelt mtp hva jeg forbinder de smertene med, men de blir aldri sterkere, så tenker det går fint![]()

Godt å høre at det ikke bare er meg daHvis jeg stresser og farter rundt mye, så kjenner jeg det godt. I dag har vært en sånn dag. Det er ganske normalt![]()
For ja stress og farting gjør at murringene kommer.Huff, håper det snart gir seg for deg da. Her kommer og går det heldigvis så fortsatt mulig å gjøre dagligdagse ting.Ja, har hatt det konstant i 10 dager. Men nå kan det vel kalles smerter kanskje. Blir verre ved mye bevegelse så jeg er sykmeldt. Var helt likt i forrige svangerskap!
Ja, de gav seg rundt uke 7 sistHuff, håper det snart gir seg for deg da. Her kommer og går det heldigvis så fortsatt mulig å gjøre dagligdagse ting.![]()
ser for meg at det er frøet som setter opp et solid telt der nede 
Blir grove vafler til middag i dagTakk! Hvorfor ikke vafler? Haha. Må jo bare spørre om det?

Har dere andre murringer i magen?
JeppSer dere Helsekontrollen på tv2?

Skal på spahotell med ei venninne neste helg, har googlet litt og så vidt jeg leser så er alt OK så lenge en ikke blir for varm. Noen som vet noe mer enn det en kan Google seg til? Fått noen tips av lege eller jordmor ved tidligere svangerskap?![]()

Hehe, leste den samme selv og satt igjen med samme følelseJeg var nylig selv på spa og lurte på det samme - jeg forholdt meg til dette https://nhi.no/familie/graviditet/s...ktig-med-varme-bad-og-badstu-i-svangerskapet/. Jeg tolket det sånn at det viktige er at kjernetemperaturen ikke øker, som den kan gjøre dersom man tar badstu/dampbad/boblebad av en viss temperatur i over 10 minutter. Men for å være helt ærlig så synes jeg artikkelen var litt rar, litt sånn blandet om det var OK eller ikkeVanskelig å forholde seg til
Edit: ser nå at du ber om råd utenom det man kan google seg til - så her var jeg litt kjapp på avtrekkeren![]()
skjønte liksom ikke helt om det var OK eller ikke 

det er forskjellige ting man undrer på..Skal på spahotell med ei venninne neste helg, har googlet litt og så vidt jeg leser så er alt OK så lenge en ikke blir for varm. Noen som vet noe mer enn det en kan Google seg til? Fått noen tips av lege eller jordmor ved tidligere svangerskap?![]()
Takk for svar! Kommer til å gi beskjed om at jeg er gravid til behandlereneBasseng går helt fint, men skal unngå høy varme. Viss en skal ha massasje må man gi beskjed for da unngår de visse punkter og velger andre oljer. Vet ikke hvor stor betydning det har, men de var veldig på det da jeg fikk massasje et par dager siden![]()