Julefeiring

Mannen skal reise offshore og være vekke hele julen.... jeg og storesøster skal være hos svigers, noe jeg ikke vil. For min del kunne jeg og hun bare vært hjemme alene og kost oss:oops:
 
Vi skal ha julaften hjemme hos oss for første gang. Med foreldre på begge sider. Hvis formen min ikke holder, så vet jeg at vi får masse hjelp ved behov. Vi stiller uansett med hus og stemning. Mat skal det bli, svigerfar er veldig god på sprø svor.
 
Mannen skal reise offshore og være vekke hele julen.... jeg og storesøster skal være hos svigers, noe jeg ikke vil. For min del kunne jeg og hun bare vært hjemme alene og kost oss:oops:

Så kjedelig når turnus havner over hele julen♥️
Bor dere nært de da? Hadde følt det samme om mannen var borte...men sikkert dratt for å spise sammen da jeg syns det nesten er det koseligste med hele julaften:joyful:
 
Så kjedelig når turnus havner over hele julen♥️
Bor dere nært de da? Hadde følt det samme om mannen var borte...men sikkert dratt for å spise sammen da jeg syns det nesten er det koseligste med hele julaften:joyful:
Turnusen hans var egentlig slik at han skulle reise ut 2. juledag, men de trengte han en annen plass for 6 mnd så da reiser han ut 19. desember i stedenfor...
De bor 20-30 min unna i bil så ikke all verden :p var ikke i utgangspunktet gira på å feire med svigers, å nå når mannen ikke skal være der ble jeg endra mindre gira:( har ikke verdens beste forhold med svigers, spesielt svigermor, men det får bare gå:p reiser nok hjem til min familie som er 2 timer unna 1. juledag og blir der resten av julen:p
 
Back
Topp